چادر مسافرتی 16 نفره عصایی دوپوش

Tahoe Gear 2345

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 16 نفره عصایی دوپوش محصولی جدید با فضای داخلی کاملا نورگیر بوده که با یک نشیمنگاه بزرگ طراحی شده و به راحتی 16 نفره می توانند برای خواب از فضای داخلی این محصول استفاده نمایند. این محصول دارای ساختاری شش ضلعی بوده که با توجه به ابعاد بزرگ بدنه این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. بخش داخلی محصول در ابتدا دارای سه ردیف پنجره سراسری مجهز به توری بوده که از بخش سقف تا حریم زمین امتداد دارند. این محصول دارای دو عدد درب بزرگ برای ورود و خروج نیز می باشد. بعد از درب ها در بخش داخلی محصول شاهد یک تفکیک فضا هستیم که محصول را به دواتاق خواب مجزا تفکیک می گند. هر یک از این اتاق ها امکان ادغام به فضای مرکزی را داشته و دارای دو عدد پنجره استاندارد مجهز به توری نیز هستند. این محصول دارای سقفی با هواکش بزرگ بوده که موجب می شود فضای داخلی کاملا نورگیر باقی بماند. توجه داشته باشید برای جلوگیری از نفوذ اب به داخل محصول این سقف دارای پوشش دوم شده است. بدنه محصول از پوشش با باکیفیت ترین نوع پلی استر تولید شده که دارای روکشی از نوع پلی اورتان می باشد. سازه های الومینیومی محصول با وزنی کم و ساختاری ضد زنگ بوده که طول عمر بالایی دارند. برای خرید این محصول به نمایندگی اینتکس می توانید مراجعه کنید و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع عصایی
 طول 488 سانتی متر
 عرض 457سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت 16 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 7
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 16 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 16 نفره عصایی دوپوش یکی از بزرگترین سایزهای چادر مسافرتی عصایی بوده که برای انوع سفر ها و کمپینگ ها طراحی و به بازار عرضه شده است. این چادر با توجه به ابعاد بسته بندی کوچک خود و امکان راه اندازی اسان و ظرفیت داخلی بسیار بالا در زمانی کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. توجه داشته باشید این محصول با توجه به کیفیت و طول عمر بالای خود از قیمتی مناسب برخوردار می باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل محصول به معرفی جامعی از ان برای خرید چادر مسافرتی دست یابید. پس برای کسب یک خرید مطمئن و مناسب توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی ساخت این چادر مسافرتی برخلاف سایر نمونه های مشابه دارای ابعادی شش ضلعی بوده که از یک نشیمنگاه بزرگ و سقفی شیبدار برای جاری شدن بهتر اب باران به سمت زمین تشکیل می شود. این محصول با ارگونومی ساختی متفاوت در بخش داخلی تولید شده که دارای سه بخش مجزا می شود. بخش ابتدایی ان ابعادی نسبتا بزرگ داشته و از چهار پنجره بزرگ تشکیل شده که از بخش سقف تا حریم زمین امتداد دارد. در میانه محصول دو عدد درب بزرگ برای ورود و خروج به صورت قرینه تعبیه شده است. بعد از درب ها در داخل محصول یک لایه تفکیک کننده وجود داشته و محصول را مجهز به دو عدد اتاق خواب خواهد کرد. هر یک از این اتاق خواب ها دارای دو عدد پنجره استاندارد هستند. توجه داشته باشید در صورت تمایل می توانید تمام این فضاها را به یکدیگر ادغام نمایید. لازم به ذکر بوده تمامی درب و هوا پنجره های محصول مجهز به توری بوده تا از ورود حشرات و حیوانات به داخل این چادر مسافرتی جلوگیری شود. این محصول دارای یک سقف بزرگ با هواکش بوده که در زمان بارش برف و باران می توانید از پوشش دوم ان استفاده نمایید. ساختار داخلی محصول به دلیل طراحی استاندارد دارای فضایی نورگیر با امکان گردش مطلوب هوا می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه که معمولا مهمترین آیتم برای خرید و استفاده از هر نوع چادر مسافرتی بوده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پارچه پلی استر با یک روکش مقاوم از نوع پلی اورتان بوده که از ضخامت خوبی نیز بهره می برد. این ضخامت سبب می شود تا در برابر آب باران و گرما تا حدودی مقاومت لازم را داشته باشد. جنس فریم های نگهدارنده این چادر مسافرتی نیز از نوع الومینیوم گالوانیزه و ضد زنگ و مقاوم بوده و در برابر شرایط جوی مختلف و برخورد آب مقاوم خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبی که این جنس بدنه داشته انعطاف بالای آن برای جمع شدن بهتر می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد چادر 16 نفره عصایی معادل (طول: 488 سانتی متر ، عرض: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 213 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار جا دار برای استراحت 16 نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به همان اندازه جایگیری خواهد داشت. اما بر خلاف داشتن ابعاد بزرگ هنگامی که این چادر مسافرتی را جمع می کنید ابعد بسیار کمتری را خواهد داشت. به همین دلیل و با توجه به وزن بدنه 26 کیلوگرمی ان به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی نسبت به راه اندازی چادر های دیگر کمی زمانبر تر بوده ولی به نسبت این زمان بر بودن مزیتی را نیز در خود دارد. این مزیت جمع شدن بیش از حد آن برای جایگیری کمتر می باشد. برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا بدنه اصلی را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس اقدام به قرار دادن فریم ها در دریچه مخصوص تعبیه شده بر روی چادر نمود. این فریم ها را باید تا زمانی در این دریچه ها قرار دهید تا از سمت دیگر به بیرون هداست شود. در انتها نیز باید ابتدای هر فریم را در اهرم های پلاستیکی چادر قفل کنید. همچپنین برای استحکام بیشتر این چادر بر روی زمین کافیست از طناب و میخ مخصوص برای وصل کردن آن بر روی زمین استفاده کرد. بهترین و ساده ترین روش برای نگهداری و مراقبت از این محصول دور نمودن هر گونه اشیای بسیار داغ و تیز از این کالاست. همچنین نحوه راه اندازی و استفاده از این چادر هم می تواند در نگهداری بهتر از آن بسیار موثر باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 16 نفره عصایی دوپوش یکی از پرفروش ترین انواع چادر های مسافرتی آمریکایی بوده که به نسبت ظرفیت و کیفیت بدنه از قیمتی مناسب برخوردار می باشد. این کالا که محصولی مناسب برای تمامی سفر ها بوده از طریق فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...