چادر مسافرتی 10 نفره سافاری A10-Sugarloaf

Safari A10-Sugarloaf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,730,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری A10-Sugarloaf از سری چادر های مسافرتی بزرگ و جادار می باشد که می توانید از آن در سفرها و کمپینگ های خود استفاده نمایید . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است . همچنین در راستای ضد آب کردن این محصول در بخش های کناری این چادر مسافرتی از دور دوزی برزنتی استفاده شده است تا خیال شما را از این بابت راحت کند . علاوه بر آن ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی فلزی می باشد که علاوه بر استحکام فوق العاده ای که از خود نشان می دهند دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز هستند . همچنین وزن این چادر مسافرتی 10 کیلو گرم می باشد که با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما به شمار بیاید . در ساختار بدنه این چادر مسافرتی 3 عدد پنجره و یک عدد درب مجهز به توری تعبیه شده است که علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند . چادر مسافرتی 10 نفره سافاری A10-Sugarloaf در نمایندگی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت موجود می باشد که می توانید همین حالا آن را سفارش دهید .

 نوع فنری
 طول 260 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب خیر
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت Safari
 ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 76 در 76 در 10 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری A10-Sugarloaf

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری A10-Sugarloaf یک چادر با دوام و با کیفیت است که با دارا بودن تمام خواص خوب باعث شده تا مشتریان به ان اطمینان کرده و ان را خریداری کنند. ظاهر زیبا و در عین حال ساده این محصول در مقابل کیفیت بالای ساخت و تولید این چادر مسافرتی باعث شده تا بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را خریداری نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این چادر مسافرتی ظاهری فوق العاده شکیل و زیبا دارد به گونه ای که تضاد رنگی اش بسیار چشم نوازش کرده است. هم چنین در این خصوص باید به این نکته اشاره کرد که قسمت بالایی این چادر مسافرتی سبز رنگ بوده و بقیه نقاط این محصول نیز یکدست ای رنگ است. بر روی بدنه اصلی این کالا نام و مدل این چادر نیز با رنگ سفید جک شده است که باعث زیباتر شدن این محصول گردیده است. علاوه بر این ها ارگونومی ساخت این محصول هم دقیقا شبیه به اکثر چادر های مسافرتی می باشد که بسیار زیبا و شکیل می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن توری در داخل درب و پنجره ها می باشد که باعث زیباتر شدن این محصول شده است.

جنس بدنه

این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس پلی استر دارد. این جنس به گونه ای طراحی شده که بسیار مقاوم بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این بدین معناست که این محصول در شرایط جوی و اب و هوایی مختلف هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت. هم چنین پایه های این محصول هم به صورت فلزی طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول باید به این نکته اشاره نمود که طول این چادر مسافرتی 260 سانتی متر و عرض ان نیز دقیقا 260 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 180 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به ظرفیت این چادر هم اشاره کرد که 10 نفره بوده و 5 الی 6 نفر می توانند به صورت دراز کش در داخل ان به استراحت بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت فنری طراحی شده است. این بدین معناست که شما برای راه اندازی این چادر مسافرتی تنها نیاز به اتصال پایه ها و فنر های اصلی یتون این محصول خواهید داشت. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی شما تنها کافی است اقدام به اتصال پایه های این محصول کنید تا این چادر در باد و طوفان مقاوم باشد. پس از اتصال پایه ها به یکدیگر و سپس اتصال ان ها به زمین شما می توانید به سادگی این محصول را سرپا کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که از وارد کردن و فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل بدنه اصلی این چادر مسافرتی دوری کنید. هم چنین از ضربه زدن به این محصول و نزدیک کردن وسایل داغ به این چادر هم خودداری کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری A10-Sugarloaf یک محصول با کیفیت و بادوام است که دارای سه عدد پنجره بوده و درب و پنجره های این محصول هم همگی دارای توری می باشند. این محصول قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا می باشد. این چادر مسافرتی فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...