چادر مسافرتی هشت نفره نایس زرشکی

nice-004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره نایس زرشکی را به جرات یکی از زیباترین چادر های مسافرتی موجود در بازار می توان نامگذاری کرد زیرا این محصول از یک رنگ یکدست و کاملا شیک طراحی و تولید شده است. اگر نگاهی دقیق به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این کالا به صورت سراسری از همین رنگ زرشکی شکل گرفته است که قطعا از فواصل دور هم این چادر مسافرتی قابل رویت می باشد. علاوه بر این ها از نظر کیفیت نیز قطعا می توان با اطمینان خاطر دست به خرید و انتخاب این محصول زد. در همین راستا باید عنوان کنیم که شما قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و به صورت اتوماتیک با توجه به ساختار فنری این محصول اقدام به راه اندازی آن کنید. در واقع این محصول در داخل یک ساک حنل به دست شما خواهد رسید که می توانید به آسانی اقدام به جا به جایی این چادر کرده و در هر زمان که نیاز داشتید آن را در کمتر از چند ثانیه راه اندازی نمایید. فضای داخلی بزرگ این محصول و قابلیت استفاده خانوادگی از این چادر با توجه به ابعادی که دارد از خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود. در کنار این موارد بدنه این چادر مسافرتی کاملا ضد آب می باشد و خیال شما از این بابت راحت خواهد بود. هم اکنون شما می توانید این چادر مسافرتی را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی هشت نفره نایس زرشکی یک چادر مسافرتی با رنگ و طرحی ساده و در عین حال زیباست که با توجه به همین طراحی و ساختاری که دارد در مدت زمان بسیار کوتاهی موفق شده تا فروش بالایی را در میان مشتریان کسب کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که چادر مسافرتی هشت نفره نایس زرشکی از یک بدنه استاندارد با کیفیت بالا طراحی و تولید شده و این ویژگی از مهم ترین خصوصیاتی است که می توان در ارتباط با این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. در ادامه نیز سعی خواهیم کرد که به صورت کامل در ارتباط با تمام خصوصیات این چادر مسافرتی با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید....

شیوه طراحی و ساختار محصول

در ابتدای این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های مهم طراحی و شیوه تولید این محصول آشنا کنیم. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این چادر مسافرتی دارای یک رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که این رنگ بندی در کنار ساختار فوق العاده ای که این محصول دارد باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید این محصول بزنید. در همین رابطه نیز در ادامه این مطلب و در بخش نخست به همین خصوصیت محصول اشاره خواهیم کرد.

اگر نگاهی دقیق به بدنه اصلی این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این محصول دارای یک ساختار مربعی شکل می باشد. این ساختار مربعی تشکیل دهنده بخش زیرین این محصول و در واقع ستون های اصلی این چادر مسافرتی می باشد. در همین رابطه نیز شما می توانید مشاهده نمایید که ستون های اصلی این چادر مسافرتی بخش های کناری این محصول را تحت الشعاع خود قرار می دهند. در واقع این مسئله باعث شده تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید این چادر مسافرتی و این ساختار را مشاهده نمایید و سپس اقدام به خرید این چادر داشته باشید.

نکته مهم دیگر در خصوص طراحی این چادر مسافرتی بحث درب اصلی ورودی و همین طور پنجره های موجود بر روی این چادر مسافرتی می باشد. شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که این محصول دارای یک عدد درب ورودی بزرگ می باشد که یک ساختار مستطیلی شکل دارد و این عامل سبب شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید اقدام به عبور و مرور به داخل این محصول کرده و لذت ببرید. هم چنین بخش های کناری این چادر و در هر سه سمت دیگر این محصول شما در بخش های بالایی می توانید مشاهده نمایید که پنجره هایی وجود دارد که این پنجره ها ساختاری نیم دایره ای شکل داشته و به بهترین و راحت ترین شکل ممکن قابلیت باز شدن را هم دارا می باشد.

هم چنین در بخش بالایی و در واقع ناحیه جلویی این چادر مسافرتی شما می توانید مشاهده کنید که نماد شرکت سازنده این محصول به بهترین شکل ممکن حک شده و این عامل باعث شده تا شما با خیالی راحت بتوانید دست به انتخاب و خرید این محصول بزنید. در کنار این موارد بخش های کناری این چادر مسافرتی نیز این مزیت را در اختیار شما قرار داده است که شما بتوانید به راحتی این نواحی را به سمت داخل و یا بیرون هدایت نموده و یک فضای ایده آل را برای استفاده از این چادر مسافرتی در اختیار داشته باشید.

جنس و کیفیت بدنه

در ارتباط با جنس و کیفیت بدنه این محصول نیز باید عنوان کنیم که شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که این محصول دارای یک بدنه و در واقع پارچه ای از جنس شمعی پلی استر می باشد. این نوع پارچه عموما در میان چادر های مسافرتی یک جنس رایج و پر طرفدار به شمار می رود که به بهترین شکل ممکن و بدون نگرانی از بابت افت کیفیت این محصول می توانید از آن در هر شرایطی استفاده نموده و لذت ببرید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این جنس پارچه به صورت ضد آب طراحی و تولید شده است که شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به راحتی در شرایط بارانی هم از این چادر مسافرتی استفاده نموده و بدون نگرانی از بابت نفوذ آب باران به داخل این چادر و همین طور عدم خیس شدن خیالتان راحت باشد.

در کنار این نکات باید به این نکته هم اشاره کنیم که ستون ها و پایه های این محصول همگی از نوع فلزی و ضد زنگ طراحی و تولید شده اند. البته این جنس قطعا در تمامی چادر های مسافرتی فنری وجود دارد اما بهره مندی از ساختار ضد زنگ و همین طور انعطاف پذیری مناسبی که این پایه ها دارا هستند سبب شده تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن این محصول تا حدود بسیار زیادی راحت باشد.

شیوه راه اندازی و ظرفیت چادر مسافرتی

در ارتباط با نحوه راه اندازی این محصول نیز باید به چند نکته مهم اشاره کنیم. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای ساختار فنری بوده و به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن راه اندازی می شود. در ابتدا شما نیاز خواهید داشت که این محصول را از داخل بسته بندی و در واقع ساک حمل این چادر مسافرتی خارج نموده و سپس به راحت ترین شکل ممکن اقدام به باز کردن پایه های این محصول کنید. این فرآیند در کمتر از یک دقیقه انجام می شود و شما این مزیت را در اختیار دارید که در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این چادر مسافرتی برای جمع کردن هم همین مدت زمان را نیاز دارد و به سریع ترین حالت ممکن راه اندازی و جمع خواهد شد.

در ارتباط با ظرفیت و نحوه صحیح استفاده از این محصول نیز باید به یک سری نکات مهم اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که ظرفیت این چادر مسافرتی 8 نفره قید شده است و این ظرفیت برای استفاده هشت نفر به صورت هم زمان می باشد. در واقع این ویژگی برای شما وجود دارد که هشت نفر بتوانند از این محصول استفاده کنند اما این ظرفیت در حالت نشسته صدق می کند و برای استراحت به صورت دراز کش نیاز خواهید داشت که تنها 4 نفره از این محصول استفاده کنید. این نکات موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که فروشگاه اینتکس سعی کرده تا این چادر مسافرتی را با قیمتی ارزان به دست مشتریان خود برساند که این مسئله هم یکی دیگر از خصوصیات خوبی است که در اختیار شما قرار دارد که به بهترین شکل ممکن سفارش خود را ثبت کرده و از در اختیار داشتن این محصول نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...