چادر مسافرتی هشت نفره سایانا

sayana 42453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره سایانا یک محصولی با رنگ بندی جذاب و کیفیتی قابل قبولی می باشد که توسط شرکت سایانا طراحی و ساخته شده است. طراحی این کالا به صورت نیم دایره مانندی بوده و در آن رنگ های سبز و سفید به صورت یکی در میان ساخته شده تا ظاهر و جذابیت این محصول را دو چندان بکند. جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی و آسیب ها می باشد. این کالا دارای یک پنجره ای همراه با توری بوده تا در وهله اول از ورود حشرات موذی جلوگیری کند و در وهله دوم از آن بیرون را تماشا کرده و به عنوان تهویه هوا از آن استفاده بکنید. ابعاد این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 280 سانتی متر، عرض: 280 سانتی متر، ارتفاع: 180 سانتی متر می باشد و وزنی بالغ بر 11.5 کیلو گرم را دارا است که شما می توانید آن را به آسانی حمل و یا جا به جا بکنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید این چادر را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای 3 پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
بدنه ضد اب 
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی هشت نفره سایانا یک محصول ایده آل برای مسافرت های خانوادگی بوده که توسط برند سایانا طراحی و ساخته شده است. این محصول طرفداران نسبتا خوبی را جذب خود کرده و دلیل آن قیمت ارزان این محصول می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این کالا پرداخته و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم تا نسبت به خرید محصولی که می خواهید انجام دهید، مطمئن شوید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول از بخش های کناری همانند نیم دایره شکلی بوده و بر روی آن رنگ های سبز و سفید به صورت یکی در میان استفاده شده تا این کالا را جذاب و چشم نواز تر بکند. در قسمت بالای این چادر یک سایه بان نیز برای گرم نشدن بدنه این محصول طراحی و تعبیه شده است. این چادر دارای سه پنجره توری می باشد تا در وهله اول از تماشای مناظر بیرون در داخل این محصول لذت برده و از ورود حشرات موذی جلوگیری کند، و در وهله دوم از آن به عنوان تهویه هوا نیز استفاده کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره قابل قبول و نسبتا بالایی را داده می باشند.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 280 سانتی متر، عرض: 280 سانتی متر، ارتفاع: 180 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 11.5 کیلو گرم بوده که شما به آسانی می توانید آن را در مسافرت هایتان حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به آسانی با بیرون آوردن چادر از ساک حمل، محصول را باز کرده و اتوماتیک این چادر راه اندازی و نصب می شود. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا در بدنه این چادر، صدمه و یا آسیبی وارد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای وارد گردید، شما می توانید این کالا را به نمایندگی اینتکس ایران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و از آن استفاده بکنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی هشت نفره سایانا یک محصول زیبا و ایده آل برای مسافرت با اعضای خانواده می باشد که با طراحی دلنیشینی که دارد، طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. طراحی این محصول از بخش های کناری همانند نیم دایره طراحی گردیده و رنگ های سفید و سبز به صورت یکی در میان بر روی این محصول ساخته شده تا باعث زیبایی دو چندان این چادر شده باشد. جنس بدنه این کالا از پلی استر بوده که دارای مقاومت و کیفیت بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...