چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب

ac 32118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب یکی از بهترین و مورد نیاز ترین وسیله برای تفریح ها و مسافرت های دوستانه و خانوادگی می باشد و از بدنه ای مقاوم از جنس پارچه آکسفورد کره ای ساخته شده است که ضد آب بوده و در برابر باران و برف مقاومت است. با توجه به این مزیت می توان گفت که این چادر با کیفیت برای مسافرت به مناطق کوهستانی کاملا مناسب می باشد و هم چنین کف دولایه این محصول از ورود آب و رطوبت به داخل چادر جلوگیری می کند. پارچه بادوام بدنه این چادر در برابر آفتاب سوختگی نیز مقاوم است و به این علت می توان برای مدت طولانی آن را استفاده کرد و از آن لذت برد . 

برای حمل آسان این محصول یک ساک حمل وجود دارد که به راحتی با گذاشتن چادر در داخل آن میتوان آن را جابه جا کرد. بدنه این محصول دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد علت آن هم سازه های فنری به کار رفته در بدنه آن است . این سازه ها در داخل پوششی از جنس ابریشم قرار دارند و باعث شده تا به راحتی چادر را جمع نمود. پنجره و درب موجود در این چادر همگی دارای توری بوده و می توان در محیط هایی که پشه یا حشرات دیگر وجود دارند از آن ها استفاده کرد . می توان با مراجعه به نمایندگی اینتکس این چادر را خریداری نمود .

راهنمای خرید چادر مسافرتی ایرانی

چادر های مسافرتی محصولاتی کاملا کاربردی هستند و می توانند یک حریم خصوصی عالی را برای ما ایجاد کنند ، اما به شرط اینکه از جنس خوبی داشته باشند و همچنین طراحی مناسبی نیز داشته و از استحکام خوبی برخوردار باشد . چادر های مسافرتی در دو مدل خارجی و ایرانی تولید شده اند که مدل های ایرانی که در مدل های جدید تر ارائه گردیده است ، از کیفیت ساخت بسیار عالی برخوردار بوده و یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی برای استفاده خانوادگی هستند .

اغلب چادر های مسافرتی تولید شده در داخل کشور سازه فنری داشته و برخی از آن ها دارای سازه عصایی هستند . سازه های عصایی ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را داشته و همین موضوع نیز سبب پرطرفدار شدن آن گردیده است . توصیه می شود که حتما در خرید چادر مسافرتی به جنس بدنه و پایه توجه داشته باشید و همچنین نوع طراحی ظاهری و سازه و ... را نیز توجه کنید . در همین اساس در ادامه مطلب و در بخش نقد و بررسی به ویژگی های کامل چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب پرداخته شده است.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی با سازه فنری

پیش تر اشاره کرد که طراحی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب دارای سازه فنری است ، هر سازه دارای یک ساختار مشخصی بوده که می تواند نشانگر نحوه راه اندازی محصولات باشد . چادر های مسافرتی فنری همانطور که از نامش مشخص است ، دارای بدنه فنری بوده و حالت جمع آوری شده آن به دلیل خمیده شدن پایه های فنری انجام شده است و همچنین شما می توانید با باز کردن پایه های فنری چادر را راه اندازی کنید .  به همین علت هیچ نیازی به نصب بدنه به پایه ها نخواهید داشت و سریع تر می توانید چادر را راه اندازی کنید .

در هنگام جمع کردن چادر مسافرتی بایستی به دقت اینکار را انجام دهید ، زیرا ممکن است با بد فشار دادن پایه ها برای جمع کردن ، به پایه ها آسیب وارد کنید . لذا برای تولید سازه این محصول از فایبرگلاس استفاده شده است که در عین حال که انعطاف پذیری خوبی داشته و دوام بالایی دارد ، اما فشار زیاد می تواند سبب شکستن آن شود . شم می توانید پس از راه اندازی چادر مسافرتی ، گوشه های چادر را به زمین ببندید تا چادر استحکام بهتری را در مواقعی که باد شدید است ، داشته باشد . 

توصیه های مهم در نگهداری و مراقبت از چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب

اگرچه بخش کف چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب دارای ساختار دولایه است ، اما نیاز است تا با استفاده از زیرانداز به خوبی از آسیب دیدن محصولات جلوگیری کنید چرا که ساییده شدن چادر به زمین به دلیل وجود داشتن سنگ ریزه یا شاخ و برگ درختان می تواند صدمه ببیند . به همین دلیل نیز توصیه می شود که در ابتدا زمینی که قصد استفاده از چادر مسافرتی را دارید ، کاملا تمیز کرده و سپس چادر را راه اندازی کنید . آتش یا ذغال و هر چیز داغ دیگری نیز می تواند موجب آسیب دیدن چادر مسافرتی شود .

  • چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب
  • طول 320 سانتی متر
  • عرض 320 سانتی متر 
  • ارتفاع 180 سانتی متر
  • کف دو لایه 
  • ضد آب  
  • جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد 
  • جنس سازه فایبرگلاس 
  • کد محصول ac 32118

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب از چادر های مسافرتی خانوادگی بسیار زیبا و البته با کیفیت و با استحکام بالای فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب انتخاب بسیار عالی برای سفر های دور یا نزدیک است که می توانید با استفاده از آن در هر مکانی که دوست دارید ساکن شوید . استراحت کردن در طبیعت با حریم شخصی را می توانید با استفاده از چادر مسافرتی داشته باشید .

این اقلام مناسب برای سفر بوده و دارای ابعاد کوچکی هستند تا بتوانید به سهولت آن ها را حمل کنید . بنابراین اگر شما به دنبال یک چادر مسافرتی سایز بزرگ با قیمت مناسب و ارزان هستید ، چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب گزینه خوبی برای شما خواهد بود ، در ادامع نیز با نقد و بررسی کامل ، به ویژگی ها و خصوصیات این محصول اشاره خواهیم کرد و راهنمای شما در خرید خواهیم بود .

طراحی و تولید چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب

چادر مسافرتی آکسفورد ضد آب فوق در رنگ قرمز با سقفی نارنجی تولید شده است که طرح جالبی را ساخته است . این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده اند که می توانید در دسته بندی مربوطه آن را مشاهده کنید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این چادر مسافرتی مربعی با طول بیش از سه متر ساخته شده است که می تواند برای استفاده دوازده نفره مناسب باشد که البته برای استفاده در حالت دراز کش ، این مقدار به شش نفر خواهد رسید .

داشتن سه پنجره و یک درب بزرگ در کنار یکدیگر سبب نورگیری بسیار عالی در چادر مسافرتی شده است ، همچنین شما می توانید برای تهویه بهتر هوا آن ها را باز بگذارید . توجه داشته باشید که تمامی آنها دارای پشه بند هستند که به دلخواه می توانید آن را باز نگه داشته و یا ببندید تا حشرات به داخل چادر راهی پیدا نکنند . دوخت بسیار عالی بدنه سبب آن شده است تا درزی در بدنه وجود نداشته باشد . طراحی دیواره ها به صورت شیبدار بوده و مرکز سقف از کناره ها ارتفاع بیشتری دارد .

درب و پنجره های موجود به صورت زیپی باز و بسته می شوند . نوع طراحی پایه یا همان فریم چادر مسافرتی نیز از نوع فنری بوده که راه اندازی را برای شما بسیار ساده تر کرده است ، سازه های فنری دوام بسیار عالی داشته و در برابر ضربه ها مقاوم هستند ، انعطاف پذیری آن ها بسیار بالاست . در رابطه با جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب در ادامه توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهیم نمود .

ویژگی های چادر مسافرتی فنری

از ویژگی های بسیار عالی که می توان در رابطه با چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب اشاره کرد ، سهولت در راه اندازی آن ها می باشد که دلیل آن نیز طراحی فنری پایه های چادر است ، این چادر به گونه ای ساخته شده است که بدنه به پایه ها دوخته شده و می توانید با باز کردن چادر از بخش تا شده به صورت اتوماتیک آن را راه اندازی کنید . ضد آب بودن این محصول از دیگر ویژگی های آن است که به شما اجازه خواهد داد تا در سه فصل از آن استفاده کنید ، حتی زمانی که باران می بارد .

جنس چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب

بدنه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب از پارچه کره ای آکسفورد ساخته شده است که شباهت بسیار زیادی به پارچه های شمعی همچون پلی استر و پلی اورتان دارد ، علت استفاده از این پارچه نیز ضد آب بودن آن است که حتی در لایه های نازک خود نیز به خوبی می تواند آبگریز بوده و مانع از ورود مایعات و آب همچون آب باران شود .

این پارچه همچنین عایق بسیار خوبی در برابر اشعه های خورشیدی می باشد . و اما پایه های فریمی این چادر مسافرتی نیز از فایبرگلاس ساخته شده است که به نوعی یک کامپوزیت پلیمری به شمار می آید ، فایبرگلاس ها مدل های سفت و خشک یا نرم و انعطاف پذیر دارند که در ساخت چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد ضد آب از مدل نرم و انعطاف پذیر استفاده شده است تا چادر مسافرتی ساختار فنری داشته باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...