چادر مسافرتی هشت نفره سایانا پلنگی

sayana-013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,040,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره سایانا پلنگی یک محصول خلاقانه در میان چادر های مسافرتی می باشد که با توجه به کیفیت و ساختاری که دارد در میان مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محصول همان طور که از نامش پیداست دارای طرح و نقشی برگرفته از طرح پلنگ دارد که شما می توانید بر روی تمامی اجزای این محصول این تصاویر و طرح را مشاهده کنید. هم چنین از نظر ساختار و الگوی شکل گیری هم در یک ساختار مربعی شکل طراحی شده که شبیه به اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار از این حیث می باشد. این محصول دارای رویه ای ضد آب است که از جنس پارچه پلی استر طراحی شده و همین عامل هم یکی دیگر از خصوصیات و مزایای این محصول از نظر کیفیت به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا به صورت اتوماتیک قابلیت راه اندازی را هم دارا می باشد که از مزیت های مهم این محصول بوده و در سریع ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنید. بهره مندی از ساک حمل و هم چنین ابعاد کوچک نیز از دیگر موارد مهمی است که قبل از خرید می توان به ان ها اشاره کرد.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

شرکت سایانا در این سال های اخیر فعالیت گسترده و جذابی را در زمینه تولیدات چادر های مسافرتی از خود به نمایش گذاشته است. در واقع شما در این سال های اخیر می توانید مشاهده کنید که این کمپانی سعی کرده تا محصولاتی فوق العاده با کیفیت و با دوام و با ظاهری فوق العاده شیک و جذاب را به دست مشتریان برساند که از نکات مهم در خصوص محصولات این شرکت می باشد. حال یکی از جدید ترین تولیدات این شرکت چادر مسافرتی هشت نفره سایانا پلنگی می باشد که همان طور که از نامش پیداست یک محصول فوق العاده شیک و خاص می باشد که با ساختاری پلنگی و با ظرفیتی مناسب و ایده آل تولید و عرضه شده است. در همین خصوص نیز سعی خواهیم کرد تا نقد و بررسی کاملی از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا با اگاهی از این مورد بتوانید خرید خود را با علم کامل به ویژگی های این محصول انجام دهید....

شیوه طراحی و ساختاری محصول

اولین نکته ای که شاید مهم ترین عامل در خرید افراد مختلف و انتخاب این چادر توسط افراد مختلف به شمار رود بحث ظاهری این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی یک کالای فوق العاده با دوام و با کیفیت است که هم ظاهری شیک و جذاب را در اختیار شما قرار می دهد و هم دارای یک ساختار استاندارد می باشد که کنار هم قرار گرفتن این دو مورد سبب شکل گیری صحیح و جذاب این محصول شده است. حال با توجه به این نکات باید به این مسئله اشاره کنیم که از نظر نوع ساختاری ، ساختار و آرگونومی ساخت این محصول طراحی مربعی شکل می باشد. در واقع این طراحی مربعی شکل را اگر بخواهید به دقت مشاهده کنید می توانید به بخش کف این محصول نگاه کنید.

در این بخش با توجه به ابعاد و اندازه های این چادر و هم چنین شیوه قرار گیری ستون های اصلی بدنه این محصول شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر یک ساختار مربعی را ببینید که در  واقع این محصول با این ساختار شکل گرفته است. البته باید به این نکته نیز تاکید کنیم که شرکت سایانا تقریبا تمامی محصولات خود را در این سال ها با همین ساختار و به صورت یکنواخت تولید کده است و تنها سعی کرده تا خلاقیت خود را در بخش رویه اصلی این محصول قرار دهد که به این موارد نیز اشاره می کنیم.

در بخش رویه اصلی این محصول نیز همان طور که از نام و اسم این چادر مسافرتی مشخص است شما با یک ساختار پلنگی مواجه خواهید شد. در واقع می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این چادر به صورت یکدست پلنگی و با همان رنگ شکل گرفته است که نکته مهم در بخش طراحی این محصول به شمار می رود. البته می توانید شما رنگ های سبز و قهوه ای را هم در کنار رنگ اصلی و زمینه کرم رنگ این محصول مشاهده کنید که سبب شده تا بدنه اصلی این محصول به بهترین شکل ممکن سر و سامان ببیند. هم چنین بر روی این بدنه شما می توانید چندین ویژگی مهم را هم مشاهده کنید.

ویژگی مهم اول این محصول بهره مندی از بند در بخش قسمت درب و پنجره های این محصول می باشد. این بند باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن در هر زمان که نیاز داشتید درب اصلی و پنجره های این محصول را بسته و با استفاده از این بند ها آن ها را محکم نگه دارد که هر بار این درب و پنجره ها بسته نشود و باعث شوید تا به صورت ثابت باز باقی بماند. هم چنین در بخش های بیرونی و در لبه های این چادر نیز محفظه هایی را می توانید مشاهده نمایید که به این دلیل قرارگرفته اند تا شما پس از راه اندازی این محصول بتوانید به سادگی آن ها را با میخ به زمین محکم ببندید تا این محصول در برابر باد و طوفان هم مقاوم باشد.

در کنار این نکات شما می توانید در بخش داخلی این چادر مسافرتی جیب داخلی را هم مشاهده کنید. بهره مندی از این جیب داخلی باعث شده تا شما پس از راه اندازی این محصول و قرار گیری در داخل این چادر بتوانید وسایل ریز و کوچک خود را هم به سادگی در داخل این جیب قرار داده و کاری کنید که بدون نگرانی از بابت گم شدن این وسایل در سریع ترین زمان ممکن به ان ها دسترسی داشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در بخش داخلی و در قسمت سقف این محصول شما می توانید دو عدد آویز و قلاب را هم مشاهده کنید که با استفاده از این آویز ها می توانید چراغ مخصوصی را هم خریداری کنید که در تاریکی شب به راحتی با آویزان کردن آن از این قلاب ها به سادگی فضای داخلی چادر را روشن نگه دارید که این نکته هم یکی دیگر از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت.

کیفیت و جنس بدنه

بحث مهم بعدی که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم بحث کیفیت و جنس این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که تنها زیبایی برای انتخاب یک محصول کافی نیست و باید به کیفیت محصول مورد نظر خود هم توجه ویژه ای داشته باشید. در همین راستا باید اشاره کنیم که این چادر مسافرتی از رویه ای با جنس پارچه شمعی پلی استر طراحی و تولید شده است. این جنس پارچه رایج ترین نوع پارچه در تولید و عرضه چادر های مسافرتی می باشد که شرکت سایانا نیز با آگاهی از این قضیه همواره سعی کرده تا اکثر تولیدات خود را با استفاده از این جنس پارچه به دست مشتریان برساند. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این چادر دارای فریم هایی فوق العاده با کیفیت و بادوامی می باشد که مکمل بدنه با دوام این محصول خواهد بود.

شما می توانید مشاهده کنید که این فریم ها همگی از نوع فلزی و به صورت ضد زنگ طراحی و تولید شده اند که باعث شده تا با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت افت کیفیت و یا تغییر رنگ این محصول بتوانید در هر فضا و مکانی با خیالی آسوده از این چادر مسافرتی استفاده کنید. این نکات قطعا می تواند سبب شود تا بدون در نظر گرفتن دمای هوا و شهری که در داخل آن قرار دارید بتوانید با اطمینان خاطر از بابت کیفیت محصول خود اقدام به خرید و در اختیار داشتن محصول کنید.

هم چنین مسئله دیگری که باید به ان اشاره کنیم بحث بهره مندی از توری بر روی درب و پنجره های این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی دارای توری و یا به عبارت دیگر پشه بند بر روی محصولات خود می باشد که این امر نیز باعث شده تا خیال شما راحت باشد و در فصول گرم سال هم بدون نگرانی از بابت ورود حشرات بتوانید با باز کردن درب اصل و بستن این توری هم به جریان هوا در داخل چادر کمک کرده و هم به بهترین شکل ممکن و در راحت ترین فضا به استراحت بپردازید. تمامی این نکات ویژگی های مهم کیفیتی این محصول می باشد که باید در هنگام خرید به ان ها توجه خاصی داشته باشید. حال با توجه به این نکات باید به این مسئله هم دقت کنید که این محصول دارای قیمتی ارزان است و فروشگاه اینتکس سعی کرده تا آن را با کمترین قیمت ممکن به دست مشتریان برساند که می توانید هم اکنون آن را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...