چادر مسافرتی 10 نفره فخر ایران

fit.10

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,740,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره فخر ایران از چادر های مسافرتی FIT با کیفیت تولید شده در ایران که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که از ابعاد بسیار مناسبی بهره برده و قادر است تا 5 نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد. همچنین داشتن پوشش ضخیم تر در قسمت بالای چادر نیز می تواند تاثیر زیادی در ورود نور و آب داشته باشد. چادر مسافرتی عصایی ده نفره، محصولی جدید و فوق العاده از شرکت فخر ایران است که رویه آن ضخیم و ضد آب می باشد،به همراه یک ورودی و یک پنجره توری دار جهت جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر، چهار گوشه بیرونی این چادر مسافرتی دارای محفظه هایی برای قرار گیری میخچه های مخصوص موجود در بسته بندی و اتصال به زمین هستند که باعث استحکام بیشتر در هنگام وزش باد می باشد.

 نوع عصایی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فخر ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 10 نفره فخر ایران

چادر مسافرتی 10 نفره فخر ایران از سری چادر های سفری با طراحی ساده و قیمت مقرون به صرفه بوده می باشد. این چادر مسافرتی از سری چادر های ایرانی در نوع عصایی بوده که برای بسیار از سفر های عادی خانوادگی استفاده می شود. در واقع بسیار یاز سفر هایی که خانواده های مختلف در تعطیلات دارند سفر های تفریحی در آب و هوای مناسب بوده که یقینا در این مکان ها نیازمند یک چادر سفری خواهند بود. چادری که از وزن و حجم استاندارد برخوردار بوده و قیمت بسیار خوب نسبت به کیفیت خود داشته باشد. از این رو این چادر 10 نفره در میان گزینه های خوب چنین خریدارانی قرار خواهد گرفت که از هر لحاظی یک برگ برنده برای مصرف کنندگان خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این چادر در ادامه به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر همانند دیگر چادر ها به صورت مستطیلی بوده که از بدنه ای کاملا شیبدار برخوردار است. این بدنه می تواند در زمان بارش باران به خوبی آب باران را بر روی زمین جاری کند. به همین دلیل این نوع طراحی بدنه یک نوع مزیت محسوب خواهد شد. اما بدنه این چادر هیچ گونه پنجره ای نداشته ولی از یک درب بزرگ برخوردار است. دربی که از یک پشه بند و یک روکش از جنس بدنه اصلی بهره می برد. هر دوی این روکش ها از زیپ سرخود برای باز و بسته کردن برخوردار می باشند. در واقع پشه بند تعبیه شده در درب این کالا می تواند گزینه خوبی برای تبادل هوا در داخل اتاقک چادر باشد. همچنین در برابر ورود هر گونه حشرات موزی نیز مقاوم خواهد بود. روش راه اندازی این چادر به صورت عصایی بوده که توسط فریم های مخصوص چادر صورت می گیرد. این فریم ها به وسیله بند کشی به هم وصل بوده که از هم جدا و به هم ریخته نباشند.

ابعاد و وزن

چادر مسافرتی فخر ایران دارای ابعادی معادل (طول: 320 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن 10 نفر و خوابیدن 5 نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و برای استفاده یک خانواده پر جمعیت گزینه بسیار خوبی خواهد بود. گفتنی است که این ابعاد در قسمت نشیمنگاه ابعادی کامل بوده و هر چقدر به سمت سقف آن حرکت کنیم به دلیل طراحی شیبدار کمتر خواهد شد. زمانی که این چادر را جمع کرده و در ساک حمل خود قرار می دهید ابعاد آن بسیار کم شده و به راحتی در هر سفری قابل حمل خواهد بود. البته وزن آن نیز برابر 7 کیلوگرم بوده که برای چادر 10 نفر وزنی بسیار خوب و قابل قبول خواهد بود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر 10 نفره فخر ایران از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده و از ضخامت خوبی برخوردار است. این نوع جنس بوده در برابر شرایط جوی مختلف در سفر های مقاوم بوده وتا حدودی نیز در برابر بارش باران مقاوم خواهد بود. بدنه ای با انعطاف بالا که در اندازه و حجم کمی قابل جمع شدن می باشد. داشتن چنین جنس بدنه ای در این چادر به مصرف کننده امکان استفاده در سفر هایی با آب هوای عادی را خواهد داد. جنس فریم ها نیز از نوع پلاستیک فایبرگلاس با انعطاف خوب بوده که این فریم ها نیز در برابر برخورد آب و نور آفتاب به خوبی مقاوم خواهند بود. فریم هایی که به اندازه ای قدرت داشته تا بدنه اصلی چادر به به راحتی سر پا نگه دارد.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی چادر های عصایی کافیست ابتدا بدنه را بر روی سطحی مناسب پهن کرده و سپس فریم ها را به صورت تک تک وارد دریچه های مخصوص خود بر روی بدنه چادر کرد. وقتی هر کدام از فریم ها را وارد این دریچه می کنید فریم بعدی را به قسمت انتهایی فریم داخلی کاملا وصل کرده و سپس به وارد کردن آن ادامه دهید. این کار را تا زمانی ادامه دهید تا از سوی دیگر این دریچه فریم ها پدیدار شوند. در انتها نیز باید نوک هر فریم بیرونی را به اهرم پلاستیکی تعبیه شده در گوشه هر چادر وصل کرد تا حرکتی نداشته و تعادل خود را حفشظ کند. گرچه می توانید به وسیله میخ و طناب همراه این محصول اقدا به استحکام بیشتر این کالا بر روی زمین کنید. برای جمع کردن چادر نیز باید عکس عمل راه اندازی را انجام دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره فخر ایران از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین چادر های عصایی ایرانی بوده که بر  خلاف داشتن قیمت کم از کیفیت و طراحی خوبی نیز برخوردار بوده است. این چادر می تواند برای هر نوع سفر خوانوادگی در هر مکان گزینه خوبی باشد. چادری که توسط شرکت اینتکس با ضمانت به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...