چادر مسافرتی کیت تک پوش

kit 25452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره 2016 کیت یکی از جدیدترین نوع چادر های مسافرتی شرکت کیت خاوران بوده که برای انواع سفر های طولانی و کوتاه مدت تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی ضخیم بوده که تا حدودی در برابر برخورد آب باران نیز مقاوم خواهد بود. اما این چادر همانند مدل های قبلی خود از فریم های آلومینیومی سبک بهره برده که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. پایه هایی ضد زنگ که توی هم رفته و به راحتی و در مدت زمان یک دقیقه راه اندازی و یا جمع خواهند شد. از دیکر ویژگی های این چادر مسافرتی داشتن سه پنجره به همراه یک درب بزرگ می باشد. پنجره ها و درب این کالا از توری ضد حشره هم بهره مند هستند که در جلوگیری از ورود حشرات بسیار موثر خواهد بود. این چادر دو دو نوع از لحاظ رنگ تولید شده که تنها رنگ قسمت سقف آن تفاوت خواهد داشت. همراه این وسیله مسافرتی نیز یک ساک حمل و میخ و طناب نصب بر روی زمین قرار داده شده است.

 نوع اتوماتیک
 طول 270 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کیت
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی کیت تک پوش ساده

چادر مسافرتی کیت 2016 یکی از جدیدترین نوع چادر های مسافرتی شرکت کیت خاوران بوده که در رنگی جدید به بازار عرضه شده است. محصولی با ظرفیت و ابعاد بسیار خوب که ساخته شده از جنس بدنه با کیفیت بوده که می تواند برای تمامی سفر های مختلف استفاده شود. این کالا در واقع یکی از مهمترین نیاز های هر سفری بوده که با توجه به ویژگی هایی که در خود دارند می توانند کاربرد های مختلفی را داشته باشند. از آنجایی که چادر های مسافرتی کیت از ویژگی راه اندازی اتوماتیک بهره برده این کالا را به یکی از مناسب ترین وسیله های سفری تبدیل نموده است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر همانند سایر چادر های مسافرتی بوده که به صورت چهارگوش طراحی شده و رفته رفته به سمت بالا حجم آن کوچکتر می شود. این طراحی که مانند سقف های شیروانی بوده برای استحکام چادر بر روی زمین و همچنین دفع بهتر آب باران می باشد. هنگامی که بارای بر روی بدنه این کالا ببارد اکثر آن به سمت پایین چادر لیز خواهد خورد. اما علاوه بر خود بدنه چادر یک پوشش اضافی نیز به صورت مجزا عرضه می شود که می تواند در مقاومت سقف در برابر باران افزایش یابد. اما پایه ها یا همان فریم های نگهدارنده این محصول گوشه ها و سقف چادر را در برابر گرفته اند. این پایه ها وظیفه اصلی راه اندازی و نگهداری پایدار بر روی زمین را بر عهده دارند. پایه هایی که تاثیر مستقیم در راه اندازی آسوده آن خواهد داشت. در واقع از ویژگی های اصلی این فریم ها قابلیت رگلاج می باشد. قابلیتی که باعث می شود به راحتی آنها را در داخل هم فرو برده و به راحتی این چادر را جمع کرد. انجام مراحل باز و بسته نمودن پایه ها در مدت زمان بسیار کمی انجام می شود. از همین رو به این کالا چادر مسافرتی اتوماتیک نیز گفته می شود. وجود همنی قابلیت می تواند زمان راه اندازی و بسته نمودن این چادر را بسیار کم کند. وجود سه پنجره در دیواره اصلی و یک درب بزرگ می تواند در نور گیری و تبادل هوای بیشتر در داخل چادر بسیار موثر و کمک کننده باشد. البته هر کدام از این پنجره ها و درب نیز از پشه بند های توری به صورت سرخود برخوردار هستند.

جنس بدنه

جنس بدنه که از آیتم های بسیار مهم در خرید و استفاده هر گونه چادر های مسافرتی بوده که در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخودار است. این چادر در واقع بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی داشته که به دلیل استفاده از پلی استر در بدنه می تواند مقاومت بالایی را در برابر شرایط جوی مختلف، برخورد آب باران و باد مقاوم سازد. این بدنه چادر از ضخامت خوبی بهره مند بوده که از دوخت های کوت شده برخوردار می باشد. از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این چادر لیز بودن سطح بیرونی آن می باشد تا در صورت جاری شدن آب باران بر روی بدنه به راحتی به سمت زمین راهی شود. اما جنس کف چادر نیز از نوع سایر قسمت های بدنه بوده که در صورت استفاده از زیرانداز های مختلف مقاومت آن دوچندان خواهد شد. اما فریم ها و پایه های نگهدارنده بدنه از نوع آلومینیوم سبک و مقاوم بوده که در برابر برخورد آب و زنگ زدگی مقاوم خوبی را از خود نشان خواهد داد.

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی 2016 کیت دارای ظرفیت 10 نفره بوده که به نسبت این ظرفیت ابعاد آن معادل (طول: 270 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 175 سانتی متر) خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به راحتی می تواند 10 نفر را به صورت نشسته و 5 نفر را به صورت خوابیده در خود جای دهد. ابعادی که هر چه قدر به سمت بالای چادر بروید کمی از آن کاسته خواهد شد ولی در قست پایین به قدری جا خواهد داشت که علاوه بر استفاده مصرف کنندگان برای انبار کردن وسیله ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. اما هنگامی که این چادر را جمع کرده و در بسته بندی خود قرار می دهید ابعاد آن بسیار کمتر شده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

سایر ویژگی ها

در کل ویژگی هایی که این چادر مسافرتی داشته می توان به پنجره ها و درب بزرگ، پشه بند توری سرخود، میخ و طناب نصب برای هر قسمت از گوشه های چادر به منظور استحکام بیشتر آن در شرایط جوی نا مناسب، داشتن زیپ مخصوص برای هر درب و پنجره ها، ساک حمل برای جا به جایی آسوده، قابلیت راه اندازی اتوماتیک و اهرم مخصوص در قسمت سقف چادر برای آویختن لامپ اشاره نمود. تمامی این ویژگی ها در واقع لازمه هر چادر مسافرتی بوده که وجود هر کدام می تواند مزیت های زیادی را هنگام استفاده از این چادر برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

نحوه راه اندازی

 همانطور که اشاره کردیم این چادر مسافرتی از قابلیت راه اندازی و جمع کردن اتوماتیک برخوردار است. این قابلیت توسط فریم یا همان پایه ها صورت گرفته و بسیار آسوده می باشد. تنها کافیست این کالا را از بسته بندی خود خارج نموده و در محلی مسطح و بدون اشیای تیز پهن کنید، سپس با توجه به دکمه های مخصوصی که در وسط پایه ها تعبیه شده آنها را باز نموده و به شکل کامل در درز مربوطه جا می اندازیم تا حرکتی نداشته باشد. پس از این عمل چادر مسافرتی راه اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود. برای جمع کردن آن نیز به همین شکل باید ابتدا فریم ها را در داخل یکدیگر جمع نموده و سپس پارچه بدنه را به صورت صحیح تا زد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین راه های مراقبت و نگهداری ازاین محصول دور نمودن هر گونه اشیای بسیار تیز از بدنه و همچنین تکیه ندادن و فشار نیاوردن زیاد به بدنه می باشد. هنگامی که از آن در سطح زمین استفاده می کنید بهتر است از زیرانداز مقاوم برای کف آن به کار ببرید تا علاوه بر حفاظت از این قسمت نشیمنگاهی راحت را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. ساک حمل این کالا نیز یکی از مناسب ترین وسیله های مراقبت از این چادر مسافرتی بوده که علاوه بر حمل آسوده می تواند در مراقبت بیشتر نیز موثر باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی کیت 2016 جدیدترین نوع چادر های مسافرتی برای انواع سفر های مختلف کویری، کوهستانی و یا جنگلی بوده که با داشتن ابعاد و ظرفیت بالا و همچنین ویژگی هایی همچون درب و پنجره های پشه بند دار به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین چادرهای مسافرتی شرکت خاوران به نسبت کیفیت خود خواهد بود که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...