چادر مسافرتی چهار نفره کووآ

KR8TE0205R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی چهار نفره کووآ از سری چادر های مسافرتی چهار نفره می باشد که از جنس پلی استر بوده و در برابر باران بسیار مقاوم می باشد . ستون های این محصول از جنس آلومینیوم بوده که دارای استحکام قابل توجهی می باشد . همچنین دارای روکش پلی اورتان بوده که در برابر کشش و ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . برای این چادر مسافرتی چهار پنجره ، دو در و دو هواکش تعبیه شده که می توان در حین استراحت از فضای باز و تهویه عالی استفاده نمود و نیز به راحتی از این چادر مسافرتی خارج و یا به آن وارد شد .علاوه بر این یک پشه بند برای آن در نظر گرفته شده که در حین استفاده در جنگل و ... از آسیب دیدگی توسط حشرات مصون خواهید ماند . همچنین دارای سایبان بوده که می توانید با باز نمودن آن در روز های آفتابی مانع از تابش مستقیم نور خورشید شوید . این چادر مسافرتی دارای روکش یو پی وی می باشد که مانع از نفوذ باران شده و شما قادر خواهید بود هم در روز های آفتابی و نیز در روز های بارانی آن را مورد استفاده قرار دهید . وزن این محصول حدود 30 کیلو گرم بوده که برای این محصول بسیار مطلوب به نظر می رسد . برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 663 سانتی متر
 عرض 422 سانتی متر
 ارتفاع 215 سانتی متر
 ظرفیت 4 تا 5 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 آفتاب گیر 
 پشه بند 
 پنجره 
 تعداد پنجره 4 عدد
 سایر ویژگی هادارای سقف شفاف برای مشاهده آسمان
دارای 2 عدد جیب داخلی
 دارای دو هواکش
دارای 2 عدد درب
ضد اشعه و ضد آب
مقاوم در برابر باران
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی چهار نفره کووآ از سری چادر های مسافرتی بزرگ و مقاوم شرکت اینتکس می باشد  که دارای رویه ای ضد آب بوده و می توانید در روز های بارانی آن را مورد استفاده قرار دهید . پایه های آن نیز از جنس آلومینیوم بوده که از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد . ابعاد این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که چهار الی پنج نفر به راحتی گنجایش داشته و با توجه به دارا بودن پنجره و هواکش از تهویه ای عالی برخوردار می باشد . در ادامه این مقاله به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید چادر مسافرتی چهار نفره همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل جمع شدن و راه اندازی می باشد . شکل ظاهری آن شبیه به خانه های اسکیمو بوده و از طراحی جالبی برخوردار می باشد . به منظور سهلوت در ورود و خروج شما به این چادر مسافرتی ، دو درب برای آن در نظر گرفته شده و برای حداکثر نورگیری نیز چهار پنجره برای آن تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید از محیط اطراف خود لذت برده و نیز به تهیه چادر نیز کمک شایانی می نماید البته این محصول دارای هواکش نیز بوده که در صورت بسته بودن پنجره ها به بهترین نحو تهیه چادر را انجام خواهند داد . علاوه بر این یک پشه بند نیز برای آن تعبیه شده تا در حین باز بودن درب و پنجره ها ، از آسیب دیدگی توسط حشرات مصون بمانید . همچنین دو جیب در داخل آن تعبیه شده که می توانید وسایل شخصی خود را درون آن قرار داده و مانع از گم شدن اشیاء با ارزش خود شوید . قابل ذکر است که این محصول دارای سایه بان بوده و در روز های آفتابی نیز می توانید از این محصول لذت ببرید . 

جنس بدنه

از دیگر ویژگی های بسیار مهم این محصول می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود . بدنه این چادر مسافرتی از جنس پلی استر بوده که بسیار مقاوم بوده و در برابر سرما و تابش مستقیم نور آفتاب و در حین استفاده دچار پوسیدگی و ساییدگی نخواهد شد و در عین حال از انعطاف قابل توجهی برخوردار بوده و به راحتی می توان آن را جمع نمود . همچنین با رویه ای از جنس پلی اورتان این محصول کاملا ضد آب بوده و در حین بارندگی داخل چادر به هیچ وجه خیس نخواهد شد . به منظور افزایش استحکام آن پایه هایی از جنس آلومینیوم برای آن درنظر گرفته شده که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . 

ابعاد و وزن و ظرفیت

با توجه به این که طول این محصول 663 سانتی متر ، ارتفاع آن 422 سانتی متر و ارتفاع آن 215 سانتی متر می باشد ، دارای فضایی بزرگ و کافی برای استفاده چهار الی پنج نفر بوده و به راحتی می توان از آن برای خوابیدن و استراحت کردن نیز استفاده نمود . وزن آن در حدود 30 کیلو گرم بوده که با توجه به دارا بودن ویژگی ها و کیفیت عالی آن مطلوب می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به این که این چادر مسافرتی از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان تهیه شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیائ تیز به آن جلو گیری نمایید . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

چادر مسافرتی چهار نفره کووآ محصولی بسیار مقاوم بوده که در برابر آفتاب ، باران و دیگر شرایط جوی مختلف دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . همچنین با توجه به دارا بودن دو درب ، چهار پنجره و هواکش دارای بهترین تهویه ممکن بوده و با استفاده از پشه بندی که برای آن درنظر گرفته شده از آسیب حشرات موزی مصون خواهید ماند . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...