چادر مسافرتی 10 نفره پلی استر ایرانی

ch 3090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره پلی استر ایرانی یکی دیگر از چادر های مسافرتی مخصوص کمپینگ بوده که در داخل کشور و با سایز بزرگ تولید شده است. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل گرد با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی می باشد. پس می توانید در زمان پیاده روی و کوهنوردی این چادر مسافرتی 5 کیلوگرمی را به راحتی همراه خود ببرید. این محصول یک چادر مسافرتی کارآمد و مناسب استفاده در تمامی 4 فصل می باشد. زیرا رویه اصلی آن از پارچه پلی استر تولید شده که از میزان ضدآب بودن 100% برخوردار بوده و علاوه بر حفط استحکام در برابر وزش باد به خوبی می تواند اشعه های مضر خورشید را بازتاب کند.

از طرفی برای این که در تابستان بتوانید هوایی خنک و تازه را در فضای داخلی چادر مسافرتی داشته باشید ، بر روی بدنه محصول تعداد 3 عدد پنجره به همراه یک درب استاندارد با ارتفاع مناسب تعبیه شده است. این درب از این ارتفاع مناسب بهره مند بوده تا حتی افراد بلند قد نیز بتوانند به راحتی در فضای داخلی محصول تردد کنند. کف چادر مسافرتی نیز از پارچه دولایه تولید شده تا به خوبی یک مانع مناسب برای ورود آب و رطوبت خاک به بخش داخلی محصول شود. این محصول سایز بزرگ را می توانید در زمان سفر های دسته جمعی دوستانه و گردش های خانوادگی به همراه داشته باشید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 10 نفره پلی استر ایرانی

چادر مسافرتی 10 نفره پلی استر ایرانی یکی دیگر از ضرورترین تجهیزات مورد نیاز سفر و کمپینگ بوده که با یک سایز بزرگ متناسب با نیاز خانواده و یا سفر های دسته جمعی دوستانه در داخل کشور تولید شده است. این چادر مسافرتی زیبا از تنوع رنگبندی بدنه بالا بهره مند بوده و قابلیت استفاده در شرایط اب و هوایی مختلف کشور را دارد. به همین دلیل بوده که در میان کوهنوردان ، طبیعت گردان و علاقمندان به سغر به فروش قابل توجهی دست یافته است. در این مقاله قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی برای معرفی بهتر آن بپردازیم پس توصیه می کنیم برای انتخاب اسان و مطمئن تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

مشخصات فنی چادر مسافرتی

اولین پارامتری که قصد پرداختن به ویژگی های آن را داریم مربوط به مشخصات فنی این چادر مسافرتی می باشد. زیرا مشخصات فنی از مسئل مهمی بوده و مشخص می کند چادر مسافرتی قابلیت استفاده در محلی که شما قصد سفر به آن جا را دارید داشته و یا باید به دنبال یک نمونه دیگر بود. بر همین اساس عنوان می کنیم که این چادر مسافرتی مربع شکل بوده به همین دلیل طول و عرضی یکسان و برابر 250 سانتی متر دارد. ارتفاع تمام قد محصول 180 سانتی متر بوده که موجب افزایش ارتفاع درب ورود ان و در نتیجه رفت و امد تمامی افراد با هر میزان سن و ارتفاع قد می شود. این میزان فضای داخلی چادر مسافرتی مناسب اقامت کردن 8 نفر در زمان نشسته و 4 الی 5 نفر به صورت درازکش می باشد. جنس بدنه این چادر مسافرتی نیز از پارچه ضدآب و باداوم پلی استر انتخاب شده است. این نوع جنس بدنه موجب طول عمر بالای این چادر مسافرتی و امکان استفاده از آن در تمامی نقاط کشور از جمله جنگل ، کوهستان و.... می شود. جنس سازه های محصول نیز از فایبرگلاس و با نوع فنری بوده که به دلیل اتصال کامل به رویه اصلی امکان راه اندازی فوری را به این محصول بخشیده است. کف چادر مسافرتی نیز از نوع برزنتی دولایه بوده تا این بخش نیز کاملا ضدآب و مناسب استفاده در ساحل و کوهستان و... گردد.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

دومین پارامتری که قصد پرداختن به آن را داریم مربوط به مشخصات ظاهری این چادر مسافرتی بوده تعیین می کند طراحی آن بر اساس استاندارد های روز دنیا می باشد. این چادر مسافرتی مربع شکل دارای نشیمنگاهی بزرگ به سقفی کوچک است. برای آن که بتوانند این دو بخش را با استفاده از دیواره ها به یکدیگر متصل کنند در نهایت موجب ایجاد شیب در بخش دیوار های محصول گردیده که به این نوع طراحی ظاهری مدل کله قندی می گویند. این مدل زیبا به دلیل افزایش چشمگیر امکان ضدآب بودن بدنه محصول با سرازیر شدن آسان قطرات باران و برف به سمت زمین و عدم تجمع در قسمت سقف دارای طرفداران بالایی می باشد. بر روی بدنه محصول یک درب بزرگ در قسمت اولیه تعبیه شده که مقداری از سطح زمین فاصله دارد. این فاصله به دلیل جلوگیری از ورود آب و یا گرد و خاک به فضای داخلی چادر در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر بوده مجموعه 3 پنجره ای این چادر مسافرتی به همراه درب بززگ بخش ابتدایی آن مجهز به توری پشه بند برای فصل تابستان می باشد. در هر ضله بدنه خارجی این چادر مسافرتی در بخش انتهایی یک قلاب تعبیه شده تا در این بخش با اتصال میخ نصب بتوانید موقعیت چادر مسافرتی خود را بر روی سطح زمین ثابت نگه دارید. این چادر مسافرتی دارای ساک حمل بوده که موجب تسریع در جا به جایی آن می شود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره پلی استر ایرانی محصولی زیبا برای خانواده بوده که مجهز به وزن کم سیستم راه اندازی فوری بوده و دارای رویه ای باداوم و ضدآب می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با یک تخفیف عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...