چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی

ac 32119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,290,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی از جدیدترین نوع چادر های 12 نفره می باشد که در طراحی و ساختی ساده مورد پسند خانواده ها وکمپینگ برای استفاده در مسافرت و تفریح قرار می گیرد. این ابعاد چادر بزرگ ترین ابعاد ارائه شده برای چادر های خانوادگی است که در واقع ظرفیتی معادل 6 نفر درازکش را دارد. نکته بسیار مهمی که در انتخاب این محصول از طرف افراد وجود دارد بدنه مقاوم و بادوام این چادر زیبا می باشد که در برابر آب و باران مقاوم بوده و دچار آفتاب سوختگی نمی شود. جنس این بدنه از پارچه کره ای آکسفورد با کیفیت می باشد که در قسمت کف و سقف دولایه بوده و از ورود آب جلوگیری می کند .

در بدنه این محصول دو عدد پنجره و یک درب بزرگ برای عبور و مرور تعبیه شده که همگی دارای توری هستند و این توری ها نیز دارای زیپ می باشند تا در هنگام نیاز به راحتی بسته و یا باز شوند. سازه های تشکیل دهنده این چادر از جنس فنر است که قابلیت انعطاف بالایی داشته و به همین علت می توان به راحتی چادر را باز و بسته کرد. این محصول یک ساک حمل داشته و برای بردن به نقاط مختلف حمل را آسان نموده است.خرید از فروشگاه نمایندگی اینتکس در تهران و شهرستان ها

در خرید چادر مسافرتی به چه ویژگی هایی توجه داشته باشیم ؟

چادر های مسافرتی اقلامی بسیار عالی و دوست داشتنی هستند که باید در خرید آن ها نیز به مانند خرید هر وسیله دیگری به موارد مهمی توجه داشته باشید که از مهم ترین آن ها می توان به جنس بدنه محصولات اشاره کرد ، یک چادر مسافرتی باید از جنس خوبی ساخته شده باشد تا کیفیت مطلوبی را از آن انتظار داشته باشیم . ضد آب بودن یک چادر مسافرتی بستگی به جنسی دارد که برای ساخت بدنه محصول استفاده می شود .

البته دوخت چادر نیز بی تاثیر نبوده و بایستی به بهترین شکل انجام شده است ، به همین منظور نیز فروشگاه تهران اینتکس توصیه دارد که محصولات خود را به ویژه چادر های مسافرتی را از برند های بزرگ و همچنین از فروشگاه های معتبر خریداری کنید که هیچ مشکلی پس از خرید و در هنگام استفاده به وجود نیاید . وزن محصول و ابعاد آن نیز از دیگر نکات مهم است که بایستی در نظر داشته باشید .

توجه داشته باشید که چادر های مسافرتی در هر مدل به دلیل طراحی متفاوت خود ، ممکن است برای محل خاصی طراحی شده باشد ، به عنوان مثال چادر های ساحلی برای استفاده در سواحل طراحی شده اند و همچنین مدل هایی همچون چادر مسافرتی حرفه ای برای کوهنوردی مناسب هستند . از سوی دیگر چادر های مسافرتی دیگری به مانند چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی طراحی شده اند که مناسب برای آب و هوای معتدل می باشد . 

ویژگی های چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی

از ویژگی های منحصر به فرد چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی می توان به داشتن ابعاد بزرگ آن اشاره کرد که در عین حال ابعاد بسته بندی بسیار کوچک تری داشته و همچنین وزن سبکی دارد که این ویژگی های بسیار عالی سبب شده است تا به سادگی بتوانید محصول را جابجا کنید و به راحتی در سفر ها آن را به همراه خود ببرید .

توجه داشته باشید که از مهم ترین و موثر ترین عوامل در سبک بودن چادر های مسافرتی ، جنس بدنه و پایه های آن می باشد که در این رابطه در بخش نقد و بررسی به صورت کامل بررسی های لازم انجام شده است و جنس چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی معرفی و به ویژگی های آن اشاره شده است . از سایر ویژگی های چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی می توان سهولت در راه اندازی اشاره کرد .

راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی

چادر های مسافرتی فنری همچون چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی به راحتی قابل راه اندازی هستند ، به همین جهت شما می توانید به صورت اتوماتیک و در کمترین زمان محصول خود را نصب و راه اندازی کنید . برای باز کردن آن تنها نیاز است که محصول را از داخل ساک خارج کرده و در محل مورد نظر قرار دهید . سپس گوشه ای از پایه چادر مسافرتی را که به صورت گرد جمع شده است را باز کنید تا به صورت یک فنر پایه ها باز شود .

پس از آن می توانید به صورت کلی لایه داخلی چادر را نیز باز کرده و  از چادر خود استفاده کنید . برای جمع کردن محصول نیز بایستی همانطور که برای راه اندازی عمل کرده اید ، اقدام کنید و به صورت کاملا درست چادر را تا کنید . بهتر است برای بستن چادر ، درب و پنجره ها را باز نگه دارید تا بادی داخل چادر محبوس نشده و بهتر بتوانید چادر را جمع کنید .

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی از مدل های پر فروش تولیدات داخل کشور است که به همین واسطه نیز می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . البته توجه داشته باشید که قیمت مناسب آن به جهت کیفیت پایین نبوده و تنها به دلیل تولیدات و ساخت محصول در کشور قیمت نهایی ارزان تری را نسبت به چادر های مسافرتی خارجی دارد ، با این وجود چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی دارای کیفیت ساخت بسیار عالی بوده و در اغلب شرایط های جوی قابل استفاده می شود و از بدنه ضد آب تشکیل شده است ، به همین علت نیز بسیار مناسب برای کمپینگ ها و اسکان طولانی نیز می باشد .

طراحی بدنه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی در ابعاد بزرگی ساخته شده است ، به همین علت نیز تعداد نفراتی که می توانند از این چادر مسافرتی بزرگ استفاده کنند ، دوازده نفر است که می تواند بیانگر ابعاد بزرگ محصول باشد . اما اگر به دنبال چادری هستید که ابعاد بزرگتری داشته و تعداد نفرات بیشتری را در داخل خود جای دهد بایستی مدل های برزنتی را انتخاب کنید که پایه های آهنی دارند . اما ویژگی خوب چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی نسبت به آن ها ، ابعاد کوچک بسته بندی می باشد که حمل و نقل محصول را بسیار ساده و آسان تر کرده است .

طراحی چادر مسافرتی آکسفورد ایرانی به صورت مربعی بوده که طول و عرض ذکر شده در بخش مشخصات نیز بیانگر طراحی مربعی این چادر می باشد که طول هر ضلع آن نیز به 320 سانتی متر یعنی بیش از سه متر می رسد ، همچنین ارتفاع سقف چادر مسافرتی نیز 180 سانتی متر می باشد . این ابعاد می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت نشسته دوازده نفر و در صورت دراز کش در حدود 6 نفر بتوانند از چادر مسافرتی استفاده کنند . طراحی این چادر به صورت شیبدار بوده که می تواند به خوبی باد را به اطراف هدایت کند و همچنین می تواند در صورت بارش باران ، آب را به کناره ها هدایت کند و از راکد ماندن آب جلوگیری کند .

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی شامل یک درب و دو پنجره در طرفین است که قابلیت باز شدن از طریق زیپ را دارند و می توانید در صورت نیاز آن ها را باز کرده و به بالای سقف ببندید ، تا اینچنین تهویه هوای بهتر و نورگیری عالی داشته باشید . از سایر اقلام همراه چادر مسافرتی آکسفورد ایرانی می توان به مواردی همچون ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب اشاره کرد .

نوع سازه و فریم چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی از نوع سازه ای فنری ساخته شده است که یکی از محبوب ترین مدل ها نزد ایرانیان است ، زیرا سهولت در راه اندازی آن سبب شده است تا بسیاری از مسافرین از این نوع چادر مسافرتی استفاده کنند . شما می توانید در کمترین زمان چادر مسافرتی فنری را راه اندازی کنید . سازه های فنری به دلیل انعطاف پذیری خوبی که دارند می توانند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند ،  به همین جهت نیز در صورت وزش باد شدید ، پایه ها دچار آسیب دیدگی نخواهند شد . لازم به ذکر است که تنها عیب چادر هایی که با سازه فنری ساخته شده اند ، ابعاد بسته بندی نسبتا بزرگ آن ها می باشد که شاید فضای بیشتری را اشغال کند .

جنس بدنه و پایه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی

جنس چادر های مسافرتی می تواند بیانگر ضد آب بودن محصول بادی و همچنین کیفیت و استحکام آن باشد . به عنوان مثال چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ایرانی از بدنه پارچه کره ای آکسفورد ساخته شده است که یکی از بهترین پارچه های ضد آب برای تولید چادر های مسافرتی می باشد . از ملزومات یک چادر مسافرتی نیز ضد آب بودن بدنه آن است تا در صورت استفاده در محیط های بیرون و بارش باران دچار مشکل نشوید .

دوخت چادر مسافرتی نیز بسیار مهم است که شرکت های بزرگ و تولید کنندگان مطرح با بهترین دوخت ها ، درز های موجود را به بهترین شکل می پوشانند . بخش پایه ها و سازه فنری این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس است که استحکام بسیار بالایی داشته و بسیار سبک است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...