چادر مسافرتی کينگ کمپ 3 نفره

Family 2 Plus 1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کينگ کمپ 3 نفره یک چادر چشم نواز از محصولات و تولیدات جدید این شرکت است که به تازگی روانه بازار شده است. از این محصول به طور هم زمان و داز کش 2 الی 3 نفر می توانند استفاده کنند. جنس بدنه این محصول از نوع پلی استر بوده که علاوه بر داشتن استحکام بالا در برابر باران نیز مقاوم است به گونه ای که با خیال راحت می توانید از ان استفاده کرده و نگران ورود اب به داخل چادر نباشید. این چادر علاوه بر داشتن وزن بسیار کم دارای یک عدد کیف کوچک نیز هست که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب در مدت زمان کوتاهی ان را راه اندازی کنید. هم چنین استر استفاده شده در این محصول قابلیت تهویه هوا را نیز دارد. هم اکنون می توانید با خرید این محصول از سایت فروشگاه اینتکس از داشتن یک چادر زیبا ، مقاوم و با کیفیت لذت ببرید.

نوع مسافرتی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف کوچک
  ابعاد بسته بندی: 56 در 16 در 16 سانتی متر
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی کينگ کمپ 3 نفره یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند کینگ کمپ می باشد که تجربه ی سال ها ساخت و تولید محصولات کمپینگ را در اختیار دارد . این برند محبوب یکی از پیشتازان در عرصه ی تولید محصولات کمپینگ می باشد که جای خود را به خوبی توانسته در میان هواداران سفر و کمپینگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی چادر مسافرتی کينگ کمپ 3 نفره همراه ما باشید تا شما را با این محصول زیبا و کاربردی بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که 3 نفر به طور درازکش در داخل آن به راحتی جا می شوند و از فضای  ایده آلی نصبت به سایر چادر های مسافرتی برخوردار است . این چادر مسافرتی در رنگبندی و طرح های زیبا و جذاب روانه ی بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان بنا به درخواست های مکرر رنگ های آبی ، سبز و قرمز را فراهم آورده ایم تا بتوانید تجربه ی خریدی لذت بخش را با برترین قیمت چادر مسافرتی با ما تجربه نمایید . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که می تواند نقش بسزایی در حمل و نقل این محصول ایفا کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقامت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی جای خود را در میان مشتریان چادر های مسافرتی باز کرده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آب می باشد که در برابر نفوذ آب تا 3000 میلی متر مقاومت از خود نشان داده است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرها و کمپینگ های شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین برای بالا بردن استحکام چادر مسافرتی در برابر نفوذ آب در شرایط مختلف جوی  در سطح روکش بیرونی این محصول از روکش دوپوش استفاده شده است تا به طور کلی خیال شما را از این بابت راحت نماید . مقاومت این چادر مسافرتی در شرایط باران و برف تست شده است و شرایط بسیار مطلوبی را در اوضاع نا مساعد جوی از خود نشان داده است .

ابعاد و وزن :

ابعاد چادر مسافرتی کينگ کمپ 3 نفره مطابق با استانداردهای جهانی برای چادرهای مسافرتی 3 نفره و به مشخصات ( طول : 205 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای شما ایجاد می کند و می توانید با خرید این چادر مسافرتی یک آخر هفته ی  شاد و مفرح را در طبیعت برای خود و خانواده رقم بزنید . وزن این چادر مسافرتی به همراه ساک قابل حملی که دارد به 3.1 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن و طراحی مهندسی شده ی آن دارد و از همین رو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

همان طور که در بالا گفتیم این محصول یکی از با کیفیت ترین و مقرون بصرفه ترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند کینگ کمپ می باشد که در سال جاری روانه ی بازار های جهانی شده است و تواسته به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کند . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از ویژگی های کاربردی و بارز آن ضد آب بودن می باشد و از این رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما در مناطقی که دارای اوضاع نامساعد جوی می باشند محسوب شود . چادر مسافرتی کينگ کمپ 3 نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری  تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...