چادر مسافرتی هشت نفره سایانا دو رنگ

Sayana-009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره سایانا دو رنگ از سری محصولات کمپینگ و مسافرتی بوده است که با توجه به کیفیت و رنگ های بسیار زیبایی که در آن به کار رفته می باشد باعث شده تا خریداران زیادی را به سمت خود جذب نماید . طراحی این محصول از زوایای کناری به صورت مثلثی شکل بوده و در آن رنگ های قرمز و نارنجی به کار رفته است . ابعاد بسته بندی این محصول 72 سانتی متر × 72 سانتی بوده که با باز کردن و راه اندازی آن 7 تا 8 نفر را درون خود جای خواهد داد . اما این چادر به صورتی طراحی شده که نسبت به پنجره و در آن یک توری تعبیه شده تا در هنگام تماشای مناظر لذت بخش و تهویه هوا به صورت همزمان از ورود حشرات موذی به درون چادر جلوگیری بکند .جنس بدنه این چادر از پلی استر طراحی شده که ضد آب می باشد و به همین دلیل به آسودگی می توانید در هوای بارانی نیز اعضای خانواده خود را به یک مسافرت لذت بخش دعوت بکنید . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 7 الی 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها 
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 8 نفره سایانا دو رنگ در عین حال یک کالای زیبا و با کیفیت بوده که نسبت به قیمتی که داراست قطعاً دارای ارزش خرید بسیار بالایی می باشد . شما به آسودگی می توانید با استفاده از این محصول ، با دوستان و اعضای خانواده به یک مسافرت لذت بخش رفته و یک خاطره فوق العاده را در ذهن خود بوجود بیاورید . اما قبل از خرید این چادر به شما پیشنهاد می کنیم تا د ابتدا این مقاله را به طور کامل مطالعه فرمایید که از مزایا و معایب آن آشنا شده سپس نسبت به هزینه مورد نظر خود برای سفارش محصول ، تصمیم گیری کنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

طراحی و ساختار یک محصول از دلایل مهم خرید ، توسط خریدار بوده و به همین معنا محصولاتی که دارای طراحی و ساختار چشم نوازی بوده باشند ، فروش بسیار بالایی را خواهند داشت . طراحی این چادر از زوایا های کناری به صورت مثلث شکل می باشد که در آن رنگ های نارنجی و قرمز به کار رفته است تا بسیار چشم نواز و جذاب به چشم بیاید . این چادر دارای یک در و پنجره بوده که کمپانی سایانا به همراه آن یک توری محافظ طراحی و تولید کرده تا در هنگام تماشای مناظر طبیعی لذت بخش ، از ورود حشرات موذی به داخل آن جلوگیری بکند .

 

جنس بدنه

 

جنس بدنه این چادر ساخته شده از پلی استر می باشد و پایه هایی آن از جنس آلمینیوم بوده که به همین دلیل از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار میباشد

ابعاد و وزن

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت این محصول به ترتیب به این صورت می باشد : طول : 240 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر ، ارتفاع : 150 سانتی متر ، وزن : 6.5 کیلو گرم و در نهایت ظرفیتی بالغ بر 7 الی هشت نفر را به صورت نشسته در خود جای خواهد داد .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

معمولاً چادر های مسافرتی سایانا به صورتی تولید شده که به آسودگی تنها کاری که برای راه اندازی آن انجام خواهید داد ، به بیرون آوردن چادر از ساک خود می باشد تا به طور اتوماتیک این چادر راه اندازی شده و از آن استفاده کنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر نمود که حتماً قبل از راه اندازی این کالا ، محل مورد نظرتان را کاملا مشاهده نموده تا اشیایی نظیر سنگ و چوب در زیر چادر قرار نگیرد ، همچنین از نزدیک کردن وسایل تیز به بدنه آن خودداری کرده تا به بدنه چادر صدمه و یا آسیبی وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

 

جمع بندی

 

چادر مسافرتی 8 نفره سایانا دو رنگ از سری محصولات با کیفیت و بسیار زیبایی بوده است که با طراحی خاص خود توانسته تا خریداران زیادی را به سمت خود جذب بکند . طراحی این محصول از زوایای کناری به صورت مثلثی شکل بوده و در آن رنگ های نارنجی و قرمز به کار رفته می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...