چادر مسافرتی هشت نفره نایس سورمه ای

nice-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره نایس سورمه ای را قطعا می توان یکی از کامل ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین محصولات موجود در بازار دانست. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که یک چادر باید دارای چه خصوصیاتی باشد که بتوان از آن به عنوان یک محصول کامل نام برد؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که مهم ترین نکته بحث بهره مندی از جنس و کیفیت عالی می باشد. این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که باعث شده تا با خیالی آسوده از بابت این کیفیت و جنس دست به خرید محصول بزنید. هم چنین دارا بودن ضخامت لایه های این محصول ، ساختار ضد آب و هم چنین توری پشه بند بر روی درب ها و پنجره های این چادر نیز از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می رود. در کنار این موارد باید به شیوه راه اندازی این محصول هم اشاره کنیم. ساختار اصلی این چادر مسافرتی به صورت فنری است به این صورت که شما در ساده ترین حالت ممکن قادر به راه اندازی این چادر مسافرتی خواهید بود. هم چنین این محصول برای استفاده هشت نفر در حالت نشسته و چهار نفر در حالت دراز کش می باشد که قطعا فضایی ایده آل برای استراحت خواهد بود.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی هشت نفره نایس سورمه ای محصولی عالی از نظر کیفیت و هم چنین ساختار می باشد که در این مطلب سعی خواهیم کرد به صورت کامل به بررسی تخصصی آن بپردازیم. در واقع شیوه شکل گیری این محصول و هم چنین مزیت ها و کاربرد هایی که دارد باعث شده تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن یک چادر مسافرتی فوق العاده راحت باشد. در همین راستا نیز در ادامه این مطلب سعی می کنیم تمامی این مزایا و معایب را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل از این موارد دست به خرید این محصول بزنید....

شیوه طراحی و نوع ساختاری چادر مسافرتی

در بخش نخست از این مطلب اشاره خواهیم کرد که چادر مسافرتی هشت نفره نایس سورمه ای به چه صورت طراحی شده و آیا این طراحی سبب شده تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن یک محصول کامل راحت باشد؟ در واقع با طرح همین سوال قصد داریم تا به بررسی ظاهر این محصول به صورت کامل بپردازیم. در بخش نخست نیز باید عنوان کنیم که از نظر آرگونومی طراحی این چادر مسافرتی شما در واقع با یک محصول مربعی شکل رو به رو خواهید بود. این ساختار مربعی به صورت کامل در بخش کف این چادر مسافرتی و با توجه به محل و نوع قرار گیری پایه های این محصول به صورت کامل دیده می شود.

هم چنین هر یک از ستون های و در واقع بعد های این محصول نیز با ساختاری فوق العاده خاص شکل گرفته به این صورت که شما می توانید به صورت کامل ستون های اصلی این محصول را مشاهده نمایید. اگر بخواهیم از نظر رنگ بندی این چادر مسافرتی را بررسی کنیم باید عنوان کنیم که این محصول از رنگ یکدست سورمه ای طراحی و تولید شده است. این رنگ یک رنگ عامه پسند و عالی بوده که خیلی از افراد در واقع بدون هیچ گونه نگرانی سعی می کنند تا خرید این چادر را با توجه به این رنگ بندی انجام دهند.

مسئله بعدی در خصوص حک شدن نام شرکت سازنده و هم چنین مدل این چادر مسافرتی بر روی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول مدل نایس می باشد و این نام به صورت کامل در بخش بالایی این چادر نقش بسته است که باعث شده تا خیال شما از این محصول راحت شود. هم چنین نکته دیگری که باید در خصوص این چادر به ان اشاره کنیم بحث تعداد درب و پنجره های این محصول می باشد. شما بر روی این محصول می توانید تنها یک عدد درب ورود اصلی را مشاهده کنید که این درب به صورت مستطیلی شکل از ناحیه بالایی این محصول شروع شده و تا بخش های پایینی این چادر مسافرتی ادامه دارد. این مسئله نیز سبب شده تا ورود افراد به داخل این چادر راحت تر شود. هم چنین در هر سه سمت دیگر این چادر مسافرتی نیز شما می توانید پنجره هایی را هم مشاهده کنید که با باز کردن آن ها قطعا این چادر دارای یک حالت نورگیر فوق العاده شده و هم گردش هوا به بهترین شکل در داخل این محصول اتفاق خواهد افتاد.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

تا به این جای کار سعی کرده ایم تا شما را با ویژگی های طراحی و هم چنین ساختاری این محصول به صورت کامل آشنا کنیم. حال باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول از نظر کیفیت و جنس بدنه نیز یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد. در همین راستا در وهله اول باید به کیفیت بدنه و نوع پارچه این چادر مسافرتی اشاره کنیم. این محصول از پارچه شمعی پلی استر طراحی و تولید شده است که یک جنس با دوام و با کیفیت بوده و باعث شده تا خیال شما از بابت در اختیار داشتن این نوع چادر راحت باشد.

از دیگر خصوصیات این جنس پارچه باید به این مسئله اشاره کنیم که چادر مسافرتی هشت نفره نایس سورمه ای به صورت کاملا ضد آب طراحی و تولید شده است. در واقع شرکت سازنده این محصول سعی کرده تا در طراحی این محصول به صورت کامل و به بهترین شکل ممکن بدنه داخلی این محصول را آب بندی کند تا در مواقع بارانی نیز به هیچ عنوان آب به داخل این محصول نفوذ نداشته باشد. هم چنین مسئله دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث فریم های این محصول است. این فریم ها نیز که در بخش های کناری این چادر می توانید به صورت کامل آن ها را مشاهده کنید از نوع فلزی و به صورت ضد زنگ شکل گرفته اند. در واقع این مسئله هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این چادر است که سبب شده تا از این منظر هم به هیچ عنوان نگرانی نداشته باشید.

شیوه راه اندازی محصول

از خصوصیات فوق العاده ای که این محصول دارا می باشد بحث شیوه راه اندازی این چادر مسافرتی می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول به ساده ترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان قادر به راه اندازی خواهد بود و این امر باعث شده تا در زمان شما بسیار صرفه جویی شود. در ابتدا شما باید سعی کنید تا این محصول را از داخل بسته بندی و در اصطلاح دیگر ساک حمل این محصول خارج کنید. پس از این کار حال شما می توانید تا با باز کردن فریم های این محصول ساختار کلی را به این چادر بدهید و کاری کنید که به بهترین شکل ممکن این چادر راه اندازی شود. در انتها نیز می توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده نمایید.

دیگر ویژگی های چادر مسافرتی

یکی از ویژگی های فوق العاده این چادر مسافرتی بحث وزن کم این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول به ساده ترین شکل ممکن قابلیت حمل و نقل را دارا می باشد. هم چنین با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل باعث می شود تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید این محصول را جا به جا کرده و در شرایط مناسب از این محصول استفاده نمایید. مسئله مهم دیگر در این خصوص نیز حجم کم این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که با توجه به فضای کمی که این محصول اشغال می کند حمل و نقل آن ساده تر می شود.

در کنار این موارد این محصول دارای توری بر روی درب و پنجره های خود نیز می باشد که این مسئله هم یکی دیگر از ویژگی های خوب این چادر مسافرتی خواهد بود. بهره مندی از ظرفیت مناسب برای استراحت و دراز کشیدن ، دارا بودن قابلیت راه اندازی سریع ، بهره مندی از ضخامت لایه ها و هم چنین دو لایه بودن این محصول باعث می شود تا چادر مسافرتی هشت نفره نایس سورمه ای یک محصول کامل و ایده آل به شمار رود. حال با توجه به این موارد اگر شما قصد خرید این چادر مسافرتی را دارید می توانید هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس به بهترین شکل ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...