چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار

31549

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار یک محصول با کیفیت و بسیار زیباییست که طراحی و تولید آن را کمپانی ایرانی F.I.T طراحی کرده است که نسبت به کیفیت ساخت بالایی که دارد ، با برند های اروپایی رقابت خواهد کرد . طراحی و ساختار این چادر مسافرتی به صورت هرمی شکل بوده است که در هنگام بارش باران آب در قسمت سقف بدنه آن جمع نشود. رنگ بدنه این کالا به صورت خط های یکی در میان قرمز و سفید بوده که در قسمت بالایی آن یک سایه بان طراحی شده تا در روز های آفتابی تابستان ، بدنه این محصول گرم نشود .این چادر مسافرتی دارای 3 عدد پنجره و یک در بوده که به همراه هر کدام یک پشه بند متصل شده است ، که شما می توانید با جمع کردن قسمت باز شده در و پنجره را به صورت کامل جمع کرده و به بند مخصوص آن ببندید تا در کنار تهویه هوا و تماشای مناظر طبیعی ، از ورود حشرات موذی به درون این جلوگیری نماید .

در خصوص جنس بدنه این کالا باید ذکر نمود که بدنه این محصول ساخته شده از پلی استر و پایه های آن از فایبر گلاس می باشد که دارای کیفیت و مقاومت ساخت بسیار بالایی را دارا خواهد بود ، از ویژگی های بسیار خوب پلی استر می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید . چادر های مسافرتی ایرانی به دلیل اینکه تولیدات داخل هستند از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی می باشند .

شرایط و موارد استفاده از چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار

قبل از خرید چادر مسافرتی خود بایستی نوع طراحی محصول و شرایط و موارد استفاده از چادر مسافرتی را بدانید تا پس از خرید ، در هنگام استفاده دچار مشکل نشوید . توجه داشته باشید که چادر های مسافرتی بسیار متنوع هستند که هر یک از آن ها بسته به ساختار و ویژگی هایی که دارند برای یک شرایط جوی خاص طراحی شده اند ، به عنوان مثال مدل هایی طراحی شده اند که برای کوهنوردی ، جنگل ، مناطق ساحلی ، بیابان و ... ساخته شده اند .

در این میان میرسیم به چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار که با طراحی عالی و بسیار خوب خود مناسب برای شرایط جوی معتدل و پایدار طراحی شده و همچنین به دلیل جنس بدنه ضد آب خود می تواند در برابر باران نیز مقاوم باشد . اما با توجه به اینکه چادر مسافرتی فوق نسبتا سنگین و بزرگ است ، مناسب برای کوهنوردی و همچنین سفر های پیاده مناسب نمی باشد ، بنابراین بهتر است آن را با ماشین حمل نمایید .

دوخت خوب چادر مسافرتی و همچنین نبود درز در درب و پنجره ها و ضد آب بودن محصول سبب شده است تا در صورت بستن درب و پنجره ها از ورود رطوبت و همچنین باد و سرما جلوگیری شود . اما وجود درب و پنجره های متعدد سبب شده است تا این چادر برای شرایط آب و هوای گرم و معتدل مناسب باشد . شما می توانید با بازگذاشتن درب و پنجره تهویه هوای خوبی را داشته باشید و حتی بتوانید از چادر در مناطق ساحلی که هوا شرجی است استفاده نمایید .

دوام و استحکام چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار

دوام و استحکام چادر های مسافرتی مهم ترین فاکتور در امر خرید می باشد که حتما به آن توجه می شود ، زیرا این محصولات برای سفر طراحی شده اند و لازمه کارایی آن ها در کیفیت و دوام مطلوب است تا بدین وسیله بتوانید با اطمینان خاطر از چادر های مسافرتی در هر شرایط جوی استفاده کرد . مهم ترین عامل تاثیر گذار در کیفیت و دوام چادر مسافرتی جنس محصولات است که در بخش نقد و بررسی توضیحات کاملی در رابطه با جنس بدنه و فریم محصول ارائه گردیده است که می توانید آن را مطالعه نمایید .

مقاوم کردن چادر مسافرتی در برابر باد

با توجه به اینکه چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار دارای ابعاد نسبتا بزرگ بوده و سقف آن ارتفاع زیادی دارد ، ممکن است به دلیل سبک بودن محصول ، در مقابل وزش باد های نسبتا شدید ، چادر مسافرتی تکان خورده و حتی بلند شود ، لذا شما می توانید با راهکار هایی ساده ، چادر مسافرتی خود را در برابر باد مقاوم کنید . یکی از این راه ها این است که وسایل همراه خود را به داخل چادر ببرید تا چادر سنگین شود . بهترین راه این است که وسایل خود را در کناره های چادر قرار دهید ، مخصوصا سمتی که باد می وزد .

در صورتی که وسایل همراه کمی دارید می توانید از سنگ استفاده کنید و آن ها را در 4 گوشه چادر قرار دهید . لازم به ذکر است که تولیدی چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار در چهار گوشه چادر مسافرتی گره و بند هایی طراحی کرده است که می توانید از آن طریق با استفاده از میخ و حتی یک تکه چوب ، چادر را به زمین متصل کنید . این کار باعث می شود که چادر مسافرتی ثبات خوبی در برابر باد داشته باشد . توصیه می شود چادر مسافرتی را در جاهایی که بادگیری کمتری دارد راه اندازی کنید ، مانند کنار درختان و دامنه های کوه .

چگونه چادری گرم داشته باشیم ؟

ممکن است در طول سفر به دلیل عدم شناخت محل سفر و یا تغییر شرایط جوی ، هوا سرد شود ، همچنین عمدتا در روز های نسبتا گرم نیز ممکن است شب ها سرد شده و داخل چادر نیز با توجه به این موضوع سرد شود ، بنابراین سوال است که چگونه چادری گرم داشته باشیم ؟ توجه داشته باشید که چادر مسافرتی می تواند از ورود باد و سرما جلوگیری کند ، اما کاهش دما سبب آن خواهد شد که دمای چادر نیز کاهش یابد ، از سوی دیگر یک چادر مسافرتی خوب چادری خواهد بود که از هدر رفتن گرمای داخل چادر جلوگیری کند . 

شما می توانید با چندین راهکار داخل چادر مسافرتی خود را گرم کنید . یکی از این راه ها استفاده از کیسه خواب و پوشیدن و لباس های گرم می باشد . اگر هوا زیاد سرد است حتما از جوراب ، کلاه و دستکش استفاده کنید . در صورت داشتن چادر ماشین ، می توانید آن را بر روی چادر بکشید تا بدنه ضخیم تر شود . توصیه می شود از برقرار کردن آتش و آوردن ذغال به داخل چادر جلوگیری کنید ، همچنین نباید از پیکنیک ها و ... استفاده کنید زیرا اینکار سبب افزایش گاز دی اکسید کربن خواهد

  • ویژگی ها
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 320 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • وزن: 8.7 کیلوگرم
  • تعداد نفرات: 10 نفر
  • تعداد پنجره: 3 عدد
  • جنس بدنه: پلی استر - پایه فایبرگلاس
  • ضد آب: بله
  • نوع چادر سفری: فنری
  • برند: F.I.T

چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار از نمونه چادر های مسافرتی ایرانی و تولید داخل است که از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و از سری چادر های پر فروش ایرانی می باشد . چادر های مسافرتی ایرانی به دلیل اینکه روند تولید آن ها در داخل کشور صورت گرفته و مواد اولیه آن با قیمت پایین تری تهیه می شود ، قیمت ارزان تری داشته و به نسبت نمونه های خارجی ارزان تر هستند . چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار فوق نیز از نمونه چادر های مسافرتی ضد آب ایرانی می باشد که برای استفاده خانوادگی با تعداد نفرات بالا کاملا مناسب است . در ادامه مطلب با نقد و بررسی جامع چادر مسافرتی ایرانی فوق همراه ما باشید .

تولید و ساخت

چادر های مسافرتی تنوع بسیار بالایی دارند که در هنگام خرید می بایست به آن توجه داشته باشید . در ساخت چادر های مسافرتی از سازه های مختلفی استفاده می شود ، یکی از محبوب ترین نوع سازه در چادر های مسافرتی ایرانی ، سازه فنری می باشد . ممکن است در هنگام سفر این چادر های مسافرتی را مشاهده کرده باشید که دارای ساک گرد و رنگی توسط مسافرین استفاده می شود ، این چادر ها همان چادر مسافرتی فنری می باشد که در میان ایرانیان بسیار محبوب شده است . سازه فنری به بدنه چادر متصل است و برای راه اندازی نیازی به اتصال بدنه به پایه ها وجود ندارد ، بنابراین تنها با باز کردن چادر می توانید آن را راه اندازی و استفاده کنید . به همین علت نیز چادر مسافرتی فنری به یکی از سریع ترین و راحت ترین چادر ها از نظر راه اندازی و نصب می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه راه راه بوده و در رنگبندی های دیگری نیز ساخته شده است . قسمت بالای درب چادر ، سایه بانی قرار گرفته است که در صورت باز بودن درب می تواند مانع از افتادن نور خورشید به داخل چادر شود . این چادر دارای سه پنجره بزرگ در طرفین است که مجهز به پشه بند یا طوری می باشد . تمامی درب و پنجره های چادر به همراه توری ها ، به صورت زیپی طراحی شده است که می توانید آن را به دلخواه باز کرده و یا ببندید .

جنس محصول

یکی از ویژگی ها یا به عبارتی استاندارد های چادر مسافرتی ضد آب بودن آن هاست ، چرا که همواره از چادر های مسافرتی در محیط های باز استفاده می شود ، بنابراین اگر باران ببارد مطمعنا دچار مشکل خواهید شد . از این رو تمامی شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی خود را از اجناس ضد آب تولید می کنند تا چادر ضد آب باشد . برای ساخت چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار فوق از پارچه پلی استر ساخته شده است ، این پارچه کاملا ضد آب بوده و می تواند در برابر رطوبت ، بارش باران و نور خورشید عایق باشد ، طول عمر آن نیز بسیار بالاست . سازه یا فریم چادر مسافرتی فوق نیز از فایبرگلاس فوق سبک و فنری ساخته شده است .

راه اندازی و تعمیرات

راه اندازی چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار همانطور که گفته شد بسیار ساده است چرا که فریم آن فنری بوده و شما می توانید به صورت اتوماتیک چادر خود را راه اندازی کنید ، برای راه اندازی تنها کافیست چادر را از ساک خارج کرده و باز کنید . جمع کردن چادر کمی دشوار است چرا که باید طبق الگوی خاصی آن را تا کنید ، در دفترچه راهنمای محصول و همچنین در مقالات مرتبط با نحوه راه اندازی چادر مسافرتی فنری قرار گرفته در فروشگاه اینتکس می توانید ، چادر فنری خود را به راحتی نصب و جمع کنید . استفاده از یک زیرانداز می تواند تا حد زیادی از آسیب دیدن کف چادر جلوگیری کند . در هنگام جمع کردن چادر مسافرتی داخل چادر را چک کنید تا وسیله ای در داخل چادر مسافرتی باقی نمانده باشد . در هنگام تا کردن به بدنه فشار وارد نکنید چرا که فریم چادر شکننده است . چادر های مسافرتی محصولاتی تعمیر شدنی هستند ، اما تعمیر شدن آن ها به وسعت آسیب و چگونگی آن خواهد بود . بدنه چادر های مسافرتی از آن جا که پارچه ای می باشد شما می توانید محصول را جهت دوخت دوباره به شرکت یا تولیدی فرستاده تا آن را تعمیر کند .

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی بزرگ و مناسب خانواده هستید ، چادر مسافرتی 10 نفره سایه بان دار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود چرا که دارای مساحت بزرگی بوده و می تواند برای استفاده گروهی مناسب باشد ، همچنین قیمت آن ارزان می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...