چادر مسافرتی 10 نفره travel tent

travel tent Tn10

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره travel tent از سری محصولاتی می باشد که مناسب برای مسافرت های خانوادگی و یا یک آخر هفته ی  شاد با دوستان می باشد . بدنه این چادر دارای رنگ بندی شاد می باشد که طرفداران خاص خود را دارد . با توجه با ابعاد این چادر طراحی به گونه ای صورت گرفته است که به راحتی 10 نفر درون آن بتوانند قرار بگیرند و از حضور در طبیعت بدون نگرانی از کمبود جا لذت ببرند .  جنس رویه آن از صد در صد پلی استر می باشد که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و سایش دارد و همین امر باعث می شود که بتوانید در طولای مدت به استفاده از این چادر بپردازید که می تواند بهترین گزینه برای اشخاصی باشد که به عمر استفاده از چادر اهمیت می دهند . همچنین ستون های استفاده شده درون این چادر از فایبرگلاس می باشد که از مقاومت بالایی در برابر شرایط نامساعد جوی و آب و هوایی برخوردار است و خیال شما را از بابت استحکام چادر راحت می کند . همچنین کفی این چادر نیز از پلی استر با کیفیت می باشد که مقاومت بالای در برابر نفوذ آب و خیس شدن کف چادر دارد .

 نوع مسافرتی
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 64 در 15 در 10 سانتی متر
 دارای پشه بند و قدرت تهویه هوا عالی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 10 نفره travel tent یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای جنس بدنه ی پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 10 نفره travel tent همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که از فضای بسیار بالایی برخوردار است و برای استفاده ی 10 نفر مناسب می باشد که از همین رو این چادر مسافرتی می تواند به بهترین گزینه برای سفرهای آخر هفته ی شما به همراه خانواده به شمار بیاید . این چادر مسافرتی دارای رنگبندی زیبا و جذابی می باشد که در این بخش برای شما یکی  از ترکیب های رنگی زیبا و پر فروش را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت ، خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . بر روی بدنه ی این چادر مسافرتی درب و پنجره هایی نیز تعبیه شده است که دارای پشه بند بوده و علاوه بر جلوگیری از حیوانات موذی به داخل این چادر مسافرتی در تهویه ی هوای داخلی این چادر  نیز نقش بسزایی دارند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از خصوصیت های مهم و کاربردی آن ضد آب بودن است و از همین رو می توانید از این چادر مسافرتی در شرایط مختلف جوی نیز استفاده نمایید و یک آخر هفته ی شاد را سپری نمایید . پلی استر از جنس های رایج استفاده شده در تولید چادر های مسافرتی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نفوذ ناپذیری آب در شرایط مختلف جوی  می باشد که این جنس را به یکی از محبوب ترین جنس ها تبدیل کرده است . همچنین پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که استحکام بسیار بالایی را در شرایط نامساعد جوی  از خود نشان داده و می توانید از آن در آب و هوای مختلف با خیالی راحت استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی در اندازه های ( طول : 270 سانتی متر ، عرض : 270 سانتی متر و ارتفاع : 170 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادرهای مسافرتی از فضای ایده آلی برخوردار است و این نشان از طراحی مهندسی شده ی آن دارد . همچنین از دیگر  ویژگی هایی که در خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه شود ، وزن محصول می باشد زیرا تاثیر بسزایی در حمل و نقل آن دارد . وزن چادر مسافرتی 10 نفره travel tent به همراه ساک حمل و بسته بندی زیبایی که دارد به 2.9 کیلو گرم می رسد که از این لحاظ بسیار سبک می باشد و می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی یکی  از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی با جنس رویه پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد ، از همین رو می توانید از این محصول در شرایط مختلف جوی نیز استفاده کنید و از بیعت گردی و کمپینگ خود لذت ببرید . جنس پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر و مقاومت این محصول در شرایط مختلف جوی راحت می کند . چادر مسافرتی 10 نفره travel tent با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...