چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره کلمن

coleman 17315

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره کلمن یکی از چادر های مسافرتی با کیفیت و با ظرفیت پایین ار این شرکت امریکایی بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با پلی استر می باشد. بدنه ای با کیفیت بسیار بالا که توان مقاومت بالایی را نیز در برابر برخورد آب باران و همچنین نور آفتاب خواهد داشت. همچنین جنس بدنه این چادر در ثابت نگه داشتن دمای داخل چادر نیز تاثیر بالایی را خواهد داشت. اما نوع راه اندازی و نصب این کالا به صورت عصایی بوده و توسط پایه ها و یا همان فریم های فایبرگلاسی با انعطاف بالا نصب می شود. فریم هایی که از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف بهره برده و با استحکام بالایی بدنه اصلی را بر پا می سازد. این چادر از یک ویژگی بسیار خوبی به نام سایه بان متصل به بدنه بهره می برد. سایه بانی که از کناره ها نیز از ورود نور افتاب جلوگیری کرده و سبب می شود تا به طول چادر نیز اضافه کند و باعث افزایش ابعاد شود. همچنین قسمت رو به رویی نیز از یک روکش تاشو بهره برده که به عنوان درب اول این چادر در نظر گرفته می شود. از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به استفاده از این چادر در سفر کوهستانی اشاره کرد. همچنین برای استحکام نصب این چادر بر روی زمین از میخ و طناب های مخصوص در کنار این چادر قرار داده شده است. 

 نوع عصایی
 طول 205 + 120 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی و پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 وزن: 3.5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 دارای سایه بان متصل به بدنه
 دارای درب بزرگ با پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره کلمن

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره کلمن از سری چادر های سفری با کیفیت و شیک برای انواع سفر های مختلف بوده که از ویژگی هایی همچون داشتن پوشش اضافی بهره مند است. این چادر یکی از سبک ترین و کم حجم ترین چادر های شرکت کلمن بوده که بر خلاف قیمت مناسب خود از کیفیت ساخت خوبی بهره مند است. به گونه ای قابلیت استفاده در سفر های گرمایی یا سرمایی را به مصرف کننده می دهد. بسیاری از مصرف کنندگان هستند که با جمعیت بسیار کمتری اقدام به سفر می کنند و از آنجایی که چادر مسافرتی به عنوان یکی از مهمترین وسیله های سفر شناخته شده این گزینه را می توانند در اولویت های خرید خود قرار دهند. کالایی که با طراحی خود می تواند برای استفاده در سفر های کوهستانی نیز بسیار مناسب باشد. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به توضیحات و بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه چادر 4 نفره کمپینگ کلمن طراحی حرفه ای و بسیار استاندارد بوده که علاوه بر سفر های عادی قابلیت استفاده در سفر هایی را می دهد که بیشتر تحت تاثیر وزش باد های شدید می باشد. بدنه ای با ارتفاع کم که حالت مربعی داشته و از روش راه اندازی عصایی بهره مند است. این چادر توسط فریم های مخصوص که در داخل بدنه اصلی به صورت دستی قرار گرفته راه اندازی می شود. البته در رابط راه اندازی این کالا در بخش نحوه راه اندازی بیشتر توضیح خواهیم داد. اما این چادر هیچ گونه پنجره ای نداشته اما از یک درب بزرگ بهره می برد. دربی که از یک توری پشه بند برای جلوگیری از ورود حشرات و تبدل هوا به داخل اتاق چادر و از روکش اصلی که می تواند مقابل ورود گرد و غبار مقاوم باشد بهره می برد. روکش اصلی و پشه بند تعبیه شده برای این درب از زیپ سرخود برخوردار بوده که به راحتی می توان آنها را باز و بسته نمود. اما یکی از ویژگی های خوب این چادر داشتن یک پوشش اضافی در مقابل درب بوده که هم به عنوان باد گیر و هم به عنوان نورگیرعمل خواهد کرد. علاوه بر این این پوشش اضافی به گونه در مقابل درب چادر وصل شده که طول این کالا را افزایش خواهد داد. این پوشش نیز همانند درب اصلی چادر از یک درب تاشو از جنس خود بدنه اصلی بهره مند بوده که به راحتی باز و بسته می شود.

ابعاد و وزن

ابعاد چادر کمپینگ کلمن معادل (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 205 سانتی متر ، ارتفاع: 135 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن 4 نفر و خوابیدن راحت 2 نفر خواهد بود. البته می توا به صورت فشرده نیز 3 الی 4 نفر را به صورت درازکش در آن جای داد که در این صورت نیز هیچ گونه ناراحتی برای افراد مصرف کننده به وجود نخواهد آمد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که اگر پوشش اضافی قسمت جلوی چادر را در ابعاد این کالا محاسبه کنیم باید تا 120 سانتی متر نیز به طول این کالا افزود. اما ارتفاع کم این چادر نیز نشان دهنده کمپینگ بودن آن بوده که بیشتر قابلیت استفاده در سفر های کوهستانی را به ما خواهد داد. ارتفاع کم می تواند تعادل چادر را در زمان وزش باد های شدید حفظ کرده و باد را از خود عبور دهد، زیرا هر چقدر به سمت بالا حرکت کنید شدت باد بیشتر خواهد بود. هنگامی که این کالا را جمع کرده و در ساک حمل خود قرار می دهید خواهید دید که ابعاد آن بسیار کم شده و به راحتی هر چه تمام تر قابل حمل خواهد بود. البته داشتن وزن 3.5 کیلوگرمی نیز از دیگر ویژگی های خوب این چادر بوده که در جا به جایی آسوده تر آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر کمپینگ 4 نفره از نوع پارچه شمعی ضخیم با پلی استر به کار رفته در بدنه بوده که به افزایش ضخامت آن کمک شایانی کرده است. این بدنه در برابر بارش باران، نفوذ گرد غبار و همچنین تابش آفتاب مقاوم بوده و به دلیل داشتن بدنه ای با کیفیت توان ثابت نگه داشتن دما را تا حدودی نیز خواهد داشت. این نوع جنس بدنه بیشتر در چادر های کمپینگ استفاده شده تا هنگام سفر های کوهستانی محل امنی را برای استراحت و خواب مصرف کننده به ارمغان آورد. جنس پوشش اضافی این چادر نیز از نوع جنس بدنه اصلی بوده و تفاوتی با آن نخواهد داشت. اما فریم های این محصول از نوع پلاستیک فایبرگلاس بوده که از انعطاف خوبی بهره مند هستند. این فریم ها در برابر ضربات عادی و همچین برخورد آب مقاوم بوده و به خوبی بدنه اصلی را سرپا نگه می دارد. فریم هایی که در قسمت ابتدا و انتهایی خود از یک در پوش فلزی برای وصل شدن آنها به یکدیگر بهره می برد.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی چادر سفری 4 نفره کلمن که از تکنولوژی راه اندزای عصایی برخوردار بوده باید ابتدا بدنه اصلی را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس اقدام به داخل نمودن فریم ها به دریچه های مخصوص خود که بر روی بدنه اصلی تعبیه شده اند کرد. دقت داشته باشید فریم های این چادر توسط بند کشی به یکدیگر وصل بوده تا به صورت منظم در کنار یکدیگر باشند. برای داخل بردن فریم ها به دریچه های خود باید تک تک این کار را انجام داده و سپس هر فریم ورودی را به انتهای فریم داخلی به خوبی وصل کرد. این روند را باید تا زمانی ادامه داد که از طرف دیگر چادر این فریم ها پدیدار شوند تا زمانی که به اهرم پلاستیکی تعبیه شده در گوشه چادر برسند. در آن زمان باید نوک هر فریم را به این اهرم وصل کرده تا از حرکت بی جا در امان باشند. همچنین برای استحکام بیشتر این چادر بر روی زمین می توان از میخ و طناب های مخصوص همراه این چادر استفاده کرد. اما برای جمع کردن این چادر نیز کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام داده و سپس با روش صحیح اقدام به تا نمودن بدنه چادر و قرار دادن در ساک حمل خود کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره محصولی از شرکت کلمن از سری چادر های حرفه ای برای سفر های مختلف از جمله سفر های کوهستانی بوده که در مقابل قیمت مناسب خود از کیفیت و طراحی بسیار خوبی بهره مند است. محصولی ضد آب با پوشش اضافی که موجب افزایش طول چادر شده و در نهایت به افزایش ظرفیت ان کمک خواهد کرد. این کالا با داشتن حجم و وزن کم مانند بسیاری از چادر های کوچک قابلیت حمل و جا به جایی بسیار آسوده تری را خواهد داشت. این کالا توسط شرکت اینتکس با ضمانت به سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...