چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش اف آی تی

Double Roof T33

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش اف آی تی fit یکی دیگر از سری چادر های مسافرتی کمپانی اف آی تی (F.I.T) است که از طراحی بسیار جالبی برخوردار می باشد. جنس بدنه این چادر از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که خاصیت ضد آب و ضد اشعه را دارا می باشد و در مقابل پاره شدن و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد و مدت زمان زیادی می توان از این چادر استفاده کرد. درز های این چادر به خوبی آب بندی شده است تا مانع از نفوذ آب به داخل آن بشود. سقف بلندی که این چادر دارد باعث می شود که شما بتوانید در آن به راحتی بایستید. در قسمت بالایی این چادر یک روکش تعبیه شده است تا هنگامی که هوا بارانی بود بتوانید از آن برای جلو گیری از نفوذ باران به داخل چادر استفاده کنید. همینطور می توانید در زمان هایی که هوا آفتابی است روپوش را برداشته تا نور بیشتری را در داخل داشته باشید. در 3 طرف این چادر پنجره وجود دارد و در طرف دیگر نیز 1 عدد در که به راحتی می توانید در چادر رفت و آمد کنید. وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی ست. جنس ستون های این کالا از فایبر گلاس است که استحکام بسیار خوبی دارد و به راحتی نمی شکند. از این چادر می توان در مسافرت ها و یا طبیعت گردی و کمپینگ استفاده کرد که یک وسیله کاربردی بسیار مناسب برای خانواده ها می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 آفتاب گیر 
 پشه بند 
 پنجره 
 تعداد پنجره 3 عدد
 سایر ویژگی ها ساختار دو پوش
 مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
 دارای هواکش
دارای 8 عدد گیره
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش اف آی تی از سری چادر های با کیفیت و مرغوب کمپانی F.I.T  می باشد که از ابعاد بزرگ تری به نسبت دیگر چادر های مسافرتی برخوردار است و می تواند به راحتی 10 را درون خود جای دهد . چادر های مسافرتی به دلیل حجم و وزن کمی که دارند به سهولت قابل حمل می باشند و می توانند در طول سفر محیطی آرام و امنی را برای افراد به ارمغان بیاورند . در ادامه ی مطلب نیز قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این مدل شما را با ویژگی های مختلف آن آشنا سازیم تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوبتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی بسیار زیبا و مدرن می باشد و با رنگ سبز تیره تولید شده است . شکل هندسی آن مستطیلی بوده و بسیار جادار ساخته شده است ، به طوری که می تواند 10 نفر را درون خود جای دهد . جنس و ساختار بدنه ی آن مقاوم بوده و دوخت منحصر به فرد بدنه چادر باعث شده تا محصول کاملا ضد آب باشد ، چرا که هیچ روزنه ای برای ورود مایعات به داخل وجود ندارد . این مدل دارای یک درب بسیار بزرگ در قسمت جلویی می باشد که رفت آمد افراد را به داخل چادر امکان پذیر کرده است . همچنین این چادر دارای سه پنجره در قسمت های کناری و پشتی می باشد که میدان دید افراد را به بیرون وسیع تر کرده است . وجود پنجره های متعدد در این چادر نیز باعث شده تا روند تهویه ی هوا بهتر انجام شود . درب و پنجره های این چادر به صورت زیپی باز و بسته می شود و هر یک از آن ها دارای لایه ی توری می باشند که با عنوان پشه بند از آن نام برده می شود  و می توانند به خوبی از ورود حشرات به داخل جلوگیری کنند .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از پارچه ی شمعی مقاوم و مرغوب پلی استر با روکش پلی اورتان ساخته شده است . پلی استر یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین اجناس برای تولید چادر های مسافرتی می باشد ، چرا که خاصیت ضد آب و ضد اشعه ای دارد و می تواند در شرایط بد اب و هوایی کارایی خوبی از خود نشان دهد ، دیر پوسیده می شود و طول عمر بالایی نیز دارد . در همین راستا بسیاری از تولید کنندگان بزرگ و معروف چادر های مسافرتی نیز از این جنس در تولیدات خود استفاده می کنند . همچنین جنس پایه ها و فریم این چادر نیز از مواد بسیار قوی و مقاوم در برابر ضربه به نام فایبرگلاس ساخته شده است که در برابر فشار نیز بسیار با دوام می باشد ، از دیگر مزیت های فایبرگلاس می توان به وزن بسیار کم آن نیز اشاره کرد .

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی (طول : 320 سانتی متر ، عرض : 20 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که با توجه به ابعاد گفته شده می توان به اندازه ی بزرگ آن پی برد . ارتفاع سقف آن بلند است و افراد به راحتی می توانند در آن بایستند بدون اینکه سر آن ها به سقف برخورد کند . این چادر می تواند به راحتی 10 نفر را درون خود جای دهد ، همچنین حدود شش تا هشت نفر نیز می توانند به صورت دراز کش بدون کمبود فضا در آن قرار گیرند . وزن کلی محصول نیز 5.7 کیلوگرم است که با حجم کوچک بسته بندی و نیز ساک حمل شیک و کوچکش باعث شده فضای کمی را اشغال کند و به راحتی قابل حمل باشد . دلیل وزن کم چادر را می توان وجود پایه های فایبرگلاسی چادر دانست .

راه اندازی و مراقبت

این چادر مسافرتی به دلیل سازه ی فنری و متصل به هم به صورت اتوماتیک قابل راه اندازی و جمع شدن است و پیچیدگی زیادی ندارد . برای کسب اطلاعات بیشتر برای این امر می توانید از دفترچه ی راهنمای چادر که در کنار محصول برای شما عزیزان ارسال می شود استفاده کنید . در حفظ و نگهداری  مجصول خود کوشا باشید . رعایت نکات ساده ای که آن ها را بیان می کنیم می تواند طول عمر چادر شما را افزایش دهد . بهتر است محل مناسب و همواری را برای راه اندازی چادر انتخاب کنید . همچنین از ضربه زدن اجسام تیز و نزدیک کردن وسایل پر حرارت و داغ به بدنه خودداری کنید تا آسیب های احتمالی به حداقل برسد.

جمع بندی

با توضیحاتی که در متن بالا در رابطه با چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش اف آی تی گفته شد به ویژگی های مختلف آن مانند طراحی زیبا ، ساختار مقاوم و دوخت عالی ، ابعاد بزرگ برای استفاده ی ده نفر ، جنس بدنه ی پلی استر با روکش پلی اورتان ضد آبی آن و وزن و حجم بسیار کم آن پی بردیم و دیدیم که می تواند بستری آرام و راحتی را برای افراد در طول سفر به ارمغان بیاورد . در همین راستا شرکت INTEX که پیش تر اقدام به فروش چادر مسافرتی ارزان میکرد این محصول بی نظیر و با کفیت را با قیمتی مقرون به صرفه در لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان ان را به راحتی و صرف مدت زمان کمی تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...