چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل

ac 32117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,290,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل از جمله چادر های مخصوص خانواده بوده و با ظرفیت 12 نفر ایستاده و 6 نفر درازکش در دسته چادر های جادار می باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه کره ای آکسفورد بوده که از بهترین کیفیت برخوردار است. یک نکته مثبت در طراحی و ساخت این چادر سقف دو لایه آن است که باعث شده تا در مقابل رطوبت و باران مقاوم باشد و برای استفاده در کوهستان مناسب گردد. دیگر ویژگی این محصول ساک حمل می باشد که با استفاده از آن می توان به راحتی این چادر مسافرتی زیبا را با خود به مسافرت و گردش های دسته جمعی جابه جا کرد .

دیواره های این چادر که دارای دو پنجره و یک درب می باشد با سازه های فنری قابل انعطاف در پارچه ای از ابریشم قرار دارند به هم متصل می باشند و باعث استحکام چادر و حالت قوص دار سقف آن هستند. پنجره و درب این محصول که بر روی بدنه وجود دارد دارای زیپ بوده تا در هنگام نیاز به راحتی با بستن زیپ درب و پنجره ها بسته شود هم چنین این درب و پنجره ها دارای پشه بند می باشد که از ورود پشه و هر حشره دیگری به داخل جلوگیری می کند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول با کیفیت را خریداری کنید .

جنس چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل

جنس یکی از مهم ترین ویژگی ها و فاکتور های یک چادر مسافرتی خواهد بود که می تواند بیانگر مسائلی همچون ضد آب بودن چادر مسافرتی و کیفیت ساخت آن باشد . برای تولید هر چادر مسافرتی اعم از ایرانی یا خارجی بایستی بدنه محصول ضد آب باشد چرا که بایستی از این محصولات در هر شرایطی و در بیرون از خانه و در محیط باز استفاده کرد ، بنابراین با ضد آب بودن بدنه در صورت بارش باران نیز مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . 

برای ساخت بدنه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل از پارچه بسیار خوب و با کیفیت عالی آکسفورد استفاده شده است که این پارچه ، پارچه کره ای اصل می باشد که از خصوصیات آن می تواند به ضد آبی محصول اشاره کرد . این جنس به خوبی می تواند در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم باشد و در کیفیتش آن را در برابر تمامی شرایط جوی همچون روز های سرد یا گرم ، باران ، برف ، آفتاب و ... مقاوم ساختخ است . در کنار بدنه پارچه ای آکسفورد ، برای ساخت پایه های آن نیز از فایبرگلاس استفاده شده است .

راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل

سازه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل در بخش نقد و بررسی معرفی شده است که در واقع یک سازه فنری می باشد که به همین دلیل راه اندازی بسیار ساده و به صورت اتوماتیک را دارد چرا که تنها با باز کردن بدنه می توانید آن را راه اندازی و استفاده کنید . این محصول به دلیل اینکه دارای بدنه فنری می باشد ، با خم شدن بدنه و تا شدن آن بسته می شود و برای باز کردن تنها کافیست که پایه فنری آن باز شده و به صورت اتوماتیک راه اندازی شود . 

برای جمع کردن چادر مسافرتی بهتر است که درب و پنجره ها باز بماند تا هوایی در داخل چادر محبوس نشود تا جمع آوری به سهولت امکان پذیر باشد . برای جمع کردن چادر مسافرتی بهتر است که بدون اینکه فشار زیاد و یا ناگهانی را به پایه ها وارد کنید ، فریم را با توجه به الگوی خود تا کنید . برای اینکه چادر مسافرتی شما پس از راه اندازی مقاوم شده و به خوبی سرجای خود قرار بگیرد و با وزش باد تکان نخورد می توانید گوشه های آن را به وسیله طناب و میخ یا سنگ و ... به زمین بکوبید تا چادر محکم شود .

توصیه های مهم در نگهداری از چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل

راه اندازی اصولی مهم ترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدن چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل بوده و بهتر است که در هنگام راه اندازی و یا جمع آوری چادر مسافرتی به یک سری از نکات توجه داشته باشید . یکی از این نکات این است که در هنگام راه اندازی چادر مسافرتی و یا جمع آوری آن ، پایه های فنری این چادر را خیلی خم نکنید زیرا فشار زیاد و خم شدن غیر اصولی و بر خلاف الگوی سازه فنری می تواند منجر به شکست پایه شود . 

توجه داشته باشید که شما می توانید قبل از راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل تنها با استفاده از یک زیرانداز ضخیم می توانید از بروز مشکل و آسیب دیدگی چادر مسافرتی از بخش کف جلوگیری کنید . حتما قبل از راه اندازی زمین را تمیز کرده و سنگ های درشت و تیز و یا شاخ و برگی را بر روی زمین قرار ندهید تا آسیبی به بخش کف چادر مسافرتی وارد نشود . یکی دیگر از مواردی که می تواند به چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل آسیب وارد کند ، برخورد حرارت و فواره های آتش به بدنه چادر می باشد که بسیاری از مسافرین برای اینکه غذایی درست کنند و ... اقدام به برپا کردن آتش می کنند که بهتر است با فاصله اینکار را انجام دهند .

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل از موفق ترین تولیدات و محصولات موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با توجه به ساختاری که دارد ، می تواند یک چادری ایمن برای شما در طول سفر باشد ، به خصوص که طراحی ضد آب آن موجب شده است تا بتوانید در روز های بارانی نیز از آن استفاده کنید . این نوع از چادر ها از بزرگترین چادر های مسافرتی طراحی شده برای استفاده خانوادگی و گروهی است که همانطورکه در نام محصول ذکر شده است برای استفاده 12 نفر مناسب می باشد . ابعاد دقیق چادر مسافرتی نیز در بخش بالا قرار داده شده است که می توانید با مطالعه مشخصات به صورت کاملا سریع اطلاعات مهم مورد نیاز خود را بیابید .

طراحی و تولید چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل

در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم . البته در اولین قدم قصد داریم تا نحوه طراحی و تولید این چادر را مورد بررسی قرار دهیم . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این چادر مسافرتی به رنگ نارنجی بوده که یک رنگ بسیار خاص و جذابی است که می تواند نظر اطرافیان را نیز به خود جلب کند . ساختار این چادر مسافرتی به صورت هرمی بوده که کف آن نیز به صورت مربعی طراحی شده است .

طول هر ضلع این چادر مسافرتی مربعی برابر با 320 سانتی متر است که ارتفاع آن نیز 180 سانتی متر می باشد به همین دلیل نیز به سادگی می توانید به داخل چادر مسافرتی ورود و خروج داشته باشید و به صورت ایستاده در داخل چادر قرار بگیرید . دیواره های شیبدار چادر می تواند به چند دلیل مناسب باشد ، یکی آبگریزی بهتر در هنگام باران می باشد و دیگری مقاومت در برابر باد های شدید است که می تواند با انحراف باد ، به خوبی ایستادگی لازم را در برابر باد داشته باشد .

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل متشکل از یک درب بزرگ در بخش جلویی خود می باشد که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، همچنین در سه طرف از چادر مسافرتی سه پنجره قرار گرفته شده است که این طراحی بی نظیر می تواند باعث نورگیری بهتر چادر مسافرتی از هر طرف شود ، همچنین شما می توانید به تمامی محیط بیرون دید داشته باشید . البته وجود پنجره می تواند از نظر تهویه هوا نیز بسیار عالی باشد . از نکات بسیار خوب دیگر طراحی در این چادر مسافرتی می توان به داشتن پشه بند در تمامی درب و پنجره ها اشاره کرد که می توانید با بستن آن از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کنید . 

ویژگی های چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل

از سری ویژگی های بسیار عالی که می توان در رابطه با چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل به آن اشاره کرد ضد آب بودن بدنه به واسطه اجناسی است که برای ساخت آن استفاده شده است . طول عمر چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل بسیار بالا بوده و می توانید سال های سال از آن استفاده کنید ، زیرا این محصول اورجینال و اصل بوده و می تواند تضمین کننده کیفیت باشد ، به خصوص که این ضمانت را فروشگاه تهران اینتکس نیز برعهده گرفته است . پس با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید .

راه اندازی و استفاده از این چادر بسیار ساده و آسان بوده و شما می توانید آن را در کمترین زمان نصب کنید ، چرا که سازه آن به گونه ای است که می توانید به صورت اتوماتیک اینکار را تنها در مدت زمان چند ثانیه انجام دهید . سقف این چادر مسافرتی به صورت دولایه بوده و به همین دلیل نیز آب به داخل چادر نفوذ نخواهد کرد . دوخت بسیار عالی چادر نیز هیچگونه درزی را میان دیواره های چادر ایجاد نکرده است . 

نوع سازه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل

شاید برای شما سوال باشد که سازه این چادر مسافرتی چیست و چرا می توان به راحتی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد اصل را راه اندازی کرد . در همین اساس نیاز است تا شما را با سازه فنری آشنا کنیم که یکی از بهترین نوع سازه ها برای ساخت چادر های مسافرتی به خصوص چادر های مسافرتی بزرگ می باشد . این سازه به دلیل داشتن طراحی فنری ، به صورت تاشو باز و بسته می شود و در برای راه اندازی گویی یک فنر باز شده و به همین مقدار طول می کشد که چادر شما راه اندازی شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...