چادر مسافرتی 10 نفره کلمبوس دو پوش

67418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی کلمبوس محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی اسپانیایی با روکش برزنتی که مقاومت بالایی را در برابر نفوذ آب و غبار به همراه دارد. این چادر با ظرفیت 10 نفره از بهترین چادر های مسافرتی طراحی شده بوده که از 4 پنجره به همراه یک درب بزرگ بهره می برد. همچنین یک پوشش اضافی در قسمت جلو نیز به عنوان سایه بان استفاده شده تا از ورود نور به داخل جلوگیری نماید.

چادر مسافرتی در رنگهای مختلف با طول 240 عرض 240 و ارتفاع 180سانتی متر این محصول ساخته شده از بهترین پارچه های ضد آب اسپانیایی که دارای جدید ترین طرح چادر مسافرتی است که بسیار آسان و بدون نیاز به هیچ گونه مهارت و تجربه ای برافراشته می شود و به همان آسانی میتوانید دوباره آن را جمع نموده و در کیف مخصوص خود قرار داد . این چادر مسافرتی کاملا ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ آب با قابلیت سرهم کردن و جمع نمودن آسان بسیار کم جا با 2 درب جدا و پنجره های داخلی (دوپوش) همراه باسایبان و زیرانداز بیرونی میباشد. درزهای پرس شده کاملا ضدآب دوسال گارانتی تعویض خود نشانه ای از کیفیت بالای این چادر مسافرتی است که اطمینان خرید را برای شما به همراه می آورد. از سایر ویژگی های این جادر مسافرتی می توان به ظاهر شیک و زیبای آن اشاره کرد که آسایش استفاده از آن را بالا برده و استفاده از آن را در تمامی شرایط ممکن می سازد. برای خرید تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمای کرده و این محصول فوق العاده را برایتان ارسال نمایند.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 4
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای سایه بان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 10 نفره کلمبوس دو پوش

چادر مسافرتی 10 نفره کلمبوس دو پوش از سری چادر های مسافرتی اسپانیایی بوده که از کیفیت و طراحی بسیار خوبی بهره مند است. این چادر در ظرفیت 10 نفره در میان چادر های مسافرتی بزرگ قرار گرفته که از روش راه اندازی عصایی بهره می برد. محصولی شیک با داشتن ویژگی هایی که این چادر را برای یک سفر طولانی مدت کامل می کند. چادر های کلمبوس در کل از طراحی های خاصی برخوردار بوده که سبب شده تا نگاه دیگر بر روی این چادر های مسافرتی داشته باشیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که اشاره کردیم طراحی و ارگونومی این چادر کمی با سایر چادر های سفری تفاوت دارد. از لحاظ کلی طراحی این چادر همانند سایر چادر های بوده اما در طراحی درب و پنجره ها روش های دیگری به کار برده شده است. در ابتدا باید گفت که این چادر 10 نفره به صورت دو قسمتی طراحی شده است، یعنی با قرار دادن یک پارچه در وسط این محصول می توان آن را به دو خواب تقسیم نمود. زیرا که دو درب برای ورود به این چادر تعبیه شده است. همچنین دو پنجره نیز در قسمت مقابل به درب ها پیاده سازی شده تا هنگام تقسیم کردن فضای داخل چادر به دو قسمت هر قسمت از درب و نورگیر مجزایی برخوردار باشد. گرچه قسمت های راست و چپ چادر نیز یک نورگیر بزرگتر دارد. اما تمام این درب و پنجره ها از توری پشه بند و یک روکش از جنس خود بدنه برخوردار می باشند که توسط زیپ سرخود باز و بسته می شوند. از دیگر ویژگی های طراحی این چادر می توان به دو پوش بودن آن اشاره نمود. پوشش اضافی در قسمت سقف که به عنوان سایه بان نیز استفاده می شود و تاثیر بسیاری در جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب دارد. از دیگر ویژگی های طراحی و ارگونومی ساخت بدنه این چادر باید به سقف شیبدار آن اشاره کنیم. سقفی که هنگام بارش باران، آب باران را به سمت زمین جاری می کند.

ابعاد و وزن

ابعاد که از آیتم های مهم برای خریداری و استفاده از چادر محسوب می شود در این کالا نیز به خوبی رعایت شده است. ابعادی که این چادر داشته معادل (طول: 240 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که قادر است تا 10 نفر را به صورت نشسته و 5 نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد. البته زمانی که بخواهید فضای داخل چادر را به دو قسمت تقسیم کنید ظرفیت افراد درازکش به 4 نفر خواهد رسید. اما این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع شدن حجم آن بسیار کاهش خواهد یافت. در رابط وزن چادر کلمبوس 10 نفره نیز باید گفت که وزن آن برابر 7 کیلوگرم بوده که شامل تمام قسمت های بدنه و همچنین فریم ها می شود. وزنی بسیار مناسب که با توجه به حجم خوب خود در حالت جمع شده به راحتی امکان حمل و نقل را به مصرف کننده می دهد. 

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر اسپانیایی از نوع پارچه شمعی با روکش برزنتی بوده که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار است. این نوع جنس بدنه در برابر بسیاری از شرایط آب و هوایی و همچنین برخورد آب باران مقاوم بوده و با خیالی آسوده می توان از آن در بسیاری از سفر های مختلف استفاده کرد. یکی از ویژگی های پر مزیتی که جنس بدنه این محصول داشته انعطاف بالای آن برای جمع کردن راحت و کم حجم تر می باشد. این قابلیت در واقع می تواند چادری به این بزرگی را در حجم بسیار کمتری در هر مکانی جا به جا نمود. گفتنی است که جنس کف این کالا نیز از نوع پارچه شمعی می باشد. اما جنس فریم های راه اندازی بدنه چادر نیز از نوع پلاستیک مقاوم و کمی منعطف بوده که در برابر برخورد آب و شرایط جوی مختلف مقاومت خوبی را خواهد داشت. این فریم ها نیز به دلیل چند تکه ای تولید شدن خود به آسودگی قابل حمل خواهند بود.

نحوه راه اندازی

چادر مسافرتی کلمبوس از روش راه اندازی عصایی برخوردار است و این به معنی زمانبر بودن راه اندازی آن نسبت به سایر چادر های مسافرتی با تکنولوژی راه اندازی دیگر است. اما این زمانبر بودن راه اندازی خود سبب شده تا مزیت دیگر برای این چادر مسافرتی به همراه داشته باشد که آن مزیت نیز کم حجم شدن چادر در زمان جمع نمودن می باشد. اما برای راه اندازی کافیست بدنه اصلی را بر روی زمین پهن نموده و سپس هر کدام از فریم ها را به نوبت در دریچه مخصوص تعبیه شده بر روی چادر قرار دهید. هر فریم نیز باید از قسمت انتهایی خود به یکدیگر وصل شوند. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که از طرف دیگر این فریم ها به بیرون راه پیدا کنند. در هر گوشه این محصول نیز اهرم های پلاستیکی قرار داده شده تا سر هر فریم را به آنها متصل نمود. همچنین برای استحکام بیشتر چادر بر روی زمین نیز می توان از میخ و طناب مخصوص خود این کالا استفاده نمود. توجه داشته باشید در زمان جمع نمودن چادر باید از کشیدن بیش از حد فریم ها از بدنه چارد خودداری کرد زیرا بند کشی قرار داده شده در این فریم ها برای کنار هم ماندنشان آسیب خواهد دید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره کلمبوس یکی از برترین چادر های مسافرتی عصایی بوده که با داشتن کیفیت و طراحی بسیار مناسب خود از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. این چادر با داشتن ویژگی هایی همچون ضد آب بودن و داشتن دو درب و 4 پنجره به یکی از خاص ترین چادر های مسافرتی تبدیل شده است که نیاز هر مصرف کننده را در سفر های مختلف بر طرف خواهد کرد. این محصول به نسبت ویژگی ها و کیفیت خود از قیمت مناسبی بهره برده که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...