چادر مسافرتی هشت نفره سایانا رنجر

sayana-014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,060,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره سایانا رنجر نیز یکی دیگر از تولیدات شیک وجذابی است که شرکت سایانا طی این سال ها روانه بازار کرده است. این چادر مسافرتی می تواند یک پیشنهاد عالی برای خانواده هایی باشد که برای طبیعت گردی ، کمپینگ و حتی استراحت های میان شهری به دنبال خرید یک محصول با کیفیت می گردند. این چادر مسافرتی توانسته در تست های کیفیت نمره قبولی را بگیرد و ساختار ان به صورت آب بندی شده طراحی و تولید گردیده است که یکی از نکات مهم در خصوص این محصول به شمار خواهد رفت. در واقع شما می توانید در تمام فصول از این محصول بدون نگرانی از بابن نفوذ آب باران ، افت کیفیت بدنه ، تغییر رنگ و ساختار و دیگر موارد استفاده نمایید. کف و بخش داخلی این محصول نیز به صورت ضخیم شکل گرفته است که قطعا از این بابت هم نگرانی نخواهید داشت. علاوه بر این ها با توجه بهارتفاع بلندی که این چادر مسافرتی دارد قطعا می توانید به راحتی در داخل این محصول به صورت ایستاده عبور و مرور کرده و جا به جا شوید. این محصول دارای وزن 9.5 کیلو گرم می باشد و با توجه به بهره مندی از پشه بند ، هوا کش و جیب داخلی می توان آن را یک چادر کامل دانست.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

شرکت سایانا همواره سعی کرده تا در این سال های اخیر محصولاتی فوق العاده با دوام و با کیفیت را تولید کرده و به دست مشتریان برساند. در واقع چادر های مسافرتی این شرکت همیشه زبان زد خیلی از افراد بوده است و این کمپانی نیز با همین رویه سعی کرده تا محصولاتی جذاب و طرح دار را تولید کند که از نکات مثبت این شرکت می باشد. در همین راستا یکی از جدید ترین محصولات و چادر های مسافرتی هشت نفره ای که به تازگی تولید شده است ، چادر مسافرتی هشت نفره سایانا رنجر می باشد که با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان در این بخش سعی داریم تا به بررسی آن از تمامی جوانب بپردازیم پس با ما همراه باشید.....

در ابتدا شاید بخش مهمی که خیلی از افراد با توجه به آن سعی می کنند تا خرید خود را انجام دهند یعنی نوع رویه و طرح موجود بر روی ان را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که به جرات بحث طراحی صورت گرفته در این محصول یکی از ویژگی های اساسی در هنگام خرید می باشد. این شرکت این محصول را تحت نام و مدل رنجر به بازار عرضه کرده است. شما می توانید به صورت کامل و یکدست بر روی بدنه اصلی این محصول ساختار ارتشی و چیریکی را مشاهده کنید که شاید دلیل اصلی نامگذاری این محصول همین عامل باشد.

در واقع رویه این چادر مسافرتی به شکل عالی و با طرحی زیبا و الگو برداری شده از ساختار ارتشی شکل گرفته است که از جذابیت های این محصول به شمار می رود. در واقع باید توجه کنید که این رویه خصوصا در شرایط جنگلی به صورت یک استتار جذاب در اختیار شما قرار می گیرد که از مزیت های این چادر خواهد بود. هم چنین اگر از بحث رویه و طرح موجود بر روی ان بگذریم ، باید به این مسئله اشاره کنیم که ورود به این چادر از طریق درب اصلی این محصول که در بخش جلویی این کالا قرار گرفته است صورت می گیرد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این بخش ساختاری مستطیلی شکل دارد که باعث شده تا شما به راحتی وارد این چادر شوید.

هم چنین در هر سه سمت دیگر این محصول نیز شما می توانید پنجره های این محصول را هم نظاره گر باشید که این عامل باعث شده تا به بهترین شکل ممکن با باز کردن این موارد بتوانید جریان هوا را به صورت کامل در داخل چادر نیز هدایت کنید. نکته دیگری که باید در خصوص این چادر مسافرتی به ان اشاره کنیم بحث نواحی کناری این محصول است. شما می توانید از داخل این چادر به سادگی وسایل اضافی خود را در بخش ها و گوشه های این محصول قرار دهید و با این کار سبب شوید تا فضا و بخش مرکزی این چادر مسافرتی به صورت کامل برای استراحت شما خالی شود. نکته مهم دیگری که باید به ان اشاره کنیم بخش کف این محصول می باشد.

این بخش به صورت ساده و با ضخامتی عالی طراحی و تولید شده است که سبب شده تا شما از این نظر هم خیالتان راحت باشد. در واقع ضد آب بودن این چادر در کنار آب بندی شدن بدنه اصلی و بخش های داخلی این محصول نکته مهمی است که سبب شده تا از باب کیفیت و استحکام خیال شما در تمام فصول از بابت این محصول راحت باشد. علاوه بر این ها با توجه به این که این محصول قابلیت راه اندازی اتوماتیک را دارا می باشد قطعا شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید که در وقت شما هم صرفه جویی خواهد شد.

در ارتباط با ابعاد و ظرفیت های این چادر نیز باید عنوان کنیم که این محصول مناسب برای استفاده 8 نفر در حالت نشسته می باشد. این ظرفیت در حالت دراز کش نصف شده و تنها 4 نفر به صورت هم زمان می توانند در داخل این چادر به استراحت بپردازند. این نکات و این ابعاد و ظرفیت ممکن است متغیر باشد که قطعا این موارد بستگی به قد و وزن افراد موجود در داخل این چادر دارد. هم چنین باید عنوان کنیم که بسته بندی این محصول دارای ابعاد 75 در 8 در 75 سانتی متر است و پس از راه اندازی شما با یک چادر مسافرتی در طول 250 ، عرض 250 و ارتفاع 170 سانتی متر مواجه خواهید شد که قطعا ابعادی کاملا استاندارد و فضایی بزرگ و ایده آل برای استراحت به شمار می رود.

هم چنین این محصول دارای جیب داخلی برای قرار گیری وسایل کوچک شما می باشد که این جیب نیز به بدنه اصلی این چادر دوخته شده و شما می توانید با آسودگی خاطر وسایل خود را در درون این فضا جای دهید. علاوه بر این ها بهره مندی از هوا کش بر روی این محصول هم مزیت مهم دیگری از این چادر مسافرتی به شمار می رود. ویژگی های این محصول تنها به همین موارد ختم نمی شود و شما می توانید مشاهده کنید که بر روی درب و پنجره های این محصول نیز توری و یا به اصطلاح دیگر پشه بند وجود دارد که این عامل هم قطعا مزیت مهم دیگری خواهد بود. بهره مندی از فریم های فلزی و ضد زنگ و هم چنین بهره مندی از رویه ای با جنس پارچه پلی استر نیز از دیگر خصوصیاتی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن ها اشاره کنیم. حال با توجه به این موارد پیشنهاد می کنیم تا حتما این محصول فوق العاده را از دست نداده و از سایت نمایندگی اینتکس با قیمتی عالی این محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...