چادر مسافرتی 1 نفره لایت فرینو

Ferrino LIGHTENT 1 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 1 نفره لایت فرینو از سری چادر هایی است که به صورت تونلی طراحی شده و بسیار سبک و زیباست. از ویژگی های مهم این چادر می توان به بدنه ان اشاره کرد که ساخته شده از جنس پلی استر بوده و به صورت محکم عایق بندی شده است. ضخامت این پارچه به گونه ای است که به راحتی اسیب نمی بیند و به راحتی پاره نمی شود. هم چنین این محصول به گونه ای طراحی شده است که ضد اب بوده و به راحتی اب داخل ان نفوذ نمی کند. کف این چادر نیز به صورت طراحی شده تا بتوانید از ان در مناطق کوهستانی و جنگلی به راحتی استفاده کرده و به استراحت بپردازید. علاوه بر این ها پایه های این چادر از جنس الومینیومی ساخته شده اند که بسیار مقاوم اند و دارای انعطاف قابل قبولی می باشند. این محصول مجهز به سیستم تهویه CAMERA AIR بوده که به راحتی هوا در داخل ان جریان دارد. وزن سبک این چادر نیز باعث شده تا در کنار کیسه حمل ان به راحتی بتوانید چادر را جا به جا کرده و از ان استفاده کنید. راه اندازی این چادر نیز در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد. هم اکنون می توانید این محصول بی نظیر را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 1 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 وزن : 1.4 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 1 نفره لایت فرینو

چادر مسافرتی 1 نفره لایت فرینو محصولی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که نوع طراحی و ساخت ان باعث شده تا با چادر های مسافرتی دیگر متفاوت باشد. این محصول رنگی قرمز داشته و به صورتی طراحی شده است که از فواصل دور هم می توان ان را مشاهده نمود. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول ظاهری پهن و عریض دارد که باعث شده تا این چادر چشم نواز باشد. کناره های این محصول به صورت صاف و یکدست طراحی شده است. هم چنین در جلوی این چادر نیز درب ان به صورت صاف تعبیه شده است. در گوشه سمت راست این محصول نام مدل ان با رنگ سفید بر روی بدنه حک شده است که باعث شده تا این محصول را بتوان به راحتی تشخصی داد. هم چنین در جلوی این محصول هم نام کارخانه سازنده این چادر همراه با لوگوی ان با رنگ سفید نوشته شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که رنگ اصلی این محصول قرمز می باشد. لبه های کناری این کالا هم که ستون های ان قرار داد از پارچه ای با رنگ خاکستری ساخته شده است. هم چنین جلوی درب این محصول و دور تا دور پنجره حلویی این چادر هم از رنگ خاکستری ساخته شده اند. گفتنی است که رنگ خاکستری شامل سقف این چادر هم می شود. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از نکات مهمی که در ارتباط با این محصول باید به ان اشاره کرد جنس بدنه ان است. این چادر بدنه ای مستحکم داشته که از جنس پارچه پلی استر دوخته شده است. این پارچه به گونه ای می باشد که ضد اب بوده و در برابر بارش باران و ورود ان به داخل بسیار مقاوم است. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع الومینیومی ساخته شده است که به راحتی اسیب نمی بیند و بسیار مقاوم است.

ابعاد و وزن

از دیگر نکاتی که باید به ان اشاره کرد ابعاد و وزن این کالاست. این چادر دارای طول 130 سانتی متر و عرض 220 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع ان هم 80 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که این چادر مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. هم چنین این چادر تنها 1.4 کیلو گرم وزن دارد که باعث شده تا بتوان به راحتی ان را حمل و نقل کرد و در مکان مناسب اقدام به نصب و راه اندازی ان نمود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این چادر کاری ساده و راحت می باشد. در ابتدا شما کافی است این محصول را از داخل بسته بندی و ساک حمل خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از طناب و میخ های نصب و با توجه به محل قرار گیری طناب ها بر روی بدنه اقدام به نصب این محصول کنید. این کار در مدت زمان چند دقیقه انجام می گیرد. گفتنی است که در کنار این محصول دفترچه راهنما هم قرار گرفته است که می توانید اموزش های لازم را از ان هم فرا بگیرید و به درستی اقدام به نصب و راه اندازی این چادر کنید. برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که نباید اشیا نوک تیز را به بدنه این محصول وارد کنید چون این کار باعث سوراخ شدن ان می شود. هم چنین از ضربه زدن به بدنه این محصول و همین طور محکم بستن طناب ها جدا خودداری نمایید. علاوه بر این ها مراقبت میخ های این محصول باشید و در هنگام نصب از فرو کردن ان ها به داخل سنگ بپرهیزید. با رعایت این نکات بدون افت کیفیت از این محصول می توانید استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 1 نفره لایت فرینو محصولی فوق العاده جذاب می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر می باشد و دارای ساک حمل است که می توانید به سادگی ان را حمل و جا به جا کنید. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده در سفر های مختلف بوده و در کنار خود کیت تعمیرات هم می بیند. این محصول را می توانید هم اکنون از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...