چادر مسافرتی 10 نفره بست وی دو پوش

67240

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی بست وی از سری چادر های مسافرتی مخصوص این شرکت چینی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی می باشد. محصولی که دارای قابلیت ضد آب بوده و قابل استفاده در سفر های مختلف می باشد. این چادر در قسمت مقابل خود دو پوشش اضافی داشته که می تواند در تعادل چادر و جلوگیری از ورود نور تاثیر گذار باشد.

چادر مسافرتی 10 نفره ، تولید شرکت بست وی ، دو پوش ، همراه با 2 پنجره و سایبان ، رنگ آبی و سفید ، دارای 4 عدد میخ و یک عدد چکش مخصوص ، دارای زیر انداز داخلی ، مناسب برای 10 نفر به صورت نشسته ، و 5 نفره به صورت درازکش ، طول 211 سانتی متر و عرض 180 سانتی متر و ارتفاع 185 سانتی متر این چادر مسافرتی به دلیل استفاده از تکنیک عصایی به سرعت نصب و راه اندازی می شود که باعث می گردد بتوانید در مدت زمان کمتری از آن استفاده کنید. در کنار ویژگی که عرض کردیم این محصول بسیار راحت می باشد و استفاده از آن در شرایط مختلف فوق العاده لذت بخش می است. از سایر مشخصات می توان به کیفیت فوق العاده بالا و قیمت مناسب نسبت به ارزش های آن اشاره کرد. برای خرید تنها کافیست با شماه تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و این محصو را برایتان ارسال کنند.

 نوع عصایی
 طول 211 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 185 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای پوشش اضافی در قسمت جلو
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 10 نفره بست وی دو پوش

چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش محصولی شیک و مناسب برای انواع سفر های مختلف بوده که توسط شرکت بست وی تولید گشته است. این محصول از چادر هایی با طراحی شیک و کاربردی بوده که می تواند خیال هر مسافری را از جهت محل استراحت راحت کند. ویژگی های موجود در این کالا همانند سایر چادر های سفری حرفه ای بوده که به خوبی تاثیرات خود را برای استراحت راحت در چند سفر می گذارد. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا همراه ما باشید تا به بررسی آن بپردازیم...

 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

طراحی و ارگونومی کلی بدنه این کالا به صورت مربعی بوده که سبب می شود تا ظرفیت واقعی 10 نفره را برای مصرف کننده ها به ارمغان آورد. این بدنه دارای یک درب بزرگ و دو پنجره بوده که هر کدام از یک توری پشه بند و یک روکش از جنس خود بدنه برخوردار می باشد. توری پشه بند در این محصول علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات می تواند به خوبی هوا را در داخل اتاق چادر جریان دهد. روکش اصلی نیز برای جلوگیری از ورود نور و یا گرد و خاک خواهد بود. هر دوی این روکش ها توسط زیپ سرخود قابلیت باز و بسته شدن را دارند. اما ویژگی بسیار خوبی که در این چادر بوده پوشش اضافی آن در قسمت درب کالا بوده که قابلیت جمع یا باز شدن را دارد. این پوشش می تواند علاوه بر نورگیری مناسب در استحکام چادر بر روی زمین تاثیر گذار باشد. همچنین یک درب تاشو برای آن تعبیه شده تا به صورت دستی باز و بسته شده و توسط یک بند بسته می شود. اما برای استحکام بیشتر این چادر میخ و طناب مخصوص همراه آن قرار داده شده تا در هوای طوفانی این کالا را بر روی زمین وصل کرد. نحوه راه اندازی این چادر بصورت عصایی بوده که توسط فریم های مخصوص و منعطف راه اندازی می شود. در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

 

ابعاد و وزن

 

ابعاد این چادر 10 نفره معادل (طول: 211 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ف ارتفاع: 185 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن 10 نفر و 5 نفر برای حالت درازکش می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه اصلی بوده و هنگامی که از پوشش اضافی آن استفاده می کنید ابعاد آن کمی افزایش پیدا خواهد کرد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا نیز تا بالاترین قسمت آن یعنی سقف بدنه بوده و به راحتی می توان در داخل آن ایستاد. اما وزن این چادر با توجه به اندازه فریم و نوع جنس بدنه آن به 7 کیلوگرم رسیده که با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص به راحتی در هر مکانی با حجم کم قابل حمل خواهد بود.

 

جنس بدنه

 

جنس بدنه این چادر سفری همانند بسیاری از همنوعان خود از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار است. این بدنه از کیفیت خوبی برخوردار بوده که در برابر بارش باران و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. بدنه ای با انعطاف بالا برای جایگیری کمتر در زمان حمل که از مزیت های بسیار کاربردی این محصول به حساب می آید. البته جنس کف این کالا از نوع پارچه شمعی ساده بوده و در صورتی که قصد استفاده از آن بر روی سطحی زبر و سخت را داشتید بهتر است از یک زیرانداز ضخیم استفاده نمایید. جنس بدنه این چادر به گونه ای بوده که حتی تا حدودی می تواند دمای داخل اتاق را ثابت نگه دارد. اما جنس فریم های نگه دارنده این کالا نیز از نوع فایبرگلاس منعطف بوده که توسط بند های کشی به هم متصل می باشند. این فریم ها در قسمت انتهایی خود به هم کاملا وصل شده و در بدنه چادر قرار می گیرند. فریم هایی که در برابر فشار های عادی و همچنین برخورد آب به خوبی مقاوم خواهد بود.

 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

 

راه اندازی چادر سفری 10 نفره بست وی از نوع عصایی بوده که بوسیله فریم های مخصوص آن راه اندازی می شود. برای همین کافیست ابتدا بدنه اصلی را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و در انتها تک تک هر فریم ها را در داخل دریچه های مخصوص خود قرار داده و به نوبت فریم بعدی را با وصل کردن به فریم قبلی در این دریچه ها قرار دهید. هنگام وزش باد های شدید و یا طوفان نیز کافیست از طناب و میخ های مخصوص همراه چادر به منظور اتصال بدنه به زمین استفاده کنید. اما برای جمع کردن بدنه کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام داده و در آخر چادر را در ساک حمل خود قرار دهید.

 

جمع بندی

 

چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش بست وی از مقرون به صرفه ترین چادر های سفری با کیفیت بوده که از ویژگی های خوبی نسبت به قیمت خود برخوردار است. محصولی که می تواند برای انواع سفر های کوتاه یا طولانی مدت بسیار کاربردی باشد. این کالا توسط شرکت اینتکس عرضه شده و در یک رنگ تولید شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...