چادر مسافرتی 1 نفره کووآ

KL8TE0301

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 1 نفره کووآ در مدل طرح خواب محصولی با ارگونومی ساخت بلند همراه با پشه بند و روکش سرخود که ساخته شده از جنس پلی یورتان (PU) با روکش سیلیکونی ضد آب می باشد. این کالا در واقع قابلیت استفاده در زیر بارش باران و همچنین استفاده در مناطق کوهستانی و طوفان را داشته و از مقاومت و تعادل بالایی بهره مند است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این چادر داشتن وزنی حدود 1 کیلوگرمی بوده که به راحتی هر چه تمام تر قابل حمل و نقل خواهد بود. محصولی که از یک ساک حمل نیز برخوردار بوده و این مسئله خود می تواند در حمل آسان تر آن موثر باشد. این کالا هیچ پنجره ای در خود نداشته و تنها از یک درب بزرگ بهره مند است.

  • چادر مسافرتی 1 نفره کووآ
  • 106 * 158 * 280 سانتی متر
  • جنس بدنه از پلی یورتان
  • دارای روکش سیلیکونی
  • مقاومت در برابر باران و طوفان
  • کد محصول: KL8TE0301

شرکت کووآ یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه چادر های مسافرتی می باشد که توانسته است در سالهای اخیر محصولاتی با کیفیت تولید کند و رقابت نزدیکی با شرکت هایی همچون بست وی و شاتل داشته باشد . در ادامه به توضیح و بررسی چادر مسافرتی یک نفره شرکت کووآ خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی کووآ همانند سایر چادر های این شرکت می باشد و طبق رنگ آمیزی و سبک طراحی همیشگی خود پیش رفته است و این چادر مسافرتی 1 نفره را نیز تولید کرده است . رنگ زرد و مشکلی استفاده شده در این محصول به زیبایی این محصول افزوده است و این محصول را به یک چادر عامه پسند و زیبا تبدیل نموده است . این چادر مسافرتی کووآ دارای درب ورودی بزرگی می باشد که این درب ویژگی سایبان را نیز دارد و می توانید از این درب به عنوان سایبان نیز استفاده کنید . همچنین این درب ورودی دارای توری مخصوصی برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر می باشد که از ویژگی های این چادر محسوب می شود . ابعاد مناسب این چادر نیز سبب این شده است تا بتوان از این چادر حتی در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود . در اطراف این محصول نیز قسمت هایی برای قرار دادن میخ و طناب های مخصوص تعبیه شده است که به کمک آنها می توانید محصول را به زمین متصل کرده تا از برهم خوردن تعادل آن در روزهای طوفانی جلوگیری کنید و چادری امن داشته باشید . این چادر به گونه ای طراحی شده است تا بتوان از آن در کوهستان و فضاهای سرد نیز استفاده نمود که در بخش جنس بدنه به این مورد خواهیم پرداخت . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی از پلی یورتان می باشد و روکش سیلیکونی کشیده شده بر روی این محصول به مقاومت چادر افزوده است و می توانید به راحتی از این چادر در شرایط جوی مختلف استفاده کنید . بدنه این چادر مسافرتی به طور کامل در برابر سرمای شدید و گرما مقاوم بوده و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . به طور کل می توان گفت که این چادر مسافرتی برای کمپینگ و مسافرت های کوهستانی طراحی شده است و فضاهای سرد و بارانی و برفی ، مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . پایه های آلومینیومی این چادر مسافرتی نیز به صورتی طراحی شده اند تا بتوان به راحتی در کوهستان از آن استفاده نمود و پایه ها نیز دچار مشکل نخواهند شد . همچنین این پایه های آلومینیومی کاملا منعطف و مستحکم بوده و می توانید با خیال آسوده از این چادر استفاده کنید . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی یک نفره کووآ دارای 280 سانتی متر طول ، 158 سانتی متر عرض و 106 سانتی متر ارتفاع می باشد که به سبب این اندازه مناسب ، یک نفر به راحتی می تواند از این چادر استفاده کند و با مشکل فضا روبرو نخواهد شد . این چادر کاملا هوشمندانه طراحی شده است و فضای اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد و می توانید از تمام فضای آن به خوبی استفاده کنید . ظرفیت اعلام شده توسط شرکت کووآ برای این محصول 1 نفر می باشد که البته در تست های انجام شده این ظرفیت تا 2 نفر به صورت درازکش و 3 الی 4 نفر در حالت نشسته نیز افزایش یافت و استفاده کنندگان نیز با مشکل کمبود فضا روبرو نشدند . به سبب اندازه مناسب ، می توان از این محصول در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود . همچنین وزن 1.2 کیلوگرمی این چادر نیز از ویژگی های آن به شمار می رود و می توانید این چادر مسافرتی را به راحتی به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پایه های آن به چادر کنید . این چادر به صورت عصایی طراحی شده است و می توان گفت که چادر های مسافرتی عصایی نسبتا زمان بیشتری را برای راه اندازی و برپایی نسبت به چادر های اتوماتیک و فنری نیاز دارند که البته بعد از چند بار انجام دادن این کار ، راه اندازی چادر برای شما ساده تر خواهد شد و در کمتر از 2 دقیقه می توانید این محصول را آماده استفاده کنید . مراقبت از چادر مسافرتی 1 نفره کووآ نیز کار دشواری نبوده و می بایست از شکستن میله ها و همچنین آسیب رسیدن به بدنه و یا پاره شدن آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل برای چادر و یا حتی پاره شدن آن نیز می توانید آن را به راحتی تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . البته می توانید برای کیفیت بیشتر تعمیر محصول خود را به ما بسپارید تا متخصصان ما به خوبی آن را ترمیم کنند .

جمع بندی

چادر مسافرتی یک نفره کووآ محصولی جدید ، با کیفیت و همچنین با مقاومت بالا در برابر سرما و شرایط جوی مختلف می باشد که می توانید از آن در کوهستان ، مسافرت های طولانی مدت ، و یا کویر گردی های خود از آن استفاده کنید . بدنه مقاوم ، پایه های مستحکم ، روکش سرخود و ابعاد مناسب از ویژگی های این محصول به شمار می آید که می توانید این محصول را بدون نگرانی خریداری کرده و از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید از طریق بخش ارتباط با ما ، سوالات خود را با همکاران ما در میان بگذارید و اطلاعات لارم را دریافت کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...