چادر مسافرتی 10 نفره فنری آکسفورد اصل

ch 7093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره فنری آکسفورد اصل محصولی استاندارد و یک پناهگاه امن برای تمامی خانواده در زمان سفر و تفریحات اخر هفته بوده که در گروه محصولات سایز بزرگ کمپینگ قرار دارد. این چادر مسافرتی ظرفیت داخلی مناسب 10 نفر به صورت نشسته و 5 الی 6 نفر به صورت درازکش را داشته و می تواند نیاز شما را در زمان سفر های دسته جمعی و در زمان اقامت های طولانی مدت برطرف کند.

جنس بدنه محصول از پارچه آکسفورد با ساختاری ضدآب بوده که موجب شده تا چادر مسافرتی برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب باشد. سازه های این چادر مسافرتی فنری بوده به همین دلیل دیگر نیاز به انجام مراحل راه اندازی وجود نداشته و محصول به محض خروج از ساک حمل به فرم استاندارد خود در خواهد امد. این چادر مسافرتی برای استفاده در فصل تابستان و روز های افتابی دارای پشه بند توری در قسمت درب و پنجره ها بوده که از دلایل اصلی تهویه مطبوع فضای داخلی محصول به حساب می اید. این محصول مربع شکل با ظاهری کله قندی به خوبی در برابر بارش باران و وزش باد مقاوم باقی می ماند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی ایرانی را خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهاکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 چادر مسافرتی 10 نفره فنری آکسفورد اصل

تجهیزات کمپینگ و سفری از جمله چادر مسافرتی نیاز بوده بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید شده تا بتوانید راحتی و اسایش شما را در زمان سفر مهیا کنند. چادر مسافرتی نیز مانند یک پناهگاه سیار بوده برای شما در طبیعت عمل کرده ، نیاز به ساختاری مقاوم در برابر هر نوع تغییر شرایط جوی در کنار سیستم راه اندازی فوری و اسان و سهولت در حمل و جا به جایی دارد. در این بین ما به شما چادر مسافرتی 10 نفره فنری آکسفورد اصل برای سفر های خانوادگی و دوستانه پیشنهاد می کنیم. در این مقاله می توانید با مشخصات فنی و ظاهری این چادر مسافرتی ایرانی آشنا شوید. پس برای خرید مطمئن همراه با ما باشید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 10 نفره فنری آکسفورد اصل یکی از انواع متنوع چادر مسافرتی سایز بزرگ بوده که طراحی بدنه مربع شکل دارد. ظاهر این محصول سفری از طراحی کله قندی بهره مند می باشد. در این نوع طراحی بدنه دیواره های چادر مسافرتی از یک شیب ملایم برخوردار بوده و سقف آن نسبت به بدنه اصلی بسیار کوچک است. این طراحی ظاهری چادر مسافرتی در جهت افزایش سیستم ضدآب بودن بدنه محصول ارائه می شود. زیرا قطرات باران و برف در فضای کوچک سقف تجمع نکرده و از طریق دیواره های شیبدار به سمت پایین سرازیر خواهد شد. رنگ بدنه چادر مسافرتی کاملا قرمز رنگ و ساده بوده اما در بخش لبه های آن برای دوخت باکیفیت روکش بدنه از یک لایه پارچه زرد رنگ ابریشمی استفاده کرده اند. این چادر مسافرتی مجهز به تعداد 3 عدد پنجره بر روی دیواره ها و یک درب بزرگ در ابتدای خود می باشد. تمامی این بخش ها دارای توری پشه بند هستند تا در فصل تابستان در هجوم حشرات مانند پشه در امان بمانید. شما می توانید از طریق یک زیپ به راحتی می توانید از این بخش استفاده کنید. با استفاده از این پنجره ها می توانید در فضای داخلی از نورکافی بهره مند شده و همچنین از گردش ازادانه هوا و تهویه مطبوع بخش داخلی لذت ببرید.

مشخصات فنی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 10 نفره فنری آکسفورد اصل محصولی با طراحی مربع شکل بوده که میزان طول و عرض آن یکسان و برابر 280 سانتی متر می باشد. کل ارتفاع چادر مسافرتی 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا حتی افراد بلند قد نیز بتوانند به راحتی در بخش داخلی محصول رفت و امد کنند. این چادر مسافرتی از ظرفیت داخلی 10 نفر به صورت نشسته برخوردار بوده که در زمان خواب برای استراحت 5 الی 6 بزرگسال مناسب می باشد. وزن بدنه محصول تنها 5 کیلوگرم بوده که از عوامل موثر در زمینه سهولت هنگام حمل و جا به جایی چادر مسافرتی به شمار می رود.

این چادر مسافرتی را با پارچه کره ای آکسفورد تولید کرده اند. پارچه آکسفورد در واقع دولایه بوده و یک روکش از نوع پلی استر دارد. این پارچه از ساختار ضدآب 100% برخوردار بوده و می تواند از شدت تابش اشعه فرابنفش خورشید بکاهد. کف محصول نیز از پارچه دولایه برزنتی بوده تا بتوانید یک مانع مناسب برای جلوگیری در برابر نفوذ اب به داخل چادر مسافرتی داشته باشید. سازه های این محصول نیز از جنس فایبرگلاس بوده که دارای وزنی کم و ساختاری باداوم و حالت پذیر است. این سازه ها از نوع فنری بوده به همین دلیل کامل به روکش اصلی دوخته شده و با توجه به قابلیت ارتجاعی سازه ها ، محصول به محض خروج از بدنه اماده استفاده خواهد بود. در هر گوشه این چادر مسافرتی محلی برای اتصال میخ نصب طراحی شده تا در زمان وزش باد شدید بتوانید موقعیت چادر مسافرتی را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره فنری آکسفورد اصل یکی از باداوم ترین و در عین حال ارزانترین نمونه های تجهیزات کمپینگ بوده که با بالاترین سطح کیفیت و استحکام بدنه در داخل ایران طراحی و تولید شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را کاملا اورجینال خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...