چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2

F.I.T Tent Frence 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2 از سری چادرهای کمپینگ با ظرفیت 10 الی 12 نفر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر بارش باران نیز برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای پایه های فلزی می باشد که در به صورت مستحکم در هم تنیده شده اند و از استحکام بالایی در برابر فشار و بادهای نسبتا شدید برخوردار هستند اما لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی قابلیت مقاومت در برابر طوفان های بسیار شدید را ندارد . در بخش بدنه این چادر مسافرتی از پارچه استفاده شده است که در بخش زیرین آن از پارچه ضد آب استفاده شده است تا از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل آورد . همچنین در دو طرف این چادر مسافرتی درب به همراه پنجره هایی نسبتا کوچک تعبیه شده است که دارای پشه بند می باشند و علاوه بر تهویه هوا از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی نیز جلوگیری به عمل می آورند . لازم به ذکر است که وزن این چادر مسافرتی به توجه به پایه های فلزی که دارد 18.5 کیلو گرم می باشد و در مقایسه با سایر چادرهای مسافرتی کمی سنگین تر است . چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش چادر مسافرتی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه ، نایلون ضد آب
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 الی 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 89 در 25.5 در 24.5 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2 را می توان یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها با تعداد نفرات بالا دانست . زیرا این چادر مسافرتی همان طور که از اسمش پیداست دارای ظرفیتی بالغ بر 10 الی 12 نفر به صورت نشسته و 5 الی 6 نفر به صورت خوابیده می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به صورت کلبه مانند می باشد که در بخش های داخلی آن از ستون های فلزی استفاده شده است که استحکام فوق العاده ای را به محصول می دهد . این چادر مسافرتی دارای رنگبندی راه راه در بخش بدنه می باشد که در طرفین آن دو عدد پنجره وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشد تا از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل آورد . همچنین با توجه به عدم وجود هواکش در این چادر مسافرتی می توانید از این پنجره ها در جهت تهویه هوای داخلی چادر استفاده نمایید . لازم به ذکر است که دو عدد درب برای ورود و خروج تعبیه شده است که درب ها نیز مجهز به پشه بند می باشد . یک عدد ساک حمل نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی این محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از ارچه ضد آب می باشد که در جهت مقاوم تر کردن این محصول در برابر نفوذ آب به هنگام بارش باران و یا برف در بخش داخلی آن از نایلون استفاده شده است . از همین رو این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط نامساعد جوی باشد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فلز ضد زنگ می باشد که استحکام فوق العاده ای را در برابر ضربه و بادهای شدید از خود نشان داده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2 به مشخصات ( طول : 320 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 200 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای فراهم آورده شده برای شما دارد . ظرفیت این چادر مسفرتی در حالت نشسته 10 الی 12 نفر و در حالت خوابیده 5 الی 6 نفر می باشد که برای کمپینگ هایی با تعداد نفرات بالا بسیار ایده آل است . همچنین وزن این محصول به توجه به پایه های فلزی و ظرفیت بالایی که دارد از سایر چادرهای مسافرتی سنگین تر می باشد و وزنی بالغ بر 18.5 کیلو گرم دارد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و محبوب برای کمپینگ و کوهنوردی می باشد که توسط برند محبوب F.I.T روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده ودر کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

چادر مسافرتی 10 نفره مدل frence1

F.I.T Tent Frence 1

چادر های مسافرتی بزرگ عمدتا مناسب برای استفاده در کمپینگ هایی با تعداد نفرات بالا می باشد . این چادر مسافرتی نیز همانطور که از نام آن پیداست دارای ظرفیتی بالغ بر 10 نفر می باشد که می تواند بهترین گزینه برای استفاده در یک آخر هفته مفرح به همراه خانواده باشد . چادر های مسافرتی دارای ایعاد مختلف و ظرفیت های استاندارد می باشند که توسط برندهای مختلف روانه بازار شده اند . در ادامه این مطلب قصد داریم اقدام به تشریح ظاهری و جنس پارچه تشکیل دهنده این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی ظاهری و ساختار ایده آل

طراحی این چادر مسافرتی 10 نفره به صورت نسبتا مربعی شکل می باشد که سعی شده است با توجه به پایه های فلزی ایده آلی که دارد به خوبی در زمین مستحکم شود . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای راه راه است که جلوه ویژه ای به این محصول بخشیده است . ساختار سقف شیب دار این محصول موجب رد شدن آب به هنگام بارش باران می شود و از این رو به خوبی از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند . همچنین دو عدد درب برای ورود و خروج هر چه سریع تر و همچنین دو عدد پنجره در بخش های کناری این چادر مسافرتی تعبیه شده است که مجهز به توری می باشد و از این رو به خوبی علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حشرات نیز جلوگیری به عمل می آورد .

جنس بدنه مقاوم و پایه های مستحکم

بدنه این چادر مسافرتی از پارچه مقاوم دارای نایلون تشکیل شده است که از ساکن شدن آب بر روی خود به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و از این رو در هنگام بارش باران کمک شایانی به جلوگیری از نفوذ آب می کند . همچنین سقف شیب دار  تعبیه شده برای این محصول نیز تاثیر بسزایی در این امر دارد . اما بخش اصلی بدنه چادرهای مسافرتی را می توان پایه های فلزی آن دانست که از استحکام بسیار بالایی به دلیل فلزی بودن برخوردار است . همچنین این ساختاری فلزی به خوبی چادر را بر روی زمین مستحکم می کند و می تواند این محصول را به یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در شرایط نامساعد جوی تبدیل کند .

ابعاد استاندارد و وزن نسبتا سنگین

ظرفیت چادرهای مسافرتی با توجه به ابعادی که دارند تعیین می شود . ظرفیت این چادر مسافرتی 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت خوابیده و همچنین ابعاد در نظر گرفته شده بخواهیم این محصول را بررسی کنیم یکی از نقاط ضعف آن را می توان وزن سنگین 16.5 کیلو گرمی آن دانست و این وزن سنگین به دلیل پایه های فلزی تعبیه شده برای آن است ، اما جای نگرانی ندارد و حمل و نقل این چادر مسافرتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی امکان پذیر است اما مناسب برای استفاده در محیط هایی با پیاده روی زیاد و همچنین کوهستانی نمی باشد .

سخن پایانی

این چادر مسافرتی 10 نفره که در حالت خوابیده قابلیت جای گیری 5 نفر را دارد ، دارای بدنه ای از جنس پارچه مجهز به نایلون می باشد که در مواقع بارش باران از نفوذ آب به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و همچنین پایه های نگهدارنده آن نیز از نوع فلزی است و از این رو خیال شما را به طور کلی در برابر وزش بادهای شدید راحت می کند . همانطور که در بخش های بالاتر اشاره کردیم وزن این محصول 16.5 کیلو گرم است که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابلیت جا به جایی را به راحتی دارد . این محصول با برترین گیفیت و قیمت در فروشگاه آنلاین اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید از طریق سایت اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...