چادر مسافرتی کمپ جدید

Tent-7036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپ جدید از سری چادرهای مسافرتی جدید و زیبا می باشد که در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی دارای ظرفیت دو الی سه نفر به صورت خوابیده می باشد . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی این چادر مسافرتی که 4 کیلو گرم وزن دارد نمایید . جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب و دو پوش می باشد که خیال شما را در هنگام بارش برف و باران راحت می کند . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی که یکی از مهمترین عوامل در استحکام چادرهای مسافرتی می باشد از جنس آلومینیوم ضد زنگ است که مقاومت این محصول را در هنگام وزش بادهای شدید و طوفان دو چندان می کند . لازم به ذکر است که در صورت برداشتن پوشش بیرونی این محصول در بخش زیرین آن پوشش های توری مانند وجود دارد که به خوبی در جهت تهویه هوای داخلی عمل می کند . چادر مسافرتی کمپ جدید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex وجود دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 178 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفر
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 2 الی 3 نفر
پنجره دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی کمپ جدید

چادر مسافرتی کمپ جدید همان طور که از اسمش پیداست یک چادر مسافرتی ایده ال برای استفاده در کمپ ها و مسافرت ها می باشد. این محصول نیاز های شما از بابت دارا بودن یک چادر مسافرتی کامل و امکانات راحتی را فراهم کرده است و به همین دلیل سبب شده تا خیال شما از بابت دارا بودن یک محصول کامل راحت شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که افرادی که قصد انتخاب و خرید این چادر مسافرتی را دارند می توانند تا انتهای این مطلب با ما همراه باشند و با اگاهی کامل در خصوص این محصول اقدام به خرید ان کنند....

نوع طراحی و ساختار محصول

یکی از خصوصیات خوب این محصول که قطعا مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته است بحث نوع ساختار و طراحی این چادر مسافرتی می باشد که با بهره گیری از یک ظاهر زیبا روانه بازار های جهانی شده است. در همین رابطه اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این چادر مسافرتی دارای دو پوش متفاوت می باشد که این عامل در انتخاب این محصول کاملا اثرگذار خواهد بود. بخش اصلی این چادر مسافرتی با بهره گیری از رنگ یکدست تیره شکل گرفته است و پوش دوم این چادر را هم رنگ خاکستری و سبز تشکیل داده اند که هم جلوه خاصی به این محصول بخشیده و هم سبب شده تا کیفیت این محصول دو چندان گردد. شما هم چنین قادر خواهید بود تا از پوش دوم این محصول به عنوان افتاب گیر استفاده کنید که یک ویژگی فوق العاده این محصول به شمار می رود. این بخش خود دارای چندین پایه می باشد که اتصال ان ها به زمین هم امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این ها نوع دوخت این چادر مسافرتی هم به گونه ای است که شما بهترین کیفیت ممکن را در بخش طراحی این محصول شاهد خواهید بود. بهره مندی ازساختاری تقریبا مربعی شکل هم دیگر ویژگی ارگونومی ساخت این چادر مسافرتی به شمار می رود.

کیفیت و جنس بدنه

بحث مهم تر در انتخاب این چادر مسافرتی به کیفیت و جنس بدنه ان تعلق می گیرد به گونه ای که قبل از انتخاب یک محصول حتما می بایست با دقت به این کالا ان رابرگزینید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این چادر مسافرتی بهره گیری از نوع پلی استر را دارا می باشد که باعث شده تا از نظر کیفیت فوق العاده با دوام و ضخیم به شمار رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که پایه های این محصول همگی الومینیومی بوده و با انعطاف پذیری خوبی که از خود نشان داده اند باعث شده تا با خیال راحت در هنگام نصب و راه اندازی این محصول از ان ها بهرهمند شوید.

شیوه راه اندازی

شما در جهت نصب و راه اندازی این محصول تنها می بایست یک فرایند چند دقیقه ای را طی کنید به این صورت که در ابتدا باید تمامی تجهیزات و وسایل مرتبط با این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و سپس ان ها را در فضای مد نظر خود برای نصب قرار دهید. پس از ان نیز می بایست در ابتدا پایه های این محصول را از داخل مکان های تعبیه شده و مشخص بر روی این محصول رد کرده و ساختار اصلی این چادر مسافرتی را شکل دهید. هم چنین می توانید در گام بعدی به سادگی با قرار دادن رویه اصلی این چادر مسافرتی و هم چنین در صورت تمایل نصب و قرار دادن پوش دوم این چادر ، سعی کنید تا به صورت کامل این چادر را راه اندازی نمایید. پس از ان نیز می توانید برای محکم کردن این محصول ، میخ ها و طناب های نصب را هم به زمین بکوبانید تا از تکان خوردن این چادر هم در زمان استفاده از این محصول جلوگیری کنید. تمامی این موارد روش های ساده راه اندازی این چادر می باشد که البته برای بهتر انجام شدن این فرایند می توانید دفترچه راهنمای این محصول را هم مطالعه کنید.

شیوه خرید

اگر تمایل به خرید این محصول دارید حال می توانید به سادگی این چادر مسافرتی را به سبد خرید خود افزوده و از طریق درگاه های بانکی مبلغ ان را پرداخت کنید تا فروشگاه اینتکس در سریع ترین زمان ممکن این محصول را برای شما ارسال کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...