چادر مسافرتی هشت نفره ASIM

ASIM 8 Persons

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هشت نفره ASIM یکی از مقاوم ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار است که با توجه به کیفیت و ساختاری که دارد به جرات نباید ساده از این محصول عبور کنیم. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این محصول قطعا می تواند برای کوهنوردی ، کمپینگ ، سفرهای کویری و هم چنین طبیعت گردی یک گزینه بی نظیر به شمار رود زیرا هم مقاومت در برابر باران را داراست و هم می تواند در برابر باد و طوفان مقاومت خوبی را از خود نشان دهد که همین نکات از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. در همین خصوص باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول از جنس پلی استر و پایه های ان نیز فلزی می باشد که کنار هم قرار گرفتن این دو ساختار این چادر مسافرتی را شکل داده است. این محصول دارای یک عدد کیف پارچه ای برای حمل و نگهداری این چادر مسافرتی می باشد که خیال شما را از این نظر راحت کرده است. هم چنین این محصول دارای دو عدد قلاب در داخل می باشد که می توانید از ان برای آویز کردن و نصب چراغ نیز به راحتی استفاده کنید. بهره مندی از سه عدد پنجره و همین طور یک عدد درب بزرگ در کنار این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی هشت نفره ASIM یک چادر مسافرتی بی نظیر با طراحی شیک و امکانات عالی می باشد که قطعا برای خانواده ها یک پیشنهاد عالی برای خرید به شمار می رود. این محصول با توجه به الگو و نوع دوختی که دارد به گونه ای طراحی شده است که می تواند به راحتی خیال شما را از بابت یک محصول ایده آل و استاندارد راحت کند. در همین رابطه نیز در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل خصوصیات این محصول را به صورت عالی در اختیار شما قرار دهیم تا قبل از خرید با آگاهی کامل اقدام به این کار کنید...

شیوه راه اندازی محصول

در نخستین بخش از این مطلب باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول دارای ساختاری فنری می باشد. این ساختار به گونه ای شکل گرفته است که خیال شما از این بابت راحت خواهد بود و می توانید به سادگی اقدام به راه اندازی این محصول کنید. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این چادر در یک ساک حمل کوچک به دست شما خواهد رسید و این عامل یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول به شمار می رود. پس از این که این محصول به دست شما رسید حال باید به این مسئله توجه کنید که به سادگی این چادر را از داخل بسته بندی مربوطه خارج کنید.

پس از خارج کردن این محصول شما قادر خواهید بود تا به راحتی با باز کردن این چادر که در ابتدا به صورت جمع شده و با ساختاری گرد قرار گرفته است ، می توانید این محصول را سر و سامان دهید که مسئله ای مهم در خصوص این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم دقت کنید که پس از باز کردن این محصول باید سعی کنید تا گوشه های این چادر را هم به صورت کامل باز کنید تا این محصول شکل کامل تری را به خود بگیرد. در انتها نیز شما این ویژگی را در اختیار خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و یک چادر مسافرتی کامل را در اختیار داشته باشید.

ساختار بدنه و طراحی چادر مسافرتی

مسئله مهم دیگری که می توان در خصوص این چادر مسافرتی به ان اشاره کرد بحث ساختار بدنه و طراحی این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای بدنه ای فوق العاده زیبا می باشد که این نکته شاید یکی از مهم ترین دلایلی باشد که بتوانید با علم به آن اقدام به خرید و انتخاب این محصول کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه و بخش اصلی این چادر مسافرتی از طرح های متنوعی شکل گرفته است که به صورت موازی و با طیف رنگی مشکی و بنفش تولید و عرضه شده است. در واقع این خاص بودن بخش اصلی بدنه این محصول یکی از نکات مهمی است که باعث شده تا فروش این محصول روز به روز بیشتر شود.

مسئله مهم دیگر در خصوص این چادر مسافرتی بخش سقف و بالایی این محصول می باشد. بالا ترین قسمت این محصول از رنگ بنفش طراحی شده و نقاط بالای پنجره این چادر نیز از رنگ زرد شکل گرفته است که یکی دیگر از دلایل مهم انتخاب این چادر خواهد بود زیرا کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ جلوه ای فوق العاده به این محصول بخشیده است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث بهره مندی از یک عدد درب بزرگ در بخش جلویی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد درب بزرگ مستطیلی شکل در ناحیه جلویی این چادر مسافرتی دیده می شود که عبور و مرور به داخل این محصول از همین طریق انجام خواهد شد.

هم چنین در نواحی کناری این محصول نیز در هر سه سمت شما قادر خواهید بود تا پنجره های کوچکی را با ساختار نیم دایره ای مشاهده کنید که سبب شده تا این محصول به صورت کامل نورگیر بوده و هوا نیز به بهترین شکل ممکن در داخل این محصول به جریان بیفتد. این موارد همگی از خصوصیات مهمی است که می توان در ارتباط با شیوه شکل گیری و طراحی این چادر مسافرتی به ان اشاره کرد.

ابعاد و اندازه های چادر مسافرتی

مسئله دیگری که قطعا می تواند بسیار مهم باشد بحث ابعاد و اندازه های این محصول است. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که این چادر مسافرتی دارای طول و عرض مشابه 250 سانتی متر خواهد بود. این طول و عرض مشابه باعث شده تا شما یک چادر مسافرتی استاندارد با ظاهری مربعی شکل را در اختیار داشته باشید که یکی از ویژگی های خوب این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ارتفاع این چادر مسافرتی هم 170 سانتی متر خواهد بود که باعث شده تا شما در هنگام قرار گیری در داخل این چادر بتوانید به صورت ایستاده عبور و مرور کنید و از این حیث شرایط راحت تری را برای شما به ارمغان آورده باشد که این نکته هم مزیت مهم دیگری از این محصول در بعد ابعادی این کالا به شمار می رود.

هم چنین باید به این مسئله هم تاکید کنیم که در داخل بسته بندی و ساک حمل مربوطه تنها دارای ابعاد 75 در 8 در 75 سانتی متر می باشد که قطعا فضای زیادی را اشغال نکرده و جا به جایی آن نیز با توجه به بهره مندی از ساک و هم چنین وزن کمی که دارد کاری ساده و آسان به شمار خواهد رفت. تمامی این موارد در کنار قیمت مناسب و هم چنین تخفیف فوق العاده ای که فروشگاه اینتکس در اختیار شما قرار داده است باعث شده تا خیال شما از بابت خرید این محصول از تمام جوانب راحت باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...