چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره بست وی زیتونی

Bestway 4person tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره بست وی زیتونی از دیگر چادر مسافرتی های محبوب شرکت بست وی می باشد که علاقه مندان زیادی را با توجه به طراحی خاص و زیبا ، به سمت خود سوق داده است . مقاومت بالای این محصول باعث شده است تا در هر شرایط محیطی سازگار باشد و ایمنی خود و افراد را تضمین کند. نصب آن بسیار راحت می باشد . ساختار عصایی این چادر مسافرتی باعث مقاومت دو چندان آن شده است . جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از نوع پلی استر است که این جنس از مقاوم ترین اجناس در تولید چادر های مسافرتی می باشد . با ابعادی که این چادر مسافرتی دارد به راحتی 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت خوابیده می توانند در آن جای گیرند. این محصول دارای دو درب و دو پنجره می باشد که به بهترین شکل آب بندی شده است و در هنگام بستن آنها هیچ راه نفوذی برای ورود مایعات نمی گذارد. این چادر در برابر انواع شرایط آب و هوایی چه در برف و سرما چه در گرما ، حتی در برابر آتش نیز مقاومت بالایی دارد. لچکی های کار شده در طراحی نیز این اجازه را می دهد تا با بازکردن آنها از شدت فشار هوا بکاهید و از ورود هوا به داخل چادر ممانعت کنید. شما می توانید این چادر مسافرتی را با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان تر , از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و در اسرع وقت محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع مسافرتی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیومی
 تعداد درب 2
 هواکش بله
 ضد آب خیر
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها  راه اندازی اسان
  مقاومت بالا در برابر شرایط نامساعد جوی
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره بست وی زیتونی از سری محصولات جدید تولید شده ی بست وی می باشد که اخیرا روانه ی بازار شده است . بست وی یکی از تولید کنندگان برتر چادر های مسافرتی در سال های اخیر است . امروزه چادر های مسافرتی کاربرد بسیاری در سفر ها و کمپ های مسافرتی دارد ، چرا که به راحتی می توان آنرا حمل کرد و در شرایط مختلف آب و هوایی ، بستری گرم و راحت داشت . چادر های مسافرتی با کیفیت می توانند ایمنی شما را نیز در برابر شرایط جوی تامین کند . یکی از این چادر های با کیفیت و عالی چادر مسافرتی 4 نفره ی بست وی می باشد که در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر ، ویژگی های عالی این مدل را خواهیم گفت تا با اطلاعات کامل تر ، اقدام به  خرید چادر مسافرتی مد نظرتان بکنید . پس در ادامه ی این نقد و بررسی همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب چادر های مسافرتی ، نوع طراحی ان می باشد که ببینیم آیا می تواند انتظارات را بر آورده کند یا خیر . این چادر مسافرتی به مانند سایر چادر های استاندارد مستطیلی شکل است و برای قرار گرفتن 4 فرد بالغ ، چه در حالت نشسته و چه در حالت دراز کش طراحی شده است .رنگ آن نیز زیتونی می باشد که بسیار رنگ زیبا و همه پسند است. این محصول دارای دو درب ورود و خروج و دو پنجره در پشت چادر می باشد که به خوبی میتواند تهویه هوا را انجام دهد . هنگامی که این درب و پنجره ها بسته شوند از ورود سرما یا گرما به داخل به خوبی جلوگیری میکند . درز ها ؛ درب و پنجره  های این چادر به خوبی گرفته شده است و راه نفوذ هر مایعی را به داخل بسته است . بنابراین در هنگام بارش بالا هیچ رطوبتی به داخل درز نمی کند . بر روی درب های این چادر مسافرتی پشه بند هایی وجود دارد که می توان از آنها بهره برد ، بدون اینکه جلوی ورود هوا را به داخل بگیرید . این چادر دارای دو لچکی در جلوی درب ورودی می باشد که میتوان در مواقعی که شدت هوا زیاد است آنها را باز کرده و مانع از ورود هوا به داخل شد . و نیز از آن می توان به عنوان انباری استفاده کرد و وسایل اضافی را در آن قسمت انبار کرد.

جنس بدنه 

جنس این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد . پلی استر یکی از مقاوم ترین اجناس برای تولید چادر های مسافرتی می باشد چرا که ضد آب بوده و در شرایط متفاوت آب و هوایی به خوبی مقاومت می کند و عمر طولانی تری دارد . بسیاری از تولید کنندگان مطرح از این جنس در تولیدات خود بهره میبرند . با این تفاسیر جنس بدنه ی چادر های مسافرتی مقوله ی بسیار مهمی است که باید هنگام خرید شدیدا به آن توجه داشت. چنس پایه های این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است . از دیگر مزیت های پایه ی آلومینیومی علاوه بر مقاومت بسیار خوب ، وزن پایین ان است . همانطور که می دانید آلومینیوم به نسبت حجمش وزن بسیار کمی دارد . با این تفاسیر این چادر مسافرتی از وزن کمی برخوردار است و حمل و نقلش به نسبت سایر چادر ها راحت تر خواهد بود .

ابعاو و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی (طول : 310 سانتی متر با احتساب باز شدن لچکی ها ، عرض : 240 سانتی متر و ارتفاع  : 130 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری 4 نفر تبعیت می کند . این ابعاد به راحتی می تواند چهار فرد را به خوبی و بدون کم بودن فضا ، درون خود جای دهد . وزن کلی این محصول با بسته بندی شیک و کوچکش به 3.7 کیلوگرم می رسد که وزن بسیار پایینی را به نسبت ابعادش دارد و با قرار گرفتن آن در ساک حمل به راحتی قابل جابجایی است .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر بخاطر ویژگی فنری و حالت اتوماتیکش بسیار راحت است و پس از باز کردن به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود و میتوانید آن را در محل مناسب قرار دهید برای این کار می توانید از دفترچه ی راهنمای محصول کمک بگیرید. بهتر است قبل از راه اندازی محل قرار گیری چادر را مشخص کنید و محل را از هر گونه کثیفی و آلودگی و نیز اشیاء تیز که امکان آسیب رساندنشان به چادر هست را دور کنید . وسایل گرمایشی و حرارتی را حدالامکان به دیواره و بدنه ی چادر مسافرتی نزدیک نکنید تا این محصول را طولانی مدت استفاده کنید و از داشتنش لذت ببرید.

جمع بندی

با تعاریفی که از چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره بست وی زیتونی در مطالب بالا گفته شد به ویژگی های عالی آن اشاره کردیم و دیدیم که چرا این محصول یکی از محبوب ترین چادر های مسافرتی شرکت بست وی شده است . از این رو بنا به درخواست مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی اینتکس این چادر مسافرتی شگفت انگیز را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با قیمتی ارزانتر  خریداری کنید و از داشتن چنین محصول بی نظیر در کنار خانواده از سفر لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...