چادر مسافرتی 10 نفره فنری دوپوش

ch 7163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره فنری دوپوش جدیدترین نوع چادر های مسافرتی تولید ایران بوده که به منظور استفاده در تمامی 4 فصل طراحی شده است. این چادر مسافرتی از طراحی بدنه کله قندی برخوردار بوده به این صورت که نشیمنگاهی مربع شکل و بزرگ داشته و دارای یک سقف بسیار کوچک می باشد. دیواره های محصول به همین دلیل از یک شیب ملایم برخوردار هستند. در طراحی بدنه کله قندی میزان ضدآب بودن بدنه محصول افزایش می یابد. زیرا قطرات باران و برف در زمان بارندگی در قسمت سقف تجمع نکرده و به سمت زمین سرازیر می شوند. البته برای سازگاری بیشتر بدنه این چادر مسافرتی با شرایط بارش و مناطق کوهستانی این چادر مسافرتی دارای یک پوشش دوم از نوع پلی استر بوده مه به راحتی نصب و یا جدا می شود. جنس بدنه محصول از پارچه برزنتی و برای تولید سازه های فنری آن از جنس فایبرگلاس استفاده شده است. این چادر مسافرتی مجهز به توری پشه بند در بخش درب و پنجره و همچنین یک ساک حمل برزنتی برای جا به جایی آسان می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در داخل ساک حمل قرار داده و در هنگام کوهنوردی و یا یافتن محلی مناسب برای کمپینگ آن را با خود حمل کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهاکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 10 نفره فنری دوپوش

چادر های مسافرتی یکی از ضروری ترین و در عین حال پرفروش ترین انواع تجهیزات کمپینگ و سفری به شمار رفته به همین دلیل از تنوع بسیار بالایی بهره مند هستند. این گروه از محصولات را می توانید متناسب با محلی که قصد سفر دارید ، نوع چادر مسافرتی یا بر اساس هزینه ای که مدنظر دارید انتخاب کنید. البته در این بین چادر های مسافرتی ایرانی سازگاری بالاتری با شرایط جوی داخل کشور دارند. به همین جهت ما به شما چادر مسافرتی 10 نفره فنری دوپوش را توصیه می کنیم. با این محصول سفری می توانید در ادامه این مقاله آشنا شده و خریدی آسان را تجربه نمایید.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را اغلب افراد برای استفاده در تمامی شرایط جوی انتخاب می کنند. پس توجه به نوع جنس بدنه و مییزان سازگاری آن با این نوع شرایط حائز اهمیت می باشد. زیرا مضرف کنندگان به دنبال چادر مسافرتی هستند که در تمامی سفر های خود در 4 فصل سال بتوانند از آن استفاده کنند. در همین راستا این چادر مسافرتی را با مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی تولید کرده اند. این رویه بدنه ضدآب بوده و با توجه به تست های انجام شده به راحتی می تواند در برابر طوفان ، بارش برف و باران ، تابش اشعه فرانبفش خورشید و... استحکام و کیفیت خود را حفظ کند. سازه های این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس هستند. این جنس بدنه بسیار سبک بوده که به راحتی حالت می پذیرد. پس می تواند تاثیر بسزایی بر سیستم راه اندازی فوری این چادر مسافرتی داشته باشد. جنس کف محصول به همراه پوشش دوم بخش سقف آن از پارچه دولایه پلی استر می باشد. این نوع طراحی و انتخاب جنس بدنه موجب افزایش چشمگیر کارایی محصول در فصل زمستان و میزان ضدآب بودن ساختار آن شده است.

سایز و ظرفیت چادر مسافرتی

پارامتری مهم در هنگام خرید چادر مسافرتی که تمامی افراد را به چالش می کشد مربوط به ظرفیت داخلی محصول می باشد. در واقع چادر های مسافرتی مانند یک خانه سیار برای شما در هنگام سفر هستند. به همین دلیل نیاز به فضای داخلی دارند که متناسب با تعداد همسفران شما بتوانند راحتی شما نیز فراهم کنند. این چادر مسافرتی در واقع در گروه محصولات سایز بزرگ قرار دارد. زیرا طراحی بدنه مربع شکل آن از طول و عرض 250 سانتی متر برخوردار می باشد. ارتفاع محصول نیز 180 سانتی متر در نظر گرفته شده است. این میزان ابعاد داخلی در واقع در زمان نشستن برای 10 نفر و هنگام دراز کش برای 5 الی 6 نفر مناسب می باشد. این میزان برای بزرگسالان محاسبه شده که مقداری استاندارد است. طبیعتا ممکن بوده با توجه به سن و سایز افراد تغییراتی نیز داشته باشد.

نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی در یک نمونه از تقسیم بندی ها بر اساس نوع سازه های خود گروه بندی می شوند. این چادر مسافرتی در واقع دارای سازه هایی فنری بوده و از سیستم راه اندازی فوری بهره مند می باشد. به این صورت که که سازه های باریک و منعطف فایبرگلاس را با استفاده از یک روکش پارچه ابریشمی به طور کامل در بخش درز ها رویه اصلی به آن دوخته شده اند. به این ترتیب دیگر نیاز به انجام مراحل پیچیده نصب وجود نداشته و چادر مسافرتی به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما اماده خواهد بود. برای جمع اوری این نوع چادر های مسافرتی نیز تنها کافی بوده دو ضلع آن را به یکدیگر نزدیک کرده سپس به ارامی به سمت داخل خم کنید. در زمان بارندگی نیز پوشش دوم سقف را به راحتی بر روی محصول نصب نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره فنری دوپوش یکی از منحصر به فرد ترین طراحی های بدنه را در زمینه چادر های مسافرتی ایرانی داشته و توانسته در میان علاقمندان به سفر و کمپینگ و همچنین خانواده ها به محبوبیت بالایی دست یابد. با مراجعه به فروشگاه رسمی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...