چادر مسافرتی هلال احمر 2*3

HA 2000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی هلال احمر از جمله چادر های مسافرتی می باشد که در مواقع ضروری به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و از اهمیت بالایی بعد از وقوع بلایای طبیعی برخوردار است . رویه این چادر مسافرتی هلال احمر از جنس برزنت ضد آب می باشد که به خوبی دوخت های آن آب بندی شده است و دارای کیفیت بالایی می باشد و به خوبی در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می دهد و خیال شما را از این بابت راحت می کند . خرید چادر هلال احمر یکی از نکات در پیشگیری از خطرات احتمالی بعد از وقایع طبیعی می باشد که امنیت شما را به خوبی و در شرایط بحرانی به خوبی تامین می کند . پایه های چادر هلال احمر از فلز تاشو می باشد که مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد و به همین جهت می توان از آن در شرایط مختلف جوی استفاده کرد و خانواده خود را از خطرات احتمالی در امان نگه داشت . چادر مسافرتی هلال احمر 2*3 با برترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی intex که نمایندگی برند های برتر چادر مسافرتی در ایران می باشد عرضه شده است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع چادر هلال احمر
 طول 3000 سانتی متر
 عرض 2000 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت -
 جنس بدنه برزنتی ضد آب
 جنس پایه ها فلزی تاشو
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی هاکیفیت و مقاومت فوق العاده
مناسب برای شرایط اظطراری
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی هلال احمر 2*3

چادر مسافرتی هلال احمر 2*3 را هم باید یک چادر خاص در نظر گرفت زیرا خصوصیات بارز این چادر مسافرتی سبب شده تا علاوه بر استفاده های سازمانی ، افراد مختلف هم بتوانند با خیال راحت و با در نظر گرفتن خصوصیات فوق العاده این محصول اقدام به خرید این چادر مسافرتی کنند. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که این مقاله را اگر تا انتها دنبال کنید شاید بتوانید علل انتخاب این محصول توسط بسیاری از افراد را کشف کرده و به این نکته پی ببرید که این محصول چه خصوصیات بارزی را داراست که افراد ان را انتخاب می کنند...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین عامل در مورد این محصول که باید در خصوص ان صحبت کنیم نحوه و چگونگی شکل گیری این چادر بازی و نوع طراحی و ساخت ان می باشد که به جرات می توان ان را مهم ترین عامل در خرید این محصول توصیف کرد. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این چادر مسافرتی از نظر نوع ساختار و حتی نحوه نصب و راه اندازی نیز با بسیاری از محصولات دیگر موجود در بازار متمایز می باشد. اولین عامل در نحوه اسم گذاری این چادر استفاده زیاد از این محصول توسط شرکت هلال احمر ایران خواهد بود که با در نظر گرفتن تمام جوانب سعی کرده تا یک انتخاب ایده ال را داشته باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شاید خلاقیت خاصی در نحوه طراحی این چادر مسافرتی شما مشاهده نکنید اما همین سادگی در طراحی نیز از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود. قرار گرفتن رنگ سفید در کنار رنگ قرمز این چادر نیز یک ترکیب رنگی جذاب را به وجود اورده است. علاوه بر این ها شما می توانید دور تا دور و حتی در لبه ها و کناره های این محصول نیز ستون ها و ساختار اصلی تشکیل دهنده این چادر مسافرتی را می توان مشاهده کرد که شاید نحوه نصب این محصول را هم بتوان از همین عامل حدس زد. در مورد نحوه و مکان قرار گیری درب و پنجره های این چادر مسافرتی هم زیاد احتیاج به توضیح خاصی نبوده و می توانید با مشاهده تصاویر این چادر مسافرتی به ان پی ببرید.

کیفیت و جنس بدنه

یکی از دلایلی که شرکت بزرگی همچون هلال احمر به این چادر اطمینان کرده و ان را انتخاب کرده است بحث کیفیت و همین طور جنس بدنه با دوام این چادر است که قطعا مهم ترین عامل در انتخاب و خرید این چادر به شمار می رود. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که بدنه برزنتی و ضد اب این چادر مسافرتی باعث شده تا یک محصول عالی را از این نظر شاهد باشیم. هم چنین پایه های این چادر مسافرتی نیز از نوع فلزی تاشو است که هم در هنگام نصب و هم در جمع کردن این چادر مسافرتی کار شما را بسیار راحت کرده است.

نحوه راه اندازی

شاید یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب یک چادر مسافرتی نحوه و چگونگی نصب و راه اندازی ان است که قطعا در خرید شما بسیار اثر گذار خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در ابتدای امر شما نیاز دارید تا اقدام به نصب پایه ها و ستون های این چادر مسافرتی کنید. این کار شاید مدت زمان کوتاهی را بخواهد اما هر چه مقاوم تر و دقیق تر این فرایند انجام شود خیالتان از بابت ایمن بودن این محصول راحت تر می شود. گام بعد هم قرار گیری رویه و پارچه اصلی این چادر مسافرتی و اتصال صحیح ان ها به این پایه ها خواهد بود که این عامل هم با توجه به حساسیت های موجود باید به بهترین شکل ممکن انجام گردد.

شیوه های مراقبت از محصول

 مراقبت از چادر مسافرتی یکی از فرایند هایی است که شاید انچنان کار سختی نداشته باشد زیرا شما با رعایت یک سری نکات ساده و دور کردن یک سری اشیا و وسایل می توانید تضمین سلامت این چادر مسافرتی را بدهید. در همین رابطه نیز مهم ترین عامل نصب درست و محکم پایه های این چادر مسافرتی است. گام بعدی نیز استفاده درست و صحیح از رویه و پارچه اصلی این چادر و عدم سوراخ کردن این محصول خواهد بود. هم چنین می بایست سعی کنید تا از ضربه زدن ، پرت کردن وسایل سنگین وزن و محکم به سمت این چادر و این قبیل مسائل نیز خودداری کنید تا این چادر مسافرتی سالیان سال برای شما سالم و نو باقی بماند.

شیوه خرید

اگر نظر شما در خصوص این چادر مسافرتی و خصوصیات ان مثبت بوده و قصد دارید تا این محصول را در سبد خرید خود جای دهید ما پیشنهاد می کنیم تا هم اکنون ان را به سبدخرید خود اضافه کرده و سپس با خیالی اسوده این چادر مسافرتی را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خرید نهایی کنید.

فریبرز تختی

سلام...ببخشید وزن و ابعاد جم شده و بسته بندی این چادر چقدره؟

440 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...