چادر مسافرتی 10 نفره FIT TENT عصایی

FIT TEN 5645

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره FIT TENT عصایی مناسب ترین محصول سفری برای خانواده و یا تفریحات دوستانه بوده که با برخورداری از کیفیت بدنه بسیار بالا و طراحی ظاهری جذاب و ساده طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی از ظاهری مستطیل شکل برخوردار بوده که بر روی دیواره آن مجموعا تعداد 3 عدد پنجره و یک درب به همراه یک هواکش در بخش سقف طراحی شده و تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. بدنه این محصول در استحکام بسیار زیادی در برابر وزش باد شدید و بارش باران همچننی تابش شدید نور خوشید برخوردار بوده به همین دلیل استفاده از آن را برای تمام فصول به شما توصیه می کنیم. روکش بدنه محصول از پارچه ضدآب و مقاوم پلی استر و سازه های آن از جنس فایبرگلاس هستند. توجه داشته باشید نوع سازه ها از مدل عصایی بوده که موجب کاهش زمان راه اندازی چادر مسافرتی می شود. در بخش داخلی محصول و بر روی بدنه آن تعداد 2 عدد جیب تعبیه شده تا بتوانید به راحتی لوازم بارزش خود مانند گوشی تلفن همراه، ساعت و...را در این بخش قرار دهید. این محصول ایده آل از یک ساک حمل برخوردار بوده که موجب حمل اسان آن در زمان راهپیمایی در طبیعت و کوه می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی و سایر تجهیزات کمپینگ را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 عصایی بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها دارای هواکش
 دارای افتاب گیر
 دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 89 در 20 در 18 سانتی متر
 اقلا

چادر مسافرتی 10 نفره FIT TENT عصایی از سری محصولات جذاب و با کیفیتی است که قطعا از آن می توان به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید نام برد. در واقع این چادر مسافرتی قطعا هر آن چه که شما برای خرید و انتخاب یک محصول فوق العاده به آن نیاز دارید را دارا می باشد که همین امر نیز از خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد بهره مندی از شیوه راه اندازی آسان و همین طور ابعاد استانداردی که این محصول دارد باعث شده تا شما بتوانید با آسودگی خاطر دست به خرید این چادر مسافرتی بزنید. تمامی این موارد باعث شده تا این مطلب را به صورت اختصاصی به بررسی این محصول اختصاص دهیم پس با ما همراه باشید.

شیوه طراحی و نوع ساخت

اولین بخشی که در این مطلب قصد داریم تا به آن بپردازیم و مسئله ای کاملا مهم و حیاتی خواهدبود بحث در خصوص شیوه طراحی این محصول است که باعث می شود تا افراد بتوانند با آگاهی کامل از این مسئله دست به خرید و انتخاب این محصول بزنند. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این چادر مسافرتی دارای یک طراحی کله قندی شکل است که این امر باعث شده تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام تر یک چادر مسافرتی شیک و جذاب را در اختیار داشته باشید و از مزایای طراحی این محصول نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در کنار این مسئله نکته ای که بسیار مهم است بحث رنگ بندی این چادر مسافرتی است که باعث شده تا افرادی که قصد خرید دارند با در نظر گرفتن رنگ این محصول نیز بتوانند خریدی مطمئن تر را تجربه کنند.

در همین راستا باید عنوان کنیم که رنگ اصلی بدنه این چادر مسافرتی آّبی می باشد که این رنگ باعث شده تا یک طراحی ساده و در عین حال زیبا را بر روی این محصول شاهد باشیم. مسئله بعدی در خصوص این محصول بحث لبه های این چادر مسافرتی است که این لبه ها با رنگ زرد شکل گرفته و قطعا این مسئله هم یکی دیگر از دلایل مهمی است که مشتری می تواند اقدام به خرید و تهیه این محصول کند. نکته دیگر در خصوص رنگ این چادر مسافرتی لبه پایینی این محصول است که این قسمت هم از رنگ خاکستری شکل گرفته و باعث شده تا در طراحی این محصول سه رنگ مختلف را شاهد باشیم که از مزایای این چادر مسافرتی در بحث طراحی به شمار خواهد رفت.

نوع راه اندازی چادر مسافرتی

قطعا شیوه راه اندازی این محصول نیز مسئله ای بسیار مهم خواهد بود که باید به آن توجه شده و سعی کنید تا با علم به این موضوع دست به خرید یک چادر مسافرتی بزنید. همان طور که می دانید این چادر مسافرتی با بهره گیری از طراحی عصایی طراحی و تولید شده است که این مسئله سبب شده تا بتوانید با خیالی راحت اقدام به راه اندازی این محصول کنید. در همین راستا شما می توانید مشاهده کنید که بر روی لبه های این محصول یک سری طناب وجود دارد که این طناب ها با بهره مندی از ساختار عصایی به بهترین شکل ممکن طراحی گردیده اند و شما با اتصال این موارد به یکدیگر و با عبور دادن از محفظه های کناری این چادر مسافرتی می توانید به راحتی اقدام به استفاده از این محصول نمایید.

هم چنین شما می توانید پس از راه اندازی کامل این چادر مسافرتی به سادگی مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی این محصول یک عدد زیپ قرار گرفته است که با باز و بسته کردن این زیپ قادر خواهید بود تا به راحتی عبور و مرور ساده تری را به داخل این محصول انجام داده و به راحتی از تمام امکانات این محصول استفاده کنید.

ویژگی های چادر مسافرتی

در ارتباط با ویژگی های این محصول نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی دارای سازه هایی از جنس فایبرگلاس بوده و بدنه ای از جنس پلی استر دارد. هم چنین ساختار عصایی این محصول نیز باعث راحتی در راه اندازی این محصول شده است. در کنار این موارد بهره مندی از ساختار ضد آب و کیفیت بالای این محصول هم مزید بر علت شده است تا این چادر به یک محصول فوق العاده بدل گردد. هم چنین شما می توانید دو عدد جیب داخلی را هم درون این محصول مشاهده کنید که از خصوصیات فوق العاده این چادر مسافرتی به شمار می رود. بهره مندی از ساک حمل نیز از دیگر ویژگی هایی است که این چادر مسافرتی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. حال با توجه به تمامی این موارد شما قادر خواهید بود تا به راحتی این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...