چادر مسافرتی یک نفره wake robin

wake robin-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,970,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی یک نفره wake robin یکی دیگر از چادر های مسافرتی فوق العاده ای است که عموما برای سنین کودکان مناسب می باشد. در واقع این دسته از چادر های مسافرتی با توجه به طراحی و هم چنین ابعادی که دارند یک پیشنهاد مناسب برای خانواده هایی به شمار می روند که قصد دارند تا در هنگام سفر ها فضای جداگانه ای را برای استراحت فرزند خود در نظر بگیرند. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول به صورت فنری طراحی و تولید شده است که کیفیت فوق العاده ای دارد و قادر خواهید بود تا به ساده ترین شکل ممکن آن را راه اندازی کنید. هم چنین باید به این مسئله اشاره کنیم که این چادر در داخل یک ساک حمل به دست شما خواهد رسید که فضای کمی را اشغال کرده و می توانید به راحتی اقدام به جا به جایی این محصول نمایید. علاوه بر این ها پیشنهاد می کنیم تا از این محصول در شرایط جوی مساعد و ایده آل استفاده کنید زیرا مقاومت بالایی در شرایط جوی بد ندارد و عموما در دمای ایده آل و مناسب از این محصول بایستی استفاده کرد. البته بهره مندی از پنجره و هم چنین درب اصلی بزرگ این محصول مزایای خوب این چادر را نشان می دهد.

نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 1 الی 2 نفره
 جنس بدنه نایلون
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک بله
 ساک حمل بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ابعاد بسته بندی: 45 در 45 در 5 سانتی متر
 قطر ستون بندی 7 میلی متر
مناسب برای شرایط جوی مساعد
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی یک نفره wake robinمحصولی شیک و ایده آل است که اگر خانواده ها قصد داشته باشند تا یک چادر مسافرتی برای فرزند خود خریداری کنند قطعا این گزینه می تواند یک پیشنهاد عالی برای خرید به شمار رود. در همین خصوص شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این محصول چه ویژگی های مهمی دارد و آیا با توجه به این موارد می توان به بهترین شکل ممکن دست به خرید و انتخاب این محصول زد؟ به همین دلیل سعی داریم تا در این نقد و بررسی به صورت کامل به سوالات شما در خصوص این محصول به صورت کامل پاسخ دهیم تا قبل از خرید آشنایی کاملی با این محصول داشته باشید.....

در همین رابطه در بخش نخست از این مقاله سعی می کنیم تا پر تکرار ترین سوالات را در خصوص این محصول عنوان کرده و به صورت کامل به این موارد پاسخ دهیم تا اگر شما هم همین سوالات در ذهنتان وجود داشت با آگاهی کامل دست به خرید این محصول بزنید.

رنگ بندی و شیوه طراحی این محصول به چه صورت است؟

در پاسخ به این سال باید عنوان کنیم که رنگ اصلی بدنه این چادر مسافرتی بنفش می باشد. در واقع اگر نگاهی دقیق به بدنه این محصول و تصاویر ان بیندازید متوجه خواهید شد که این کالا دارای یک ساختار مربعی شکل است که از این نظر شبیه به اکثر چادر های مسافرتی می باشد. نکته ای که باعث شده تا این کالا خاص تر از بقیه باشد بحث همین رنگ بندی و طرح و نقش موجود بر روی این محصول است. شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی طرح چندین گل زرد رنگ به چشم می خورد که از ویژگی های خاص طراحی این محصول به شمار رفته و سبب شده تا به بهترین شکل ممکن یک محصول شیک را در اختیار داشته باشید.

هم چنین بنفش بودن بدنه این محصول نیز تنها به یک رنگ تعلق نمی گیرد و شما می توانید بر روی بدنه این محصول طیف رنگی بنفش را شاهد باشید که در برخی نقاط تیره تر و در بخش اصلی بدنه و نواحی پایینی روشن تر می باشد.

این محصول دارای چند درب و پنجره است؟

سوال مهم دیگری که خیلی از افراد در خصوص این چادر مسافرتی پرسیده اند بحث تعداد درب ورودی و هم چنین پنجره های این محصول است. در واقع این مسئله نیز قطعا گزینه ای مهم برای خرید به شمار می رود زیرا شما با علم به این موضوع می توانید از شرایط عبور و مرور کودک خود به داخل این چادر به صورت کامل اطمینان حاصل نموده و سعی کنید تا با اگاهی از این قضیه خرید خود را انجام دهید.

در همین خصوص باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی دارای یک عدد درب بزرگ ورودی بوده که این درب به صورت رول جمع شده و در بخش بالایی بسته می شود و با این کار می توانید با یک بار جمع کردن این درب دیگر نیاز به باز و بسته کردن ان نداشته باشید. هم چنین مسئله دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث بهره مندی از پنجره می باشد. شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که دقیقا در بخش پشتی این چادر و بخش مخالف این محصول یک عدد پنجره نیز در نواحی بالایی این چادر تعبیه شده است که در هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید به ساده ترین شکل ممکن آن را باز نموده و از این مزیت هم استفاده کنید. ساختار این پنجره هم دقیقا همانند درب اصلی و ورودی این محصول می باشد و به صورت رول باز و بسته می شود.

کیفیت بدنه و هم چنین ستون های این محصول چگونه است؟

اگر با ساختار این محصول توانسته اید ارتباط برقرار کنید و باعث شده تا این چادر مورد پسند شما باشد ، حال باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بدنه اصلی این چادر مسافرتی از جنس نایلون طراحی و تولید شده است. این جنس قطعا برای تولید چادر های مسافرتی در رنج سنی کودکان یک جنس با دوام به شمار می رود که می توانید با آسودگی خاطر اقدام به خرید کنید. هم چنین پایه های این محصول نیز همگی از نوع فلزی طراحی و تولید شده اند که این موارد به صورت رنگ ثابت و ضد زنگ شکل گرفته و سبب شده تا هیچ گونه تغییر ساختاری در دمای مختلف و شرایط گوناگون جوی نداشته باشند. علاوه بر این ها قطر هر یک از ستون های این محصول 7 میلی متر است که نشان از استحکام و ضخیم بودن این چادر مسافرتی دارد.

این محصول قابل استفاده در آب و هوای گوناگون است؟

با توجه به کیفیت و جنس بدنه این محصول و هم چنین با در نظر گرفتن این نکته که این محصول دارای یک عدد هوا کش در بخش بالایی خود می باشد و شما قادر نخواهید بود تا این بخش را ببندید لذا عموما پیشنهاد می شود تا در شرایط آب و هوایی نابسامان از این محصول استفاده نکنید و سعی کنید تا در شرایط آب و هوایی مساعد از این کالا برای استراحت و یا بازی و تفریح کودک خود بهره مند شوید.

ابعاد این چادر قبل از خرید و پس از راه اندازی چقدر است؟

شما قبل از خرید این محصول می توانید مشاهده نمایید که یک چادر مسافرتی در یک بسته بندی و یا ساک حمل گرد که همانند کوله پشتی می باشد به دست شما می رسد. در داخل این ساک حمل و در زمانی که این محصول جمع اوری شده است ، شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای ابعاد 45 در 45 در 5 سانتی متر می باشد. در واقع بهره مندی از طول و ارتفاع کمتر از 50 سانتی متر باعث شده تا جا به جایی و حمل و نقل این محصول کاملا آسان شود.

هم چنین پس از راه اندازی کامل این چادر نیز شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای طول 130 سانتی متر ، عرض 130 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 120 سانتی متر شکل گرفته است که سبب شده تا یک فضای ایده آل برای استراحت فرزند شما در اختیار داشته باشید. نکته دیگری هم که می توان در این بخش ضمیمه کرد بحث ظرفیت این چادر است. با توجه به این که این محصول برای کودکان مناسب است لذا پیشنهاد می شود تا حداکثر یک یا دو نفر از این محصول به صورت مشترک استفاده کنند تا فضا به قدر کافی در اختیار فرد استفاده کننده از این محصول وجود داشته باشد.

به چه صورت می توان این محصول را سفارش داد و از نظر قیمتی این محصول اختلافی با دیگر محصولات دارد؟

در ارتباط با شیوه ثبت سفارش این محصول باید به این مسئله اشاره کنیم که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این چادر را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید. در واقع فروشگاه تهران اینتکس سعی کرده تا در جهت رضایت مشتریان این محصول را با بهترین کیفیت در فروشگاه خود موجود کند که ویژگی مهمی خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم دقت کنید که از نظر قیمتی با توجه به کیفیتی که این محصول دارد و ویژگی های عنوان شده در این بخش قطعا باید عنوان کنیم که ارزش این محصول خیلی بیشتر از قیمت درج شده در فروشگاه اینتکس می باشد اما با توجه به هدف این فروشگاه در جهت جلب رضایت مشتریان سعی شده تا با کمترین قیمت ممکن این چادر در سایت قرار گیرد که پیشنهاد می کنیم این فرصت خرید را از دست ندهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...