چادر مسافرتی 2 نفره گل دار

camp-007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طول: 150 سانتی متر ، عرض: 150 سانتی متر  ، ارتفاع: 140 سانتی متر ، جنس بدنه از پارچه شمعی پلی استر ، دارای فریم های فلزی ضد زنگ ، قابلیت راه اندازی سریع ، دارای وزن و حجم کم ، مناسب سفر های عادی

چادر مسافرتی 2 نفره گل دار قطعا یک محصول بی نظیر برای طبیعت گردی به شمار می رود. در واقع خیلی از افراد قصد دارند تا به تنهایی به دل کوه و طبیعت رفته و سعی کنند تا پس از گشت و گذار به بهترین شکل ممکن به استراحت بپردازند. این افراد قطعا برای استراحت نیاز به یک چادر مسافرتی با کیفیت دارند که بتوانند در هر شرایطی به بهترین شکل ممکن خوابی راحت و آرام را تجربه کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی هم از نظر زیبایی و طرح موجود بر روی بدنه و هم از نظر کیفیت قطعا می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید به شمار رود. همان طور که می بینید این محصول از یک بدنه طرح دار با رنگ های مختلف طراحی شده است که بر روی آن می توانید انواع گل را هم مشاهده کنید که باعث زیبایی هر چه بیشتر این چادر مسافرتی شده است. هم چنین بهره مندی از پارچه پلی استر در طراحی رویه و همین طور مقاومت در برابر باران هم یکی دیگر از خصوصیاتی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کرد و قطعا در خرید شما اثرگذار می باشد. تمامی این موارد در کنار راه اندازی آسان و قیمت ارزان این محصول باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت این چادر را در سبد خرید خود جای دهید.

 نوع فنری
 طول 150 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیکبله
 دوپوشخیر
 ضد آبخیر
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی هاظرفیت دراز کش 1 الی 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 50 در 50 در 8 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 2 نفره گل دار نمونه ای از سری چادر های مسافرتی پر فروش و بسیار زیبا فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با نازل ترین قیمت به همراه ضمانت برای فروش گذاشته شده است . چادر های مسافرتی محصولاتی محبوب در میان تمامی اقشار جامعه می باشد ، چرا که می توانید در سفر ها از آن به عنوان یک سرپناه و حریم خصوصی استفاده کنید . هر فردی دوست دارد که تفریحات دوست داشتنی را در محیط های خارج از خانه و در دل طبیعت داشته باشد ، به همین دلیل استفاده از چادر های مسافرتی که مخصوص سفر بوده و به راحتی می توانید آن را در سفر ها حمل کرده و با خود به همراه داشته باشید . در ادامه به مواردی چون طراحی و نوع سازه ، جنس بدنه و فریم ، ویژگی ها و خصوصیات ، نحوه مراقبت و استفاده از چادر مسافرتی 2 نفره گل دار بپردازیم .

طراحی و نوع سازه چادر مسافرتی 2 نفره گل دار

چادر های مسافرتی ممکن است از نظر طراحی ظاهری و نوع سازه تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند که بر این اساس هر مدل ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را خواهد داشت . همانطور که از نام این محصول مشخص است ، ابعاد چادر فضا را برای استفاده دو نفر بزرگسال فراهم کرده است که به راحتی می توانند در داخل چادر نشسته و یا دراز بکشند . نوع طراحی این چادر مسافرتی به صورت مربعی است که طول هر ضلع آن 150 سانتی متر مربع می باشد . لازم به ذکر است که برای دراز کشیدن کمی نیاز است که پاها خم بشود . هدف از ارائه این چادر مسافرتی در ابعاد کوچک ، کاهش وزن و حجم بسته بندی آن برای جابجایی و حمل راحت تر می باشد .این چادر عمدتا برای اسکان کوتاه مدت طراحی شد است .

نوع سازه و فریم این چادر مسافرتی از نوع فنری می باشد که یکی از محبوب ترین نوع سازه نزد ایرانیان است ، به خصوص که بیشتر مدل های ایرانی نیز از طراحی فنری برای ساخت چادر های خود استفاده می کنند .در بدنه این چادر مسافرتی یک درب بزرگ در قسمت جلویی و یک پنجره در بخش کناری قرار گرفته است که هر دو آن ها مجهز به توری یا پشه بند است تا در صورت گرم بودن هوا با باز گذاشتن درب و پنجره تهویه هوای خوبی را در داخل چادر داشته باشید و از ورود حشرات نیز به داخل چادر جلوگیری کنید . 

جنس بدنه و فریم چادر مسافرتی 2 نفره گل دار

در خرید چادر مسافرتی حتما باید به جنس محصول توجه داشته باشید چرا که جنس چادر مسافرتی می تواند بیانگر دوام بسیار خوب آن و همچنین ضد آب بودن چادر مسافرتی باشد . این چادر مسافرتی از دو بخش اصلی بدنه و فریم یا همان سازه تشکیل شده است که جنس هر دو آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است . چادر مسافرتی 2 نفره گل دار دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر می باشد.

این جنس یکی از پر استفاده ترین پارچه ها برای ساخت بدنه چادر های مسافرتی خانوادگی و حتی حرفه ای و کمپینگ می باشد ، چرا که الیاف آن ضد آب بوده و می تواند عایقی بسیار عالی در برابر رطوبت باشد . و اما بخش فریم این چادر مسافرتی نیز از فلز ضد زنگ می باشد که با بخش های پلاستیکی و فنری به یکدیگر متصل شده و تشکیل سازه داده است .

ویژگی های چادر مسافرتی فنری چیست ؟

چادر های مسافرتی فنری به دلیل طراحی فنری خود راه اندازی بسیار ساده و سریعی دارند . این ویژگی بسیار عالی در این محصولات سبب شده است که مسافرین بتوانند به سرعت چادر را بر پا کرده و از آن استفاده کنند . شما تنها با باز کردن چادر مسافرتی مشاهده خواهید کرد که چطور چادر به صورت اتوماتیک و با باز شدن فنر های تا شده خود راه اندازی خواهد شد . البته نیاز است که برای جمع کردن چادر مسافرتی کمی قلق گیری کرده و به درستی چادر را تا کنید تا جمع شود . در راه اندازی این محصول نیازی به نصب بدنه به پایه ها و سازه نخواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...