چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس

EUROPA 280

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس یکی از حرفه ای ترین چادر های مسافرتی با قابلیت راه اندازی به وسیله فریم های مجزا بوده که ساخته شده از جنس پلی استر ضخیم می باشد. این بدنه دارای انعطاف بسیار خوبی بوده و در اندازه و حجم کوچکی قابل جمع کردن خواهد بود. این چادر از فریم های ضد زنگ برخوردار بوده که از وزن بسیار مناسبی نیز بهره مند می باشد. این چادر دارای سه پنجره و یک درب بزرگ بوده که هر کدام از یک روکش برای بسته شدن کامل برخوردار می باشد. این چادر در داخل اتاقک خود از یک جیب داخلی بهره مند بوده که برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی کاربرد خواهد داشت. این محصول در ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید شده که نسبت به مدل ایرانی خود از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

 نوع عصایی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس از سری چادر های مسافرتی می باشد که به نسبت سایر چادر ها از ابعاد بزرگ تری ساخته شده است و برای استفاده ی گروهی بسیار مناسب می باشد . چرا که به راحتی می تواند 10 نفر را درون خود جای دهد . چادر های مسافرتی امروزه بسیار کاربردی هستند و در سفر ها و کمپ های تفریحی بسیار کمک حال خواهند بود و می توانند بستری راحت و ایمن را برای افراد فراهم آورد . قصد ما در این مطلب ، نقد و بررسی بیشتر این محصول است تا شما عزیزان با تا با اطلاعات بیشتر ، اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوبتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید با ویژگی های چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس ...

طراحی وآرگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی فکر شده می باشد و با توجه نوع سازه ای که دارد می تواند در شرایط مختلف از آن استفاده کرد . این چادر نیز به مانند چادر مسافرتی های مشابه مستطیلی است و با در نظر گرفتن ابعاد استفاده کننده ها طراحی شده و می تواند به خوبی ده نفر را درون خود جای دهد . این مدل دارای یک درب بزرگ در جلو و سه پنجره در سه جهت آن ، یعنی دو پنجره در کناره ها و یک پنجره در ضلع پشتی دارد که به صورت زیپی باز و بسته می شوند . پرده های توری درب و پنجره ها این اجازه را می دهد تا در هوای گرم و تابستانی بدون بستن کامل درب و پنجره ها راه ورود حشرات و جانوران را به داخل گرفته و علاوه بر آن تهویه هوا به خوبی امکان پذیر باشد . این مدل دارای پوششی در سقف می باشد که باعث شده از چادر در مناطق بارانی نیز بتوان به خوبی استفاده کرد . همچنین دیگر ویژگی این چادر می توان به سایه بان عصایی آن نیز اشاره کرد که بسیار کاربردی است .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد . پلی استر یکی از مقاوم ترین مواد در برابر شرایط مختلف جوی می باشد ، پوسیده نمی شود و خاصیت ضد آب و ضد اشعه دارد . پس می توان گفت هیچ راه نفوذی برای مایعات در بدنه ی پلی استری وجود نخواهد داشت. در همین راستا اغلب تولید کنندگان چادر های مسافرتی نیز جنس بدنه ی محصولات خود را از پلی استر می سازند تا در نهایت بتوانند محصول با کیفیتی را دست مشتری برسانند . جنس پایه ها و فریم این چادر نیز آلومینیومی است . آلومینیوم یکی از فلز های بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه است که علاوه بر مقاومت بالا از وزن بسیار کمی نیز برخوردار است و باعث شده جرم کل محصول به مراتب کاهش یابد و حمل آن به سهولت امکان پذیر باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 240 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که با توجه به دیگر چادر ها ، از ابعاد بسیار بزرگ تری برخوردار است چرا که می تواند 10 نفر را به صورت نشسته و 5 نفر را به صورت خوابیده درون خود جای دهد که بسیار مناسب برای افراد پرحمعیت و خانواده ها می باشد .وزن کلی این محصول 5.3 کیلوگرم است که می توان گفت که حجم آن به نسبت ابعادی که دارد بسیار کم است ، علت آن هم جنس بدنه و پایه های سبک سازه می باشد . بدین ترتیب حمل آن نیز راحت خواهد بود و می توان به راحتی چادر را در هنگام سفر همراه خود داشت .

راه اندازی و مراقبت

این چادر مسافرتی به دلیل اینکه سازه ی آن فنری می باشد و به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود ، به سهولت و در مدت زمان بسیار کم باز یا بسته می شود . چرا که دیگر نیازی نیست به صورت دستی میله ها را به هم متصل کرد . سایه بان این مدل نیز به راحتی باز و جمع می شود . برای مراقبت از این چادر نکاتی است که بایستی رعایت شود . بهتر است محل مناسبی برای قرار گیری چادر انتخاب کنید و سطحی هموار ، بدون سنگ ریزه یا شاخ و برگ بهترین گزینه است . با اجسام تیز و برنده هیچگاه به بدنه ضربه نزنید یا وسایل گرمایشی پر حرارت را نیز به بدنه نزدیک نکنید تا خطر آسیب دیدگی را به مراتب کاهش دهید .

جمع بندی

همانطور که در مطالب بالا خواندید به کاربردی بودن چادر های مسافرتی در سفر ها و کمپ های تفریحی پی بردیم . چرا که این محصولات می تواند محیطی راحت و امن را برای استفاده کنندگان فراهم کند . این مدل به نبت دیگر مدل های مشابه از ابعاد بسیار بزرگ تری برخوردار است و می تواند به راحتی 10 نفر را درون خود جای دهد و با توجه به مقاومت بالای بدنه در هر شرایطی آن را استفاده نمود.  از این رو با درخواست زیاد مشتریان برای فروش چادر مسافرتی خانوادگی و سایز بزرگ ، فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز این محصول ، یعنی چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس را هم به دسته بندی چادر های مسافرتی خود افزود تا شما مشتریان عزیز این مدل را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان تر خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...