چادر مسافرتی 1 نفره کمپ Hiky

Hiky 1 camp

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 1 نفره کمپینگ مدل Hiky یکی از چادر های مسافرتی شیک و مقاوم شرکت کمپ که ساخته شده از پارچه پلی استر چند لایه می باشد. محصولی که با داشتن ابعادی مناسب در فضای داخلی می تواند تا دو نفر را نیز در درون خود جای دهد. این کالا قابلیت هایی همچون ضد آب و ضد باد بودن را در خود داشته و از پوشش اضافی به عنوان آفتاب گیر و همچنین توری مخصوص در درب و پنجره برای جلوگیری از ورود حشرات بهره می برد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن وزن بسیار کم و قابلیت حمل آسوده می باشد. علاوه بر این بدنه با کیفیتی که این محصول دارد می تواند در برابر اشعه UV نیز مقاومت کند.

  • چادر مسافرتی 1 نفره کمپ
  • ابعاد داخل چادر: 65 * 80 * 200 سانتی متر
  • ابعاد بیرونی: 68 * 140 * 230 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر مقاوم
  • ضد آب و باد
  • دارای آفتاب گیر و پشه بند
  • کد محصول: Hiky 1 camp

چادر مسافرتی 1 نفره کمپ Hiky

شرکت کمپ را می توان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی مخصوص کمپینگ دانست که در سالهای اخیر توانسته است محصولاتی با کیفیت تولید کند و با شرکت هایی همچون بست وی ، کلمن و شاتل رقابت نزدیکی را داشته باشد . در ادامه به بررسی چادر مسافرتی 1 نفره این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی همانند سایر چادر های مسافرتی شرکت کمپ دارای نوآوری و طراحی ویژه ای می باشد که مناسب برای استفاده در کوهستان بوده و می توانید به راحتی در آن دراز بکشید و استراحت کنید . شکل کلی این چادر به صورت مستطیل می باشد اما اضلاع زیاد این محصول ، چادر را به یک چادر مسافرتی 8 ضلعی تبدیل نموده است که البته همانطور که گفته شد در ظاهر این چادر به صورت مستطیلی دیده می شود . رنگ های نارنجیو مشکلی تسافده شده در این محصول نیز به زیبایی آن افزوده است و سبب این می شود تا در کوهستان و هوای طوفانی به راحتی چادر شما دیده شود و در مواقع اضطراری خطری شما را تهدید نکند . در قسمت جلویی این چادر نیز لوگوی این شرکت را مشاهده می کند بر روی بدنه چادر حک شده است . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی 1 نفره کمپ از پلی استر بسیار مستحکم تهیه شده است که به کمک روکش پلی اورتان قرار داده شده بر روی این محصول ، مقاومت چادر در برابر فشار و ضربه بالاتر رفته است و به همین سبب چادر عایقی در اختیار خواهید داشت و سرما به داخل آن نفوذ نخواهد کرد و به کمک یک وسیله گرمایشی کوچک می توانید استراحت لذت بخشی را درون آن داشته باشید . پایه های آلومینیومی استفاده شده در بدنه این محصول نیز به استحکام آن کمک بسزایی نموده است و توانسته است چادر را به یک محصول با استحکام بالا و ایده آل برای مسافرت های طولانی تبدیل کند . در قسمت های کناری این محصول نیز محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ و طناب های اطمینان تعبیه شده است که به کمک آنها می توانید در روز های طوفانی ، چادر را به زمین متصل کرده و از واژگون شدن آن جلوگیری کنید . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی بک نفره کمپ دارای 230 سانتی متر طول ، 140 سانتی متر عرض و 68 سانتی متر ارتفاع می باد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی بک نفره بوده و می توانید به راحتی در آن دراز بکشید و از آن استفاده کنید . البته در تست های انجام شده توسط کارشناسان شرکت تهران اینتکس ، این ظرفیت تا 2 نفر نیز اقزایش یافت و بدون وجود مشکل فضا توانستند از آن استفاده کنند .در قسمت درب ورودی این محصول توری مخصوصی برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر تعبیه شده است که از ویژگی های این چادر محسوب می شود . همچنین وجود آفتاب گیر نیز به شما کمک می کند تا از تابش مستقیم خورشید به داخل چادر جلوگیری کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست با قرار دادن آن بر روی سطحی صاف اقدام به باز کردن چادر کنید . پس از باز کردن سعی کنید تا میخ و طناب های اطمینان را بر روی چادر قرار دهید و چادر را به زمین متصل کنید تا امنیت بیشتری داشته باشید . مراقبت از آن نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل و یا پاره شدن بدنه نیز می توانید آن را تعمیر کنید و جای نگرانی وجود ندارد . البته این کار را می توانید به همکاران ما در بخش تعمیر شرکت تهران اینتکس نیز بسپارید تا این کار را به بهترین شکل برای شما انجام دهند . 

جمع بندی

چادر مسافرتی یک نفره کمپ محصولی جدید و متفاوت از شرکت کمپ می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم ، پایه های مقاوم و همچنین آفتاب گیر می باشد که از ویژگی های این محصول به شمار می رود . همچنین همراه داشتن توری مخصوص برای جلوگری از ورود حشرات به داخل چادر نیز از ویژگی های آن محسوب می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...