چادر مسافرتی هشت نفره سایانا آجری

sayana-011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره سایانا آجری یک چادر مسافرتی فوق العاده شیک و خاص می باشد که یکی از مهم ترین دلایل انتخاب و خرید این محصول توسط مشتریان طرح موجود بر روی بدنه و رویه اصلی این چادر می باشد. همان طور که در تصاویر این محصول می توانید مشاهده کنید ، بدنه اصلی این چادر مسافرتی به صورت یکدست از طرح آجری طراحی و تولید شده است که قطعا جلوه فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است. هم چنین این چادر دارای ویژگی های خاصی می باشد. انعطاف پذیری بالای این محصول و هم چنین قابلیت راه اندازی سریع این چادر مسافرتی از خصوصیات خوبی است که این کالا در اختیار شما قرار داده است. هم چنین می توانید مشاهده کنید که درب اصلی این محصول دارای بند نگهدارنده می باشد که به راحتی می توانید درب این محصول را باز کرده و آن را در ناحیه بالایی این محصول نگهداری نمایید تا هر بار به راحتی بتوانید به داخل این چادر عبور و مرور کنید. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول دارای ساختاری ضد آب می باشد که در کنار ضخامت این بدنه مهم ترین بحث کیفیتی این چادر به شمار می رود. هم چنین دارا بودن پنجره و هواکش هم از دیگر خصوصیاتی است که باعث می شود هوا در داخل این چادر به بهترین شکل ممکن جریان داشته باشد.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

خیلی از افراد برای سفر هایی که در طول سال انجام می دهند سعی می کنند تا یک محصولی را خریداری کنند که بتوانند در داخل آن به بهترین شکل ممکن استراحت کرده و خوابی آرام را تجربه کنند. در همین راستا نیز خرید چادر های مسافرتی یک پیشنهاد عالی برای این دسته از افراد به شمار می رود که با علم به این موضوع همواره سعی خواهند کرد تا بهترین انتخاب را برگزینند. با توجه به این نکات یکی از چادر های مسافرتی فوق العاده با کیفیت و در عین حال زیبایی که در طی این سال ها به بازار عرضه شده است چادر مسافرتی هشت نفره سایانا آجری می باشد که هم از نظر نوع طراحی و شکل و شمایل و هم از نظر کیفیت و کارایی قطعا محصولی عالی برای خرید به شمار خواهد رفت. با توجه به این نکات در این بخش سعی خواهیم کرد که به بررسی این محصول از تمامی جوانب بپردازیم و ویژگی های این چادر را به بهترین شکل ممکن برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید....

خیلی از افراد پس از دیدن تصاویر این محصول سعی می کنند تا خرید این چادر را به صورت نهایی انجام دهند. در واقع ساختار و شکل و شمایل این محصول یکی از دلایلی است که باعث می شود تا خرید این محصول توسط خیلی از افراد انجام گردد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که از نظر نوع آرگونومی ساخت این چادر مسافرتی یک طراحی مربعی را دارد که برای شکل گیری این طراحی شما می توانید طول و عرض مشابهی را در این محصول مشاهده کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که عرض این محصول هر چه که به سمت نواحی بالاتر حرکت می کنیم باریک تر و جمع تر می شود که باعث شده تا این کالا ساختاری جذاب را به خود ببیند.

در کنار این نکات قطعا شما رویه اصلی این محصول را به طور کامل مشاهده نموده اید. این محصول با بهره گیری از طرح آجری طراحی و تولید شده است. در واقع شما بر روی بدنه این محصول می توانید طرحی شبیه به کنار هم قرار گرفتن آجر های زیبا را مشاهده کنید که از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین شیوه باز و بسته شدن درب و پنجره های این محصول هم ه دو روش انجام می شود. در روش اول شما می توانید مشاهده کنید که درب اصلی این محصول و حتی پنجره ها به سمت بالا جمع شده و در نواحی بالایی این محصول می توانید با بند و فضای تعبیه شده بر روی این محصول به بهترین شکل ممکن این درب و پنجره را به صورت صحیح جمع نگه دارید.

مسئله بعدی در خصوص توری و پشه بند این محصول است که شما می توانید آن ها را هم با توجه به دارا بودن زیپ در بخش های کناری به ساده ترین شکل ممکن باز و بسته کنید. قطعا برای درب و ورود شما بایستی این توری را به طور کامل باز کنید تا بتوانید ورود و خروج نمایید اما  بر روی پنجره های این محصول نیز بهتر است این توری به طور همیشگی بسته بماند. نکته مهم دیگر شیوه قرار گیری ستون های این محصول می باشد. این ستون ها دقیقا بر روی بدنه اصلی این محصول به طور کامل نمایان می باشد و ساختار جذابی را هم به این محصول بخشیده است.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که از نظر جنس و کیفیت قطعا این چادر یک کالای بی نظیر به شمار می رود. شما می توانید با توجه به دارا بودن بارکد بر روی این چادر مسافرتی به بهترین شکل ممکن جزئیات و کیفیت این محصول را به طور دقیق استعلام گرفته و سپس خریداری کنید. علاوه بر این ها با توجه به ضد آب بودن بدنه اصلی این چادر مسافرتی و همین طور بهره مندی از رویه پلی استر قطعا خیال شما از نظر کیفیت این چادر راحت خواهد بود.

البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول در داخل یک عدد ساک حمل به دست شما خواهد رسید و در کنار آن نیز یک عدد دفترچه راهنما هم وجود دارد که از مزایای این محصول به شمار رفته و در مواقعی که شما هر گونه ایراد و یا اشکالی دارید می توانید ازاین دفترچه استفاده کنید. هم چنین فروشگاه اینتکس سعی کرده تا این چادر مسافرتی را با بهترین قیمت و با خدمات پس از فروش به دست شما برساند که می توانید هم اکنون چادر مسافرتی هشت نفره سایانا آجری را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...