چادر مسافرتی 2 نفره Alpine TP

KN8TE0304

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کمپینگ Alpine TP محصولی شیک و با کیفیت از شرکت کووآ که ساخته شده از جنس پلی یورتان (PU) با روکش سیلیکونی ضد آب می باشد. محصولی که بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر آب های باران و همچنین شرایط جوی مختلف بوده که می توان با وجود این در تمام سفر های مختلف استفاده نمود. اما این چادر به صورت عصایی راه اندازی شده که از فریم های آلومینویمی ضد زنگ برخوردار است. فریم هایی که مقاومت بالایی را داشته و به راحتی بدنه این چادر را نگه داشته و همچنین در برابر باد های شدید تعادل لازم را به عمل خواهد آورد. از این چادر مسافرتی حرفه ای می توان در سفر های گرم و سرد و کوهستانی مورد استفاده قرار داد.

  • چادر مسافرتی 2 نفره Alpine TP کووآ
  • ابعاد داخل: 188 * 255 * 290 سانتی متر
  • جنس بدنه از پلی یورتان (PU)
  • دارای روکش سیلیکونی
  • فریم های آلومینیومی
  • کد محصول: KN8TE0304

چادر های مسافرتی نیاز هر شخص در سفر بوده و علاوه بر ویلا و یا منزل شخصی ، استفاده از چادر های مسافرتی در سفر های طولانی مدت ، حس و حال دیگری بًه سفر بخشیده و لذت شما را دوچندادن خواهد کرد . چادر مسفرتی کووآ یکی از چادر های مسفرتی با کیفیت بالا و مناسب می باشد که در ادامه به توضیح و بررسی درباره ی آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر به گونه ای متفاوت با سایر چادر ها می باشد و همین طراحی مزایای خاص خود را دارد که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد . این چادر از قسمت پایین تا قسمت بالا ، باریک شده و همین ارگونومی ساخت سبب این می شود تا در برابر باد و طوفان مقاومت بالایی از خود نشان دهد و بتوان با خیال راحت از آن استفاده نمود . 

جنس بدنه 

بدنه ی این چادر مسافرتی از پلی یورتان بوده و الیاف داخلی این محصول موجب استحکام دوچندادن چادر در برابر ضربه ، فشار و همچنین جابجایی شده است . فریم های استفاده شده در کناره های این محصول نیز از آلومینیوم بوده و مقاومت بالایی در برابر باد و طوفان خواهد داشت . روکش سیلیکونی نیز موجب این شده استا تا چادر در برابر باران و آب نیز مقاومت داشته باشد و آب به داخل آن نفوذ نکند . 

ابعاد و ظرفیت 

طول این چادر 188 سانتی متر ، عرض آن 255 سانتی ومتر و دارای 190 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسی برای یک چادر مسافرتی می باشد . البته در صورت جمع کردن چادر ، بسته بندی آن بسیار کوچک می شود و می توان آن را به هر مکانی به راحتی انتقال داد . این چادر بر خلاف اندازه ی بزرگ آن ، 2 نفره می باشد و حتی مناسب برای استفاده در کوهستان و کمپ های طولانی می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن محصول از بسته ی خود ، آن را بر روی سطحی صاف قرار داد و نسبت به برپایی آن اقدام نمود . پس از قرار دادن آن بر روی زمین می توان از آن استفاده نمود .برای مراقبت از چادر مسافرتی کووآ نیز می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد و از سوراخ شدن آن جلوگیری کرد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره کووآ محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر باد و فشار می باشد که می توان از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود و نگرانی از بابت خیس شدن و نفوذ آب نداشت . بدنه ی مستحکم و اندازه ی مناسب آن از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات ببشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .   

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...