چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب

ac 32120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب یکی از بهترین چادر های ارائه شده از شرکت اینتکس می باشد که دوام بالایی داشته و مورد پسند و رضایت خانواده ها وکمپینگ قرار گرفته است . این چادر زیبا با توجه به جنس بدنه ضد آب در برابر آب غیر قابل نفوذ بوده و در مناطق پر باران از جمله جنگل و کوهستان مورد استفاده قرار می گیرد . لذا می توانید با خیال راحت از چادر مسافرتی خود در این مناطق گفته شده استفاده کنید ، بدون اینکه نگران چیزی باشید .

با توجه به جنس بدنه محصول که از پارچه کره ای آکسفورد می باشد طول عمر چادر بالا بوده  برای مدت زمان طولانی می توان مورد مصرف افراد قرار گیرد .سازه های ساخت این چادر از نوع فنری و از جنس فایبرگلاس سبک و قابل انعطاف می باشد . این امر سبب شده تا این چادر را به راحتی نصب و راه اندازی نمود و هم چنین باعث سهولت در جمع آوری آن نیز شده است .

در زمان جمع آوری و انتقال چادر مسافرتی می توان آن را درون ساک حمل خود گذاشت و به راحتی آن را جابه جا نمود . دیگر مزیت این چادر مسافرتی با کیفیت داشتن توری در پنجره و درب ورود و خروج آن است که از ورود حشرات آزار دهنده به داخل چادر جلوگیری می کند. این توری با یک زیپ که در ساخت پنجره و درب به کار رفته باز و بسته می شود. این چادر را می توان با مراجعه به نمایندگی رسمی شرکت اینتکس خریداری نمود .

راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب

برای راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب در اولین مرحله نیاز است تا محل مناسبی را برای راه اندازی انتخاب کنید . به عنوان مثال مکان هایی چون کناره های یک دره یا پرتگاه ، کنار رودخانه یا دریا و موارد اینچنینی گزینه مناسبی برای راه اندازی نیستند ، چرا که ممکن است در صورت استفاده از چادر در کنار یک پرتگاه ، در صورت وزش باد شدید ، دچار صانحه شوید ، همچنین ممکن است آب رودخانه در طی برخی از زمان ها افزایش یابد که می تواند خطری برای شما ایجاد کند .

همچنین اگر قصد استراحت کردن برای مدت طولانی در سواحل را دارید بهتر است چادر را با فاصله از آب استفاده کنید ، زیرا جزر و مد آب می تواند خطر آفرین باشد .همچنین توصیه می شود که زمین صاف و تمیز را انتخاب کنید که سنگ های ریز و درشت زیادی نداشته باشد ، همچنین شاخ و برگ درختان و ... نیز می تواند به چادر مسافرتی آسیب وارد کند .

سپس ا زیرانداز را بر روی زمین پهن کرده و سپس چادر را از ساک خارج کرده و آن را باز کنید . راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب بسیار ساده است و تنها با باز کردن لایه ها از یکدیگر می توانید به صورت اتوماتیک شاهد راه اندازی و باز شدن سازه فنری چادر مسافرتی باشید . برای جمع آوری نیز بهتر است که با آرامش اینکار را انجام داده و با توجه به الگوی فریم آن را تا کنید .

مراقبت و توصیه های نگهداری و استفاده از چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب

در بخش قبلی به صورت کلی به موارد مهم برای نگهداری از چادر مسافرتی اشاره شد ، اما توضیحات تکمیلی را در این بخش ارائه خواهیم نمود . توجه داشته باشید که بدنه چادر مسافرتی در برابر دماهای مختلف آب و هوا ، رطوبت ، نور خورشید و ... مقاوم است ، اما حرارت های زیاد مانند آتش ، ظروف بسیار داغ فلزی و امثال این موارد می تواند به بدنه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب آسیب وارد کند . 

همچنین برای گرم کردن داخل چادر مسافرتی در فصول سرد سال نباید از آتش یا بخاری های نفتی و ... در داخل چادر مسافرتی استفاده کنید ، چرا که این موارد خطر ساز بوده و علاوه بر اینکه ممکن است به چادر اسیب بزند می تواند برای سلامتی شما نیز خطرناک باشد . به جای آن می توانید با پوشش مناسب ، استفاده از کیسه خواب و ... خود را گرم کنید . همچنین می توانید برای گرم شدن تکه سنگی را کنار آتش قرار داده سپس آن را بر روی یک پارچه نمدار یا یک سینی فلزی قرار دهید تا حرارت آن سپس گرم شدن داخل چادر مسافرتی شود .

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب چادر مسافرتی با امکانات خوب و کامل است که می توانید با خرید آن ، سفر هایی بسیار دوست داشتنی را برای خود رقم بزنید ، زیرا داشتن یک چادر مسافرتی بزرگ و ضد آب می تواند راحتی را برای شما در طول سفر به همراه داشته باشد ، تا اینچنین بتوانید در طبیعت ساکن شده و حتی به صورت موقتی یا طولانی مدت در یک محل استقرار پیدا کنید ، بدون اینکه نیازی به خانه ، ویلا یا هتل داشته باشید .

چادر های مسافرتی موجود در فروشگاه اینتکس از طراحی های مختلفی برخوردار هستند که هر یک از آن ها ویژگی های ساختاری متفاوتی دارند ، بر همین اساس قصد داریم تا در این بخش به بررسی ویژگی ها و خصوصیات چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب بپردازیم . بنابراین اگر اطلاعات کمی در این رابطه دارید ، می توانید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و تولید چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب

نوع طراحی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب دارد به صورت مربعی می باشد ، عمده چادر های طراحی شده ، ساختاری مربعی دارند که می تواند فضای بسیار خوبی را در اختیار افراد قرار دهد . طول هر ضلع این چادر مسافرتی مربعی ، 320 سانتی متر می باشد که می توان گفت از سه متر بیشتر است ، همچنین ارتفاع آن 180 سانتی متر می باشد . دیواره های چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب به صورت شیبدار و هرمی ساخته شده است ، این نوع ساختار می تواند آبگریز باشد و در صورت بارش باران ، آب را به اطراف هدایت کند .

همچنین طراحی هرمی این چادر ها می تواند در صورت بادی بودن آب و هوا ، به خوبی جریان باد را به کناره ها و بالا هدایت کند تا استحکام بیشتری را در این نوع شرایط داشته باشد . چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب دارای 2 پنجره به صورت نیم داره در طرفین می باشد که یک درب نیز در بخش جلویی آن قرار گرفته است . لازم به ذکر است که درب و پنجره ها به صورت زیپی باز و بسته می شوند و همچنین می توانید از طریق پشه بند موجود ، در صورت نیاز با باز گذاشتن پنجره ها و بستن پشه بند ، علاوه بر داشتن تهویه هوای خوب ، مانع از ورود حشرات به داخل چادر شوید 

مدل سازه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب

مدل سازه ای که در چادر های مسافرتی استفاده می شود ، متفاوت بوده و شما می توانید بر همین اساس چادر مسافرتی مناسب خود را انتخاب کنید . چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب از طراحی فنری ساخته شده است که بیشترین چادر های مسافرتی ایرانی از همین قبیل بوده و نزد هموطنان نیز بسیار محبوب است . سازه فنری همانطور که از نامش مشخص است ، فریمی انعطاف پذیر است که می توانید با تا شدن بدنه ، آن را نصب و یا جمع آوری کنید .

از ویژگی های خوبی که چادر های فنری دارند ، می توان به امکان راه اندازی اتوماتیک آن ها اشاره کرد ، بنابراین شما می توانید در کمتر از چند ثانیه چادر مسافرتی خود را راه اندازی کنید . دوام این نوع از چادر ها در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم است . تنها نکته ای که در چادر های مسافرتی قابل تامل است ، ابعاد بسته بندی نسبتا بزرگتر آن نسبت به سایر چادر های مسافرتی می باشد که در صورت عدم کمبود فضا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد .

جنس پایه ها و بدنه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب

از موارد مهمی که همواره توسط فروشگاه اینتکس به مشتریان خود به خصوص در خرید چادر مسافرتی تاکید کرده است ، جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی است ، همانطور که شرکت های مختلف با متریال های گوناگون برای ساخت چادر مسافرتی استفاده می کنند ، می توان گفت که چادر های مسافرتی یکسان نبوده و جنس آن ها نیز می تواند متفاوت باشد.

مهم ترین ویژگی که هر یک از چادر های مسافرتی بایستی آن را داشته باشند ، ضد آب بودن آن هاست ، چرا که در هوای باز ، ممکن است بارانی ببارد و با تغییر جو هوا مواجه شویم ، به خصوص که اگر به سفر های طولانی رفته و ممکن است شرایط آب و هوایی در هر منطقه از جغرافیا تغییر کند . برای تولید بدنه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد مرغوب از پارچه کره ای ، آکسفورد و برای پایه های آن از فایبرگلاس استفاده شده است . که هر دو ضد آب هستند و وزن سبکی دارند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...