چادر مسافرتی 1 نفره دو پوش

TENT 67779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 1 نفره کمپ محصولی حرفه ای و بسیار با کیفیت از شرکت مینی ما کره. محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی که قابلیت ضد آب بودن را برای کاربر به ارمغان می آورد. این محصول در واقع چادری مناسب سفرهای کوهستانی بوده که می تواند برای ورزشکاران نیز گزینه مناسبی باشد. همچنین یک چراغ LED کم مصرف نیز در کنار این چادر قرار داده شده که توسط درگاه USB انرژی در یافت کرده و تا 10 ساعت به طور دائم روشن خواهد بود.

چادر مسافرتی 1 نفره کمپ با طراحی بی نظیر و دو پوش با رنگ بندی مناسب برای استفاده در کوهستان و جاهای سرد سیر ، با نصب راحت ، چادر مسافرتی 1 نفره ، دارای طناب مهار برای چسبیدن روی زمین و مقاومت در برابر باد و طوفان ، این چادر مسافرتی تک نفره دارای چراغ ال ای دی LED متصل میباشد که مصرف بسیار کمی دارد و توسط یک USB به گوشی تلفت همراه متصل شده و به مدت 10 ساعت به طور دائم روشن میشود ، نوع جنس بدنه این چادر از برزنت میباشد و دارای تور متصل بر روی پنجره ها و درب اصلی چادر میباشد ، فضای داخلی چادر بسیار مناسب برای یک نفر می باشد ، این چادر مسافرتی محصول شرکت مینی ما کره میباشد و کاملا" ضد آب میباشد ، وزن آن بسیار کم و حجم آن به اندازه یک کیف لب تاب است ، قیمت آن در مقایسه با چادر های هم نوع خود مناسب تر است ، چنانچه قصد خرید چادر مسافرتی تک نفره را دارید با ما تماس بگیرید یا از طریق پرداخت آنلاین وجه آنرا پرداخت و با شماره های تماس با تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید.

 نوع عصایی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت مینی ما کره
 ظرفیت دراز کش 1 نفر
 قابلیت راه اندازی بسیار ساده
 دارای چراغ LED سرخود
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 1 نفره دو پوش

چادر مسافرتی 1 نفره دو پوش یکی از بهترین چادر های مسافرتی شرکت مینی ما کره برای سفر های کمپینگ می باشد. این کالا در واقع ساخته شده از جنس بدنه با کیفیت و طراحی حرفه ای بوده که افراد ورزشکار می توانند از این کالا برای سفر های کوهستانی خود نیز بهره ببرند. ویژگی هایی که این چادر داشته می تواند یک سفر مطمئن را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد. اما در ادامه به بررسی بیشتر این کالا خواهیم پرداخت تا با آن آشنایی بیشتری داشته باشیم. همراه ما باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت چادر یک نفره حالت تخت داشته و ارتفاع آن نسبت به بسیاری از چادر ها کمتر می باشد. این ارگونومی ساخت دارای مزیت هایی همچون مقاوم بودن در برابر باد را دارد. این بدنه هیچ پنجره ای در خود نداشته اما از یک درب بزرگ بهره مند است. دربی که از یک پشه بندی توری و یک روکش سرخود از جنس خود بدنه اصلی برخوردار بوده و توسط یک زیپ باز و بسته می شود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این بدنه شیبدار بودن آن می باشد. هنگام بارش باران بر روی آن به خوبی آب باران را به سمت زمین جاری می کند. بدنه این محصول از روکشی بهره برده که به خوبی تمامی نقاط باز چادر را گرفته و از ورود نور و گرمای آفتاب و همچنین سرما بخوبی جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های طراحی این چادر به قابلیت نصب شدن آن بر روی زمین توسط میخ و طناب مخصوص خود برای ایجاد استحکام بیشتر می باشد. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد چادر یک نفره معادل (طول: 280 سانتی متر ، عرض: 190 سانتی متر ف ارتفاع: 160 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن و یا خوابیدن یک نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع آن از بیرون 160 سانتی متر می باشد. به همین دلیل در داخل این چادر نمی توان حالت ایستاده به صورت کامل داشت. گرچه برای خوابیدن و نشستن ابعادی کاملا استاندارد خواهد داشت. البته ظرفیت این چادر در حالت نشسته و یا خوابیده می توان به دو نفر هم برسد. وزن این کالا نیز 3.5 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص خود حمل و نقل آن را بیش از پیش ساده تر می کند.

جنس بدنه

جنس بدنه که در این چادر سفری از اهمیت بالایی برخوردار است ساخته شده از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی مقاوم می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا که می تواند به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف بخصوص بارش باران مقاومت داشته باشد. در واقع ضد آب بودن این جنس بدنه از ویژگی های مهم این چادر سفری حرفه ای محسوب می شود. البته نشستن برف و بارش تگرگ بر روی آن نیز هیچگونه آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. به همین دلیل از این محصول می توان در سفر های طولانی و کوهستانی نیز استفاده کرد. بخصوص برای گردشگرانی که از کشوری به کشور های دیگر سفر می کنند. فریم های نگهدارنده بدنه نیز از نوع پلاستیک فایبرگلاس منعطف بوده که در برابر برخورد آب، سرما و یا گرما مقاوم خواهد بود.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی این چادر مسافرتی زیاد زمانبر نبوده و تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف پهن کرده سپس اقدام به جا انداختن فریم ها به داخل بدنه نماییم تا چادر شکل کامل را به خود بگیرد. برای جمع کردن آن نیز کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام داد. در واقع راه اندازی این کالا به صورت عصایی بوده اما به دلیل داشتن حجم کم در مدت زمان کمی قابل راه اندازی خواهد بود.

جمع بندی

چادر مسافرتی یک نفره حرفه ای یکی از بهترین وسیله های کمپ و سفر های ورزشی بوده که از قابلیت هایی همچون دو پوش بودن، ضد آب بودن و داشتن بدنه ای مقاوم بهره مند است. چادری که به دلیل داشتن قیمت مناسب در برابر ویژگی خوب خود از فروش مناسبی برخوردار بوده است. این محصول توسط توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده واز گارانتی برخوردار است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...