چادر مسافرتی پیک نیک فریمی

H 45210

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی بزرگ 14 نفره هلال محصولی با کیفیت و مقاومت بالا که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که علاوه بر قابلیت ضد آب بودن از مقاومت بالایی نیز به دلیل داشتن فریم های آلومینیومی بهره می برد. این چادر در واقع می تواند تا 7 نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد. محصولی که می تواند گزینه بسیار خوبی برای خانواده های پر جمعیت باشد.

چادر مسافرتی پیک نیک هلال ایران ساخته شده از جنس پارچه شمعی کوت شده بسیار با کیفیت و ضد آب که در رنگبندی های شاد و زیبایی ساخته شده است. این چادر با ابعاد 4 در 3 در 2 متر از ظرفیت بسیار جا دار 14 نفره به صورت نشسته تولید شده که برای مسافرت های پر جمعیت بسیار کاربردی خواهد بود. برای راه اندازی این محصول از فریم های فلزی استفاده شده که با قدرت بالایی بدنه چادر را نگه می دارد. اگر به دنبال چادر مسافرتی بسیار با کیفیت و بزرگ هستید، این کالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 نوع فریمی
 طول 400 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 14 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هلال
 ظرفیت دراز کش 7 نفر
 قابلیت راه اندازی ساده
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فریمی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت هلال میباشد که یک شرکت داخلی است.این چادر مسافرتی فریمی مناسب برای استفاده در مناطق کوهستانی و یا جنگلی بوده و می توان از آن برای مسافرت های طولانی استفاده نمود و برای خانواده های پر جمعیت یا کمپ های دوستانه که تعداد دوستان در آنها زیاد میباشند بسیار مناسب بوده و انتخاب اول هر خریداری خواهد بود.این محصول میتواند ظرفتی لازم برای 12 نفر را مهیا کند که این ظرفیت با کمی تخفیف در فضای داخلی به 15 نفر هم خواهد رسید.علاوه بر این دارای کفیتی بسیار عالی میباشد و مواد به کار رفته در آن بسیار مقاوم میباشند.در ادامه به بررسی ویژگی های این چادر خواهیم پرداخت. 

 

طراحی :

طراحی این چادر مسافرتی مانند بسیاری دیگر از همنوعان خود بوده که از سقف شیبدار برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی دارای دو پنجره ی کوچک در اطراف خود و یک درب ورودی بزرگ  میباشد که دید شما به اطراف را باز میکند. درب ورودی بزرگی که در قسمت جلویی این محصول وجود دارد که دارای توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک مناسب می باشد . پشه بند تعبیه شده بر روی درب این چادر دارای زیپ سرخود بهره مند بوده که توسط آن به راحتی می توان این توری را باز و یا بسته کرد. پشه بندی که به راحتی می تواند در برابر ورود هر گونه حشرات موزی جلوگیری کند پایه های این محصول دارای فریم هایی با حالت فنری در بدنه خود برخوردار می باشد که  که وظیفه متعادل و محکم نگه داشتن چادر روی زمین را دارند و توسط آنها قابلیت راه اندازی این محصول را در مدت زمان بسیار کمی خواهید داشت. 

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی فریمی به این صورت میباشد که دارای 260 سانتی متر طول 260 سانتی متر عرض و  ارتفاع 190 سانتی متر بوده که قادر است تا 7 نفر را به صورت درازکش  و 15 نفر به صورت نشسته را در خود جای دهد . البته در آزمایش های انجام شده این ظرفیت بیش از این اندازه بود و افراد بیشتری بدون وجود مشکل فضا توانستند از آن استفاده کنند .این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که هنگام جمع کردن آن حجم کمتری را خواهد داشت.لازم به ذکر است  که این ابعاد در قسمت نشیمنگاه بیشتر از سقف بوده که این مسئله به دلیل طراحی شیبدار آن می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این کالا از نوع تور بسیار مقاوم بوده که تا حدودی در برابر بارش باران و همچنین نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهد بود.همچنین هنگام باد و طوفان مقاومت فوق العاده ای داشته اما بهتر از میخو طناب موجود برای محکم تر کردن آن روی زمین استفاده کنید.از ویژگی های خوب جنس بدنه این چادر انعطاف بالای آن برای جمع شدن راحت در ساک حمل خود می باشد. بدنه ای که تنها در برابر برخورد شدید اشیای تیز و همچنین حرارت زیاد حساس بوده که در صورت جلوگیری از این مسائل می توان تا چندین سال مداوم از این کالا استفاده کنید. البته حرارت های عادی مانند نور خورشید و به بدنه این چادر هیچ اسیبی وارد نخواهند کرد. 

نحوه راه اندازی

راه اندازی چادر های فریمی که دارای پلیه های فلزی هستند بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از پیدا کردن محلی مناسب برای برپا کردن آن، چادر را از ساک حمل خود بیرون آورده اقدام به اتصال میله های مخصوص آن کنید و چادر را برپا کنید . پس از قرار دادن میله ها به آرامی آن را باز کنید تا شکل کامل را به خود بگیرد.و برای اطمینان بیشتر میتوانید آن را توسط طناب و میخ های موجود به زمین محکم کنید. در زمان جمع کردن نیز کافیست با توجه به نوع تا شدن بدنه توسط فریم ها این کار را انجام داده و در انتها در ساک حمل خود قرار دهید تا از آسیب های احتمالی به دور باشد.نصب و راه اندازی این نوع چادر ها در مدت زمان 5 دقیقه ای صورت گرفته و در صورت لزوم میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...