چادر مسافرتی هشت نفره پاییزی

camp-005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره پاییزی قطعا یک محصول چشم نواز و زیبا می باشد که بیشتر به دلیل نوع طراحی صورت گرفته بر روی این محصول به این نام مشهور شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول یک طراحی کله قندی شکل دارد که از این نظر شبیه به اکثر چادر های مسافرتی تولید شده در ایران می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که رویه اصلی این محصول نیز با طرح درختان پاییزی شکل گرفته است که قطعا به جذابیت های این محصول افزوده است. درب ورود این محصول نیز به صورت مستطیلی شکل و در بخش جلویی این چادر قرار گرفته است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که در هر سه سمت این محصول یک عدد پنجره قرار گرفته است که همه این موارد دارای توری بوده و باعث شده تا در تمام فصول بتوانید از این محصول در بهترین شرایط آب و هوایی استفاده نمایید. در کنار این موارد قطعا این چادر مسافرتی یک پیشنهاد عالی برای افرادی به شمار می رود که در طول مسافرت زیاد اطراق کرده و سعی می کنند تا به استراحت بپردازند زیرا در سریع ترین زمان ممکن این محصول راه اندازی شده و مجدد جمع می شود.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی هشت نفره پاییزی یک کالای بسیار خاص و جذاب است که از نظر ساختاری و دیداری قطعا می توانید روی آن حساب کنید. این محصول به گونه ای شکل گرفته که پس از راه اندازی آن قطعا می توانید به بهترین شکل ممکن از نظر ساختار به این محصول اتکا کرده و از داشتن آن لذت ببرید. اگر شما با خواندن توضیحات این محصول ترغیب شدید تا اقدام به خرید این محصول کنید پیشنهاد می کنیم تا هرگونه ایرادی در رابطه با شیوه راه اندازی و شکل گیری محصول و هم چنین کیفیت و ابعاد آن دارید در این بخش مطالعه نموده و سپس به بهترین شکل ممکن دست به انتخاب این محصول بزنید.....

شیوه راه اندازی و بر پا کردن محصول

همان طور که می دانید این محصول به صورت اتوماتیک قابلیت راه اندازی را دارد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این کالا این ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد که در سریع ترین زمان ممکن دست به راه اندازی این محصول بزنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما در هنگام خرید این محصول آن را در داخل یک عدد ساک حمل تحویل خواهید گرفت. پس از آن می توانید به سادگی اقدام به خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی کرده و سپس پایه های این چادر را باز کنید. هم چنین با باز کردن این پایه ها شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول به صورت کامل باز شده و به صورت راه اندازی شده بر روی زمین قرار می گیرد. این کار در کمتر از چند ثانیه شکل می گیرد و باعث شده تا شما زمان زیادی را صرف این کار نکنید.

هم چنین پس از راه اندازی این محصول شما می توانید مشاهده نمایید که بخش های کناری این محصول گاها ممکن است از داخل جمع شده باشد که با باز کردن آن می توانید شکل کاملی را به این محصول ببخشید. پس از این کار حال اگر نیاز به رفت و آمد داشته باشید می توانید با جمع کردن درب اصلی این محصول در بخش بالایی و هم چنین بستن این کالا اقدام به عبور و مرور سریع در هر زمان به این محصول کنید که از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که اگر شما در داخل این چادر مسافرتی قرار گرفته اید و در فصول گرم سال به سر می برید ، می توانید با بستن توری این محصول به سادگی در داخل این محصول بدون هیچ گونه مزاحمتی به استراحت بپردازید که از مزایای خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود.

ویژگی های مهم چادر مسافرتی

در این بخش سعی داریم تا شما را با یک سری از مهم ترین ویژگی های این محصول آشنا کنیم. در واقع می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بتوانید از این محصول در هر شرایطی استفاده کنید. یکی از این مزیت ها وزن کم و پرتابل بودن این محصول می باشد. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که با توجه به سبک وزن بودن این محصول و هم چنین حجم کمی که این چادر مسافرتی در داخل ساک حمل دارد ، بتوانید به ساده ترین روش ممکن ان را حمل و جا به جا کرده و در زمان مناسب از ان استفاده کنید.

مزیت دیگر این محصول بحث کیفیت فوق العاده بدنه این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این کالا دارای بدنه ای از جنس پارچه پلی استر بوده و ضخامت قابل قبولی را دارا می باشد. هم چنین ضد آب بودن این جنس از پارچه هم از دیگر خصوصیات خوبی است که این محصول دارا خواهد بود و سبب شده تا در فصول سرد سال و در مواقعی که بارش باران شدید می شود نیز بتوانید به سادگی از این محصول استفاده نموده و نگران خیس شدن و یا نفوذ آب باران به داخل چادر نباشید. علاوه بر این ها انعطاف پذیری عالی این محصول هم باعث شده تا در هر زمان بدون نگرانی بتوانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به جمع کردن این محصول کرده و آن را در داخل ساک حمل این چادر مسافرتی قرار دهید. هم اکنون پیشنهاد می کنیم تا چادر مسافرتی هشت نفره پاییزی را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...