چادر مسافرتی 10 نفره سافاری سرمه ای

Safari Teravel Tent 10P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری سرمه ای یکی دیگر از چادرهای مسافرتی کوهنوردی و کمپینگ می باشد که با توجه به ابعادی که دارد می تواند تعداد 10 نفر را درون خود جای دهد . این چادر مسافرتی تولید شده توسط برند Safari می باشد که از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است . جنس بدنه این محصول از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فلز ضد زنگ می باشد که استحکام بالایی را در هنگام وزش باد های شدید و طوفان از خود نشان می دهد و از این لحاظ خیال شما را به طور کلی از این بابت راحت می کند . همچنین تعداد دو عدد درب و دو عدد پنجره در بدنه این چادر مسافرتی تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . چادر مسافرتی 10 نفره سافاری سرمه ای با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش چادر مسافرتی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • چادر مسافرتی دوپوش Safari
  • طول : 250 سانتی متر
  • عرض : 250 سانتی متر
  • ارتفاع : 180 سانتی متر
  • جنس رویه : پلی استر
  • جنس ستون ها : فلزی
  • دارای دو عدد پنجره
  • دارای پشه بند
  • وزن : 10.5 کیلو گرم
  • کد کالا : Safari Teravel Tent 10P

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری سرمه ای

اگر به دنبال خرید یک چادر مسافرتی با تمام امکانات مورد نیاز هستید پیشنهاد می کنیم حتما خصوصیات چادر مسافرتی 10 نفره سافاری سرمه ای را هم مشاهده نمایید. این کالا به گونه ای شکل گرفته است که مناسب برای خانواده ها بوده و با خیال راحت می توانند از ان در سفر های خود بهره برده و در مدت زمان بسیار کوتاهی ان را راه اندازی کنند. در همین خصوص هم قصد داریم در ادامه این مقاله به بررسی تخصصی این چادر مسافرتی بپردازیم تا با خیال راحت اقدام به خرید این محصول کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در کنار خصوصیات مهم این محصول و ابعاد و امکانات استاندارد این کالا که در ادامه به ان ها خواهیم پرداخت ، به جرات می توان گفت که مهم ترین مزیت این محصول طراحی و شکل و شمایل این چادر است که باعث شده تا بسیار چشم نواز و شکیل شود. در همین خصوص هم باید گفت که این کالا در ظاهری مربعی شکل و به صورت کاملا استاندارد طراحی گردیده است. با همین خصوصیات نیز باید گفت که سقف و قسمت بالایی این چادر مسافرتی دارای ظاهری مثلثی شکل است که بسیار زیباست. بخش سقف این محصول تولید شده از رنگ یکدست کرم می باشد و قسمت های بالایی این محصول هم سبز رنگ است. علاوه بر این ها بدنه اصلی اینمحصول سورمه ای بوده و لبه های این کالا هم از رنگ یکدست ابی تولید شده است. هم چنین برای اثبات اصالت این محصول نام سازنده این کالا با رنگ سفید در بخش کناری و ناحیه پایینی این محصول نقش بسته است که می توانید با مشاهده ان از کیفیت بالای این محصول اطمینان حاصل نمایید.

جنس بدنه

بدنه این محصول از پارچه پلی استر شکل گرفته است که یکی از بهترین جنس های موجود در بازار می باشد. هم چنین این پارچه به گونه ای طراحی شده است که از نفوذ اب هم جلوگیری کرده و ضد اب می باشد که این عامل مهم ترین خصوصیت این چادر مسافرتی است. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم فلزی بوده که انعطاف پذیری قابل قبولی هم دارد و باعث شده تا در هنگام راه اندازی این کالا بتوانید با خیال راحت این کار را انجام دهید. دارا بودن پشه بند توری هم از دیگر موارد مهم در خصوص این محصول است.

ابعاد و وزن

طول و عرض این محضول همان طور که در ابتدای این مقاله گفته شد به دلیل ظاهر مربعی شکل این چادر یکسان بوده و هر دو 250 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا هم 180 سانتی متر می باشد که بسیار مناسب بوده و به راحتی می توانید در داخل این چادر به صورت ایستاده عبور و مرور نمایید. هم چنین این کالا دارای ظرفیت ده نفر به صورت نشسته و 5 نفر به صورت دراز کش و خوابیده می باشد. وزن کلی این محصول هم 10.5 کیلو گرم است که وزنی معقول و نسبتا سبک نسبت به ابعاد و کارایی این کالا می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول راه اندازی فوق العاده ساده و اسانی دارد. شما تنها کافی است ان را در گام اول از داخل بسته بندی خارج کرده وبر روی زمین بگذارید. سپس به سادگی ان را باز کرده و رها کنید تا این چادر به صورت اتوماتیک راه اندازی گردد. نکته مهم در این خصوص این است که می توانید با استفاده از طناب و میخ های نصب موجود در کنار این محصول برای اطمینان خاطر بیشتر و عدم جا به جایی ان به راحتی ان را سفت و محکم در زمین قرار داده و با خیال راحت از ان بهره ببرید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کرد که برای جمع اوری این محصول هم می توانید با خیال راحت با استفاده از اموزش تصویری موجود در داخل بسته بندی و دفترچه راهنمای این محصول ان را جمع کرده و کنار بگذارید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم کارهای ساده نظیر دور کردن هر گونه شی تیز و یا داغ و هم چنین عدم پریدن و پرت کردن این محصول را رعایت کنید تا سلامت این محصول تضمین شود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری سرمه ای یک محصول فوق العاده با دوام و با کیفیت است که به صورت دو پوش طراحی شده و دارای دو عدد درب ورودی و هم چنین دو عدد پنجره دارای پشه بند می باشد که همه این موارد در کنار داشتن وزن کم و راحتی در نصب و راه اندازی این کالا از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.  این چادر مسافرتی فوق العاده را می توانید هم اکنون با کمترین قیمت ممکن از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...