چادر مسافرتی 14 نفره عصایی

Tahoe Gear 2335

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 14 نفره عصایی محصولی جدید و با قابلیت بالا بوده که برای سفرهای خانوادگی با نشیمنگاهی بزرگ و مناسب برای خوابیدن 14 نفره طراحی و از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس به بازار عرضه می شود. این محصول جدید با توجه به ارگونومی ساخت متفاوت خود توانسته در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. ساختمان مستطیل شکل محصول در مجموع دارای دو بخش فضایی خارجی و داخلی می شود. فضای خارجی یک چهار ضلعی در جلوی محصول بوده که متشکل از سایبانی بزرگ و دیواره های توری و پشه بند بوده که از طریق کی درب بزرگ امکان ورود و خروج افراد را مهیا می سازد. اما فضای داخلی محصول از سه اتاق مجزا تشکیل شده که هر اتاق دارای درب ورود و خروج مجزا و دو عدد پنجره مجهز به توری می شود. این توری ها از ورود حشرات و حیوانات به محوطه داخلی جلوگیری خواهد کرد. توجه داشته باشید امکان ادغام تمامی این سه بخش مهیا می باشد. این محصول از بدنه ای با حنس پلی استر با روکش پلی اورتان تولید شده که دارای سازه هایی از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس می باشد. به همین دلیل از محصول می توانید در تمامی شرایط جوی اب و هوایی استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع عصایی
 طول 640 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت 14 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 6
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 14 نفر
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 14 نفره عصایی محصولی با ابعاد داخلی و نشیمنگاه بزرگ و با ظرفیت بسیار بالا بوده که به منظور استفاده در تمامی نقاط با اب و هوای متفاوت و برای سفر های خانوادگی خارج شهر طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای فضای داخلی تقسیم بنده شما بوده و از محیط داخلی کاملا نورگیر با تهویه مطبوع هولژا برخوردار می باشد. تمامی بخش های عبور هوا مجهز به توری می باشند. در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول به نقد و بررسی ان پرداخته تا برای خرید چادر مسافرتی دغدغه ای نداشته باشید. پس برای تجربه یک انتخاب مناسب توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تنوع در ساختار و ایجاد نواوری در ارگونومی ساخت محصول از جمله علت های اصلی تفاوت ان ها به شمار می رود. این محصول نیز دارای بدنه و ساختاری متفاوت بوده که از جمله دلایل محبوبیت بالای ان به شمار می رود. بدنه این محصول دارای دو بخش اصلی داخلی و خارجی بوده که بخش خارجی ان در حریم بیرونی تعبیه شده و مجهز به توری و سایبان بوده که در فضایی با ظاهر چهار ضلعی بخش ابتدایی محصول را تشکیل می دهد. این بخش دارای یک درب بزرگ برای تردد به فضای داخلی می باشد. فضای داخلی محصول از سه اتاق تفکیکی شده تشکیل می شود که هر اتاق ان دارای دو عدد پنجره بزرگ مجهز به توری است. هر یک از این اتاق ها امکان ادغام به یکدیگر را دارند. توجه داشته باشید تک تک این فضاهای مجزا برای تردد اسان مصرف کنندگان دارای درب اختصاصی هستند. با توجه به توری های نصب شده بر روی درب و پنجره های این چادر مسافرتی حشرات و حیوانات نمی توانند وارد فضای داخلی ان شوند. با توجه به نوع متفاوت طراحی بدنه در داخل این چادر گردش ازادانه هوا امکان پذیر بوده و فضایی کاملا نورگیر می باشد.

جنس بدنه

مرغوبیت جنس بدنه محصول موجب افزایش طول عمر ان و رضایمندی مصرف کنندگان محترم خواهد شد. این محصول نیز بر همین اساس از بدنه ای از جنس پلی استر تولید شده که دارای روکشی از نوع پلی اورتان بوده که ساختاری کاملا ضداب دارد. برای تولید سازه های محصول از فایبرگلاس استفاده شده که وزنی کم و طول عمر بالایی دارد. با توجه به این ساختار  شما می توانید در تمامی شرایط جوی اب و هوایی از این محصول بهره برداری نمایید. زیرا تماس مستقیم با تابش نور خورشید و یا قرار داشتن در معرض بارش برف و باران اسیبی برای بدنه ایجاد نخواهد کرد.

ابعاد و وزن

طول این چادر 640 سانتی متر و عرض ان هم 304 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 213 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده که می توانید به سادگی در داخل ان عبور و مرور کرده و به استراحت بپردازید. هم چنین این محصول ظرفیت 14 نفره داشته و به صورت درازکش می توانند به راحتی از ان استفاده نمایند.. هم چنین وزن این محصول تنها 25 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توانید ان را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد که در مدت زمان کوتاهی می توانید به سادگی ان را نصب کنید. در ابتدا کافی است این محصول را بر روی زمین قرار داده و تجهیزات ان را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس در ابتدا اقدام به نصب ستون های این محصول بر روی زمین کنید و پس از ان پارچه اصلی این محصول را بر روی پایه ها قرار دهید. پس از انجام این عمل نیز می توانید با رد کردن طناب های این محصول از داخل بدنه اقدام به سر پا کردن این چادر نمایید. این کار معمولا 15 تا 20 دقیقه زمان می برد. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم بهتر است که در هنگام نصب این چادر با پایه های این محصول با ملایمت برخورد نمایید. هم چنین از ضربه زدن و فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این چادر خودداری کنید تا باعث سوراخ شدن و یا افت کیفیت این چادر نشود. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول بدون افت کیفیت استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 14 نفره عصایی امریکایی محصولی زیبا و بادوام بوده که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با مرغوب ترین ساختار بدنه خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...