چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی فرینو

PILIER

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی فرینو محصولی فوق العاده زیبا و متفاوت می باشد که به دلیل داشتن خاصیت های بی نظیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول دارای تجهیزات حرفه ای بوده که نیاز های شما را به طور کامل براروده کرده است. این محصول دارای سازه هایی از جنس الومینیومی می باشد که بسیار انعطاف پذیر است. هم چنین بدنه این چادر ساخته شده از جنس پارچه پلی استر ضد اب با عایق حرارتی می باشد که از ورود اب باران به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری کرده و به سادگی در سخت ترین شرایط کوهستانی نیز اسیب نخواهد دید. این محصول یک درب ورودی نیز دارد که بر روی ان پشه بند تعبیه شده است که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین راه رو این چادر قابلیت جمع شوندگی و باز و بسته شدن هوا کش ها را نیز دارد که برای راحتی مصرف کننده تعبیه شده است. علاوه بر این ها لوازم مخصوص کمپینگ مانند جیب های پخش کننده نور ، نشان گر های شب نما ، میخ طناب برای مهار چادر و هم چنین کیسه حمل نیز در کنار این محصول موجود می باشد. اگر قصد خرید یک چادر بی نظیر را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را با کیفیت فوق العاده از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای کیسه حمل
 وزن : 3.2 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی فرینو

چادر مسافرتی ۲ نفره کوهستانی فرینو از تولیدات فوق العاده این شرکت می باشد که دارای تجهیزات حرفه ای بوده و نیاز های شما را به طور کامل براروده کرده است. این محصول به دلیل داشتن خاصیت های بی نظیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم بررسی کاملی از این محصول انجام داده و نتایج را با شما در میان بگذاریم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکاتی که می توان در رابطه با این محصول عنوان کرد طراحی فوق العاده ان است. این چادر شکلی ظاهر و جذاب داشته و به صورت نیم دایره ای و ضربدری طراحی شده است که بسیار زیباست. اگر بخواهیم به طور دقیق تری به بررسی این محصول بپردازیم در ابتدا باید عنوان کرد که خطوط روی هم و ضربدری که با رنگ مشکی بر روی این محصول قابل مشاهده هستند برای این منظور طراحی شده اند که پایه ها و طناب های سازه این محصول از داخل ان ها عبور کرده و این محصول را مقاوم تر کند. در گوشه این محصول پنجره ای نعبیه شده است که دارای توری محافظ بوده و از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند. در جلوی این محصول نیز درب ورود ان قرار گرفته است که عبور و مرور از طریق ان صورت می گیرد. این درب از بالا تا نزدیک پایین ترین نقطه این محصول کشیده شده است که افراد سنگین وزن نیز بتوانند به راحتی از داخل ان عبور کنند. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید عنوان کرد که رنگ تمامی قسمت های این چادر به صورت نارنجی بوده و تنها بخش های کف این چادر است که به صورت یکدست مشکی تولید شده است. طناب های این محصول هم با رنگ های سفید و قرمز ساخته شده اند. هم چنین ستون ها و پارچه های موجود بر روی سقف این محصول نیز همگی مشکی رنگ می باشند. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت بالا را شاهد باشیم.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول نیز می توان این نکته را یاد اور شد که ساخته شده از جنس پارچه پلی استر می باشد که بسیار مقاوم است و به سادگی دچار اسیب دیدگی نمی شود. هم چنین پایه های این محصول نیز ساخته شده از نوع فایبر گلاس هستند که فوق العاده مستحکم می باشند و انعطاف پذیری بالایی دارند. هم چنین در رابطه با بدنه این محصول نیز می توان گفت که ضد اب بوده و از نفوذ اب باران به داخل به طور کامل جلوگیری می کند.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از مسائلی که می توان راجب ان صحبت کرد ابعاد این محصول است. این چادر دارای طول 280 سانتی متر و همین طور عرض مشابه 280 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول نیز 105 سانتی متر می باشد. در رابطه با ظرفیت این چادر هم باید عنوان کرد که دو نفر به صورت دراز کش و هم زمان می توانند از این محصول استفاده کنند. علاوه بر این ها این محصول با داشتن 3.2 کیلو گرم وزن به سادگی حمل و جا به جا شده و می توان ان را در مکان مناسب نصب و راه اندازی کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری بسیار اسان است. شما در ابتدا کافی است تمامی پایه ها و خود چادر را از بسته بندی خارج کرده و روی زمین قرار دهید. سپس با جا زدن پایه ها و همین طور رد کردن طناب از داخل محفظه های تعبیه شده بر روی بدنه این محصول اقدام به راه اندازی و سر پا کردن این چادر کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می شود که جزو مزایای ان به حساب می اید. هم چنین گفتنی است که در کنار بسته بندی این محصول دفترچه راهنما هم قرار دارد که می توانید به سادگی اموزش های لازم را از داخل ان مشاهده کرده و ایرادات را در هنگام نصب بر ظرف کنید.

هم چنین برای مراقبت از این چادر سفری تنها کافی است فشار زیادی به میخ ها و پایه های این محصول وارد نکنید که اسیب ببیند. هم چنین اشیا نوک تیز مانند چاقو یا هر چیز دیگری که امکان پاره کردن پارچه این چادر را دارد را از کنار ان دور کنید. با رعایت این نکات چندین سال می توانید با کیفیت بالا از این محصول استفاده نمایید. هم چنین کیت تعمیرات نیز در بسته بندی این چادر موجود است که در مواقع لزوم می توانید از ان ها نیز استفاده کرده و ایراد را حل کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره کوهستانی فرینو محصولی زیبا با طراحی خاص می باشد که دارای کیسه حمل بوده و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده 2 نفر به صورت دراز کش بوده و می توانید از ان در سفر های مختلف خود استفاده کنید. اگر به دنبال خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...