چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اصل

tf 32111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اصل یکی دیگر از ارزان ترین چادر های مسافرتی بوده که برای استفاده در سفر های دسته جمعی و یا مسافرت ها خانوادگی طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی وزنی کم داشته و با توجه به نوع سازه های آن در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. زیرا سازه های محصول از نوع فنری بوده و جنس بدنه آن فایبرگلاس می باشد. این نوع جنس بدنه را به دلیل وزن کم و ساختار انعطاف پذیر آن انتخاب کرده اند. در چادر های مسافرتی فنری سازه های محصول به طور کامل به روکش بدنه متصل شده و استحکام بالایی دارند. به همین دلیل بوده که محصول بلافاصله بعد از خروج از ساک برای استفاده شما اماده خواهد بود. وزن بدنه چادر مسافرتی تنها 5 کیلوگرم بوده و در داخل ساک حمل خود با طرح کوله پشتی جای خواهد گرفت. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای رفت و امد اسان و دو عدد پنجره بر روی دیواره های آن تعبیه شده است. به همین دلیل بوده که فضای داخلی محصول از نور کافی و گردش ازادانه هوا برخوردار می باشد. لازم به ذکر بوده تمامی این بخش ها دارای توری پشه بند هستند. برای خرید چادر مسافرتی اورجینال ایرانی با قیمت ارزان و تخفیف عالی می توانید به فروشگاه رسمی تهران اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اصل

کشور ایران همواره سعی کرده تا در رقابت با محصولات و چادر های مسافرتی خارجی کیفیت خوبی را در تولیدات خود ایجاد کرده و رضایت مشتریان را به دست اورد. یکی از جدید ترین تولیدات در حوزه چادر های مسافرتی ایرانی ، چادر مسافرتی 12 نفره تفلون اصل می باشد که به صورت کامل با دوام و اصل روانه بازار شده است. این محصول خصوصیات قابل توجهی همچون ضد اب بودن ، ظرفیت بالا و طراحی با دوام را بهره مند می باشد که به تک تک این موارد به صورت کامل خواهیم پرداخت...

ویژگی نخستی که باید به ان بپردازیم بحث نوع طراحی و ساختار این چادر مسافرتی است که قطعا یکی از دلایل مهم در خرید این محصول به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این کالا دارای ساختاری مربعی شکل است. این ساختار باعث شده تا فضای داخلی این چادر به صورت یکنواخت بوده باشد که قطعا فضای ایده ال و مناسبی را هم برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد که به ان هم در ادامه خواهیم پرداخت. بدنه اصلی این محصول را اگر به صورت دقیق نگاه کنید متوجه خواهید شد که این محصول هر چه از بخش هایی بالایی و سقف ان به سمت پایین حرکت می کنیم ، عرض بیشتری دارد که همین امر باعث شده تا فضای استراحت شما بسیار وسیع تر باشد. ساختار تمام لبه های این محصول نیز به صورت گرد پیاده سازی شده است که همین امر هم باعث شده تا لبه های گرد این محصول زیبایی و جلوه خوبی را به این محصول ببخشند.

نکته بعدی که باید در خصوص این چادر مسافرتی به ان اشاره کنیم بحث کناره های این کالاست. گوشه های این چادر به گونه ای طراحی شده است که قابلیت تو رفتگی و تغییر اندازه را داراست به این صورت که شما اگر داخل چادر قرار بگیرید می توانید به راحتی با دستان خود این بخش را فشار داده و به سمت بیرون ان را باز کنید. این بخش به این دلیل طراحی شده است که هم بتوانید در داخل چادر وسایل خود را در کناره های این محصول قرار داده و فضای مرکزی را برای استراحت خود وسیع تر و باز تر کنید. هم چنین باعث شده است تا در هنگام جمع کردن این محصول بتوانید به سادگی ان را در کوتاه ترین زمان ممکن به یک ابعاد کوچک در اورده و از ان استفاده کنید.

بحث دیگری هم که باید در خصوص این چادر مسافرتی به ان بپردازیم بحث رنگ این محصول است. این کالا یکی از خاص ترین رنگ ها در بین چادر های مسافرتی را داراست به این صورت که می توانید با نگاه دقیق به ان متوجه این موضوع شوید. در واقع رنگ قهوه ای براقی که این چادر مسافرتی داراست سبب شده تا هم در فضای باز به راحتی قابل روت باشد و هم در تابش نور خورشید جلوه زیبایی را به خود بگیرد که این عامل هم یکی از خصوصیات خوب طراحی این محصول به شمار می رود.

در خصوص درب و پنجره این چادر مسافرتی هم باید عنوان کنیم که درب اصلی این محصول در مرکز این کالا قرار دارد که با ساختار مستطیلی شکل خود به وضوح قابل رویت است. شما می توانید این درب را با استفاده از بخش بالایی ان به صورت کامل جمع کرده و با استفاده از بندی که دارا می باشد به صورت کامل ان را گره بزنید که از افتادن و باز شدن مجدد ان جلوگیری کنید. هم چنین این خصوصیت درباره پنجره های این محصول هم صدق می کند که به همین طریق می توانید از ان ها هم استفاده کنید. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که این درب و پنجره ها همگی دارای پشه بند یا به عبارت دیگر توری هم می باشند که باعث شده تا در فصول گرم سال به هیچ عنوان اذیت نشده و از ورود حشرات مضر نیز جلوگیری کنید.

تمامی این خصوصیاتی که در ارتباط با این چادر مسافرتی عنوان کردیم بیان گر کیفیت بالای تولید این محصول است که در کنار ابعاد بزرگ و ظرفیت خوبی که برای سفر های خانوادگی دارد ، یک پیشنهاد مناسب برای خرید به شمار می رود که پیشنهاد می کنیم ان را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...