چادر مسافرتی 1 نفره مرغوب فرینو

Ferrino NEMESI 1 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 1 نفره مرغوب فرینو از دسته چادر های مسافرتی حرفه ای و با کیفیت و سبک می باشد که همین عامل باعث شده تا حمل و نقل ان بسیار اسان شود. این محصول از کیفیت و عملکرد مناسبی بر خوردار بوده و از محبوبیت خاصی نیز در بین مصرف کنندگان برخوردار است. این محصول استاندارد های لازم و بین المللی را به طور کامل دریافت کرده و جزو پر فروش ترین چادر های مسافرتی یک نفره قرار گرفته است. جنس بدنه این محصول از نوع پارچه پلی استر بوده که ضد اب می باشد و از ضخامت و استحکام بالایی برخوردار است. هم چنین پایه های این محصول و اتصالات ان همگی از نوع الومینیومی هستند که بسیار مستحکم ساخته شده اند و از انعظاف بالایی برخوردارند. این محصول دارای هوا کش بوده و یک درب ورودی و یک دالان را نیز دارا می باشد. درون این چادر جیب های داخلی و جا دار تعبیه شده است که مناسب برای نگهداری وسایل شما می باشد. این محصول هم چنین دارای کیسه حمل نیز بوده که جا به جایی را برای مصرف کننده بسیار راحت کرده است. علاوه بر این ها این چادر دارای کیت تعمیرات هم می باشد که در مواقع نیاز می توانید از ان استفاده کنید. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوع مسافرتی
 طول 70 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 1 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 وزن : 1.5 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 1 نفره مرغوب فرینو

چادر مسافرتی 1 نفره مرغوب فرینو را می توان یکی از خلاقانه ترین محصولات این شرکت نامید که به صورت فوق العاده جذاب و زیبا طراحی شده است. ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد می باشد که از این بابت با بیشتر چادر های مسافرتی موجود در بازار متفاوت است. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور کامل این محصول را بررسی کرده و به جزئیات بیشتری از ان بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی این محصول یکی از دلایل مهمی است که باعث شده تا این محصول به یکی از پر فروش ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار تبدیل شود. این چادر به گونه ای طراحی شده که عبور و مرور به داخل ان به سادگی انجام می گیرد. در پایین ترین قسمت این محصول نام تجاری سازنده این چادر یعنی فرینو با رنگ سفید و همراه با لوگو این محصول حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. هم چنین در جلوی این محصول یک عدد هواکش قرار گرفته است که باعث شده تا جریان هوا در داخل چادر به اسانی انجام گیرد. در ارتباط با رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که سقف این چادر و بخش انتهایی ان همگی از رنگ مشکی ساخته شده اند. هم چنین بقیه قسمت های این محصول هم از رنگ کرم ساخته شده اند که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. هم چنین لبه های این محصول هم که طناب های ان از داخلش عبور می کند همگی مشکی رنگ هستند.

جنس بدنه

از نکات مهم در ارتباط با خرید یک محصول جنس بدنه ان است که باید به گونه ای تولید شود که از بابت مقاومت و همین طور استحکام نمره قابل قبولی را دریافت کند. در ارتباط با این محصول هم باید خاطر نشان کرد که بدنه این چادر از نوع پارچه پلی استر ساخته شده که فوق العاده مقاوم بوده و به صورت ضد اب طراحی شده است که از ورود اب باران به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری می کند. هم چنین پایه های این محصول هم ساخته شده از نوع الومینیومی هستند که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است.

ابعاد و وزن

این چادر دارای طول 70 سانتی متر و همین طور عرض 210 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 90 سانتی متر است. این محصول به گونه ای طراحی شده که یک نفر به صورت درازکش به سادگی می تواند از ان استفاده کند. هم چنین این محصول تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد که به دلیل داشتن همین وزن کم به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول یکی از ساده ترین کارهایی است که می توان به سادگی و در مدت زمان کوتاهی ان را انجام داد. در ابتدا کافی است تمام قطعات و ابزار های موجود در داخل بسته بندی را خارج کرده و ان را بر روی زمین و در مکانی که قصد دارید ان را نصب کنید قرار دهید. سپس در ابتدا اقدام به نصب کردن پایه ها و ستون ها کرده و سپس پارچه اصلی را پیاده سازی کنید. نکته مهم این است که در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار گرفته است که به سادگی و با استفاده از اموزش های لازم در ان اقدام به نصب این محصول کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است که از ضربه زدن و همین طور فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل بدنه این محصول جدا خودداری کنید. هم چنین وسایل مشتعل زا را از کنار این چادر دور کنید تا دچار تعریق نشود. علاوه بر این ها در هنگام نصب و یا جمع اوری این محصول بهتر است مراقبت پایه ها و همین طور طناب نصب این محصول باشید تا دچار اسیب جدی نشود. البته گفتنی است که این محصول دارای کیت تعمیرات هم می باشد که در صورت بروز مشکل می توانید از ان هم استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 1 نفره مرغوب فرینو محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که دارای بدنه ای مقاوم بوده و همین طور به صورت ضد اب طراحی گردیده است. این محصول دارای دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب و همین طور کیت تعمیرات می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...