چادر مسافرتی فنری 10 نفره تولید ایران

ch 223346

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره تولید ایران سبز یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه ی بازار شده است و به خوبی توانسته است با چادرهای مسافرتی بزرگ با قیمت بالا تر رقابت کند . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد و به خوبی می تواند در شرایط مختلف جوی مورد استفاده قرار بگیرد . جنس پایه های این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت مستحکم بودن این محصول راحت می کند و از همین رو می  تواند مورد استفاده ی شما در عزیزان در کمپینگ هایتان نیز قرار بگیرد . در طرفین این چادر مسافرتی پنجره هایی نیز قرار گرفته است که دارای پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه ی هوای  دداخل پادر از ورود حیوانات موزی به داخل پادر نیز جلوگیری می کند . چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی  10 نفره ایرانی سبز

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز یکی از شکیل ترین چادر های موجود در بازار می باشد که دارای خصوصیات زیادی است. این محصول بدنه ای از جنس پلی استر داشته و ضد اب است. هم چنین پشه بند و هواکش نیز بر روی این محصول وجود دارد که جزو مزایای ان به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم جزئیات بیشتری از این محصول را باز گو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مباحثی که در هنگام خرید مشتری توجه ویژه ای به ان دارد طراحی و رنگ بندی یک محصول است. در رابطه با طراحی این محصول نیز باید عنوان کرد که شکل ظاهری ان مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار است. در ناحیه جلو این چادر یک عدد درب تعبیه شده است که ورود و خروج از ان طریق امکان پذیر می باشد. این درب دقیقا در مرکز قرار گرفته و با کناره های چادر فاصله ای چند سانتی متری دارد. در دو سمت دیگر این محصول نیز دو عدد پنجره در نیمه بالایی این محصول تعبیه شده است. در ناحیه بالایی این محصول نیز یک عدد هواکش قرار گرفته است که به عبور و مرور هوا و به جریان انداخته شدن ان درون چادر کمک شایانی می کند. هر دو پنجره و هم چنین درب این محصول از داخل دارای یک عدد پشه بند سفید رنگ هستند که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که درب ها و پنجره های این کالا تمام سبز فسفری هستند. لبه های کناری ان ها نیز با یک لایه باریک پارچه مشکی رنگ دوخته شده است. رنگ خود چادر نیز به صورت یکدست سبز یشمی می باشد. البته ناحیه بالایی این چادر نیز به تبعیت از درب ها و پنجره ها همان رنگ سبز فسفری است. در بالای درب و همچنین پنجره ها دو عدد اویز کوچک دوخته شده است که در هنگام باز کردن هر یک از ان ها می توانید هر یک را لول کرده و در ان ناحیه جمع کنید. هم چنین در نواحی ستون های این محصول نیز پارچه هایی با رنگ مشکی قرار گرفته است که باعث شده تا محصول به چشم بیاید. تمامی موارد گفته شده باعث شده تا یک چادر مسافرتی زیبا و چشم نواز ایرانی را شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی دیگر از مواردی که باید به ان توجه کرد جنس بدنه یک چادر مسافرتی می باشد چون به دلیل این که قصد دارید درون ان به استراحت بپردازید باید دارای یک سری استاندارد ها باشد. تعدادی از چادر های موجود در بازار از کیفیت مطلوبی بهره مند نیستند برای همین حساسیت بر روی خرید این چادر ها افزایش یافته است. این چادر دارای جنس بدنه ای از نوع پارچه پلی استر است. این نوع پارچه ضد اب بوده و در برابر بارش بیش از حد باران مقاوم است. هم چنین پایه های این محصول ساخته شده از فایبر گلاس هستند که علاوه بر داشتن انعطاف پذیری بالا ، دارای استحکام فوق العاده ای بوده و به راحتی اسیب نخواهند دید.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از مواردی که می توان راجب ان صحبت کرد ابعاد و وزن این چادر است. این محصول ده نفره بوده و در حالت خوابیده و دراز کش نیز پنج نفر به صورت هم زمان می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین دارای طول 250 سانتی متر می باشد. عرض این چادر هم مانند طول ان 250 سانتی متر بوده و ارتفاع ان نیز 180 سانتی متر است. علاوه بر این ها به خاطر داشتن وزن کم و هم چنین ساک حمل به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی ان کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

چادر های سفری عصایی بسیار راحت نصب می شوند و تنها کافی است که چادر را از ساک حمل خود بیرون آورده و ان را روی زمین گذاشته و طبق ارگونومی پایه ها چادر را باز کنید . پس از انجام این کار چادر شکل کامل را به خود گرفته و راه اندازی می شود. در زمانی هم که قصد جمع کردن این چادر را دارید تنها کافیست با توجه به نوع تا شدن بدنه توسط فریم ها این کار را انجام داده و در انتها در ساک حمل خود قرار دهید. نصب و راه اندازی این چادر در مدت زمان حداکثر 1 دقیقه ای انجام میشود و از این لحاظ خود یک مزیت به حساب می آید. در رابطه با نگهداری و مراقبت از این چادر نیز باید گفت که در هنگام استفاده نکردن از ان بهتر است ان را جمع اوری کنید. هم چنین از وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل چادر خود داری کنید تا اسیب نبیند. علاوه بر این ها فشار زیادی به پایه ها و فریم های این چادر وارد نکنید تا دچار شکستن یا کج شدن شوند. رعایت این موارد باعث می شود تا این محصول همیشه کیفیت بالای خود را حفظ کند.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره ایرانی سبز دارای بدنه ای از جنس پلی استر و پایه هایی از جنس فایبر گلاس می باشد. هم چنین این محصول کاملا ضد اب بوده و بر روی خودش دو عدد پنجره دارای پشه بند و هواکش را نیز جای داده است. تمامی این نکات باعث می شود تا اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارید روی این محصول حساب ویژه ای باز کرده و ان را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...