چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز

ch 223352

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی آبی سبز محصولی جذاب و زیبا می باشد که طراحی منحصر به فرد و رنگ بندی شاد این محصول ان را بسیار چشم نواز کرده است . این محصول به صورت ضد آب طراحی شده است و دارای پشه بند و هواکش نیز می باشد که از خصوصیات مهم ان است . چادر های مسافرتی در مدل های بسیار متنوعی تولید شده اند که هر یک از آن ها با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند ، به شما اجازه خواهند داد تا بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را خریداری کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کامل تری از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها ما را دنبال کنید...

طراحی بدنه چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز

یکی از مواردی که باعث شده این محصول بسیار به چشم بیاید نوع رنگ بندی ان است. اگر بخواهیم در ابتدا راجب این رنگ بندی صحبت کنیم باید گفت که بدنه اصلی این محصول به صورت آبی رنگ طراحی شده است که از نقاط دور نیز می توان آن را مشاهده کرد . لبه های کناری و دوخت های دور این محصول نیز به صورت مشکی رنگ می باشد. علاوه بر این ها ناحیه بالایی این چادر نیز ساخته شده از رنگ سبز می باشد که بسیار به چشم میاید و تضاد رنگی جذابی را در این چادر به وجود اورده است .

پشه بند های موجود در این محصول همگی سفید بوده و رنگ پشت درب ها و پنجره ها نیز خاکستری رنگ تولید شده اند. در رابطه با نوع طراحی این محصول هم باید گفت که ساختار این محصول مانند اکثر چادر های موجود در بازار می باشد و بسیار ساده و شکیل طراحی و دوخته شده است . یک عدد درب مستطیلی شکل بر روی این چادر وجود دارد که ورود و خروج به داخل این محصول از طریق آن انجام می گیرد که دارای پشه بند نیز بوده و از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند .

هم چنین در دو سمت این محصول دو عدد پنجره قرار گرفته است که به صورت نیم دایره طراحی شده و آن ها نیز هر کدام دارای پشه بند هستند . علاوه بر این ها این محصول دارای هوا کش نیز می باشد که هوا را به طور کامل در داخل چادر به جریان میندازد. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول شکیل و نوین را از نظر طراحی شاهد باشیم.

چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز

طراحی سازه چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز

در کنار بدنه چادر مسافرتی ، سازه یا همان فریم نیز قرار داده شده است که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . یک چادر مسافرتی بدون داشتن فریم و سازه عملا کاربردی نخواهد بود . برای تولید چادر مسافرتی نیز از اجناس مختلفی استفاده می شود که یکی از آن ها ، سازه فنری است که برای تولید چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز از آن استفاده شده است . عمده چادر های مسافرتی ایرانی از این طراحی برخوردار هستند .

ویژگی های بسیار عالی سازه فنری توانسته به محبوبیت این مدل بیافزاید . از ویژگی ها و خصوصیات این محصول می توان به راه اندازی ساده و اتوماتیک محصول اشاره کرد ، همچنین این طراحی سبب آن شده است تا چادر های مسافرتی ارتفاع بالاتری را داشته باشند و اغلب در ابعاد بزرگی تولید شوند .

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز محصولی زیبا و چشم نواز بوده که نصب و راه اندازی راحتی دارد و از بدنه پلی استر و پایه هایی از جنس فایبر گلاس ساخته شده است . همچنین این محصول دارای ساک حمل و دفترچه راهنما نیز بوده که از آن ها نیز در مواقع نیاز می توانید استفاده نمایید . اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما
 

چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز دارای رنگبندی زیبایی می باشد که به خوبی جای خود را در میان خانواده ها باز کرده است و می توانید از آن در سفر آخر هفته ی خود به همراه خانواده استفاده کنید و روز زیبایی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید . این چادر مسافرتی دارای سه پنجره نیز می باشد که علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر با استفاده از پشه بند هایی که بر روی این پنجره ها تعبیه شده است از ورود حیوانات موذی به داخل چادر جلوگیری می کند . 

جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که در برابر نفوذ آب به داخل چادر از کیفیت بالایی برخوردار است و خیال شما را نیز از این بابت راحت می کند . همچنین پایه های این چادر مسافرتی از جنس فابرگلاس می باشد که در شرایط مختلف آب و هوایی عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد و مانع از وارد شذن آسیب به بدنه ی چادر می شود .

چادر مسافرتی فنری ده نفره ایرانی آبی سبز با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صوت حضوری دریافت نموده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

چادر مسافرتی فنری چه ویژگی هایی دارد ؟

چادر های مسافرتی فنری را می توان یکی از محبوب ترین نوع چادر ها نزد ایرانیان به شمار آورد ، زیرا به سادگی قابل راه اندازی می باشد . چادر های مسافرتی فنری با عناوین دیگری همچون چادر مسافرتی اتوماتیک نیز شناخته می شود ، زیرا شما می توانید به سادگی و در کمتر از چند ثانیه آن را راه اندازی کنید . در بخش بعدی در این رابطه توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

همچنین سازه فنری استحکام بسیار بالایی را داشته و به خوبی می تواند دوام عالی را داشته باشد . چادر های مسافرتی فنری نسبت به سایر مدل ها ، از ابعاد بسته بندی شده نسبتا بزرگتری برخوردار هستند و عموما پس از جمع آوری بسته بندی گردی دارند که به طور حتم در مسافرت های خود اینگونه از چادر های مسافرتی را دیده اید .

جنس بدنه چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز

این چادر دارای بدنه ای از جنس پارچه پلی استر می باشد که فوق العاده مستحکم و مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود . همچنین این محصول به صورت ضد آب طراحی شده است که از مزایای مهم ان بوده و از ورود آب باران به داخل چادر جلوگیری می کند . پلی استر از محبوب ترین پارچه ها در میان تولید کنندگان چادر های مسافرتی هستند زیرا طول عمر بسیار بالایی نیز داشته و به خوبی می تواند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرد . از جمله ویژگی های دیگر پلی استر می توان به عایق بودن آن در برابر اشعه های مضر خورشیدی باشد ، به همین علت نیز می تواند سرپناه خوبی برای شما در برابر نور خورشید باشد و همین موضوع نیز باعث شده است تا چادر مسافرتی در استفاده طولانی مدت در فضای بیرون استحکام کافی را داشته باشد .

همچنین این محصول دارای پایه هایی از جنس فایبر گلاس می باشد که انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد و آن ها نیز بسیار مقاوم تولید شده اند . البته فایبرگلاس ها ممکن است از کیفیت های مختلفی برخوردار باشند و البته فایبرگلاس ها ممکن است انعطاف پذیر یا سخت باشند که برای تولید چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز از مدل انعطاف پذیر آن استفاده شده است تا به خوبی بتواند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد ، البته خاصیت فنری این محصول سبب شده است تا سازه چادر نیز فنری شده و بتوانید با تا کردن چادر آن را جمع آوری کنید . وزن فایبرگلاس نیز بسیار سبک است که هوشمندانه از آن برای ساخت چادر مسافرتی استفاده شده است . 

راه اندازی چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز

این چادر به صورت فنری تولید شده است که راه اندازی آن در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می گیرد. اگر بخواهیم راحت تر به این مسئله یعنی راه اندازی چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز بپردازیم در ابتدا شما کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و آن را روی یک سطح صاف قرار دهید . منظور از سطح صاف علاوه بر داشتن زمینی مسطح ، بایستی سطح زمین تمیز بوده و عاری از زباله یا سنگ ریزه و شاخ و برگ درختان باشد ، تا بدین ترتیب بتوانید چادر مسافرتی را راه اندازی کنید . 

سپس آن را در مسیر درست باز کنید تا ببینید که این چادر به صورت اتوماتیک و فنری باز شده و راه اندازی می شود ، در آخرین مرحله از بخش داخلی دو لبه چادر که تا شده است ، فریم را گرفته و به بیرون بکشید تا چادر مسافرتی حالت مربعی خود را بگیرد . برای جمع آوری چادر مسافرتی نیاز به چند بار تمرین خواهد بود تا بتوانید چادر را در مسیر درست تا کنید تا جمع شود . در بخش بعدی شما را در زمینه نگهداری و مراقبت از چادر مسافرتی راهنمایی خواهیم کرد . 

مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی آبی سبز

علاوه بر این ها برای نگهداری و مراقبت از این محصول تنها کافی است که اشیا نوک تیز یا هر وسیله ای که امکان پاره کردن این چادر را دارد را از آن دور نمایید. همچنین وسایل اتش زا را نیز از بدنه این چادر دور کنید تا دچار سوختگی نشود . علاوه بر این ها در زمان هایی که از آن استفاده نمی کنید بهتر است چادر را به طور کامل جمع آوری نمایید . با رعایت کردن این نکات می توانید چندین سال از این محصول با همان کیفیت ابتدایی استفاده کرده و لذت ببرید

. لازم به ذکر است که بدنه چادر مسافرتی در برابر اشعه های آسیب رسان خورشیدی عایق بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اگر باران بارید و چادر مسافرتی شما خیس شد ، می توانید در اولین فرصت آن را در معرض هوای آزاد و نور خورشید قرار دهید تا خشک شود . خیس ماندن چادر در ساک حمل برای مدت طولانی می تواند در دراز مدت طول عمر چادر مسافرتی را کوتاه کند .

چگونه داخل چادر مسافرتی را گرم نگه داریم ؟

گاهی ممکن است در سفر های خود با تغییرات جوی و آب و هوایی مواجه شوید ، به همین دلیل نیز بایستی همواره این نکته را در نظر داشته باشید که با مسافرت ممکن است با ورود به شهر و تغییر جغرافیایی ، شرایط آب و هوایی نیز تغییر کند ، بنابراین بهترین راه این است که شرایط را در نظر بگیرید و وسایل گرمایشی با خود به سفر ببرید . در بخش قبلی اشاره شد که نباید در داخل چادر مسافرتی آتش ببرید زیرا اینکار خطرناک بوده و علاوه بر اینکه می تواند خطر آتش سوزی افزایش دهد ، دود ناشی از آن می تواند موجب خفگی نیز بشود .

بدین منظور بهترین روش برای گرم کردن داخل چادر استفاده از لباس های گرم همچون جوراب ، کاپشن و کلاه های گرم و پشمی می باشد ، همچنین استفاده از کیسه خواب می تواند برای شما بسیار مفید واقع گردد . شما می توانید با استفاده از تشک های بادی علاوه بر نرم تر شدن کف چادر ، عایق بسیار خوبی را در برابر سرمای زمین داشته باشید . چادر های مسافرتی که ساختار دوپوش دارند می توانند عایق های حرارتی بسیار خوبی برای شما باشند ، بنابراین بهتر است که قبل از خرید نسبت به سایر چادر ها نیز اطلاعات کاملی را کسب کرده و سپس اقدام به خرید چادر مسافرتی کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...