چادر مسافرتی 3 نفره اینتکس

55656

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی چینی محصولی با ظرفیت ۳ نفره برای انواع مسافرت های مختلف در مناطق گوناگون بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. این چادر دارای قابلیت ضد آب بوده و از یک پنجره و درب ورودی بزرگ برخوردار است. این چادر در رنگبندی مختلف در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شود.

چادر مسافرتی 3 نفره ، طول : ۲۱۱ ، عرض ۱۸۵ و ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر ، محصول کشور چین ، قابلیت نصب میله ها از داخل چادر ، عصایی ، در رنگهای آبی ، صورتی ، سبز ، قیمت بسیار ارزان ، دارای ۱ پنجره با توری ، نصب بسیار سریع کمتر از ۳ دقیقه ،برند : tntent ، مقاوم در برابر سرما ، قابل استفاده در طبیعت و گردشگری.این چادر ارتفاع کمی دارد و مناسب برای خوابیدن و نشستن است. در عوض با عرض و طولی که پیش از این به آن اشاره کردیم می تواند 3 نفر و یا حتی 4 نفر را به صورت خوابیده میزبانی کند که برای چادری با این قیمت فوق العاده است. در صورت مقایسه این کالا با سایر چادر های مسافرتی حتما متوجه قیمت بسیار ارزان آن خواهید شد. برای خرید تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و محصول را برایتان ارسال نمایند.

  • طول:211 سانتی متر
  • عرض:185 سانتی متر
  • ارتفاع:150 سانتی متر
  • تعداد نفرات:3 نفره
  • تعداد پنجره:1
  • ضد آب:بله
  • طناب مهار:ندارد
  • نوع چادر سفری:عصایی
  • برند:چینی

چادر مسافرتی 3 نفره از سری چادر های سفری چینی بوده که برای انواع سفر های مختلف از جمله سفر های تابستانی بسیار مفید خواهد بود. این کالا با وجود ساخت و تولید آن در چین از کیفیت مناسب برخوردار بوده که در مقایسه با بسیاری از چادر های ایرانی نیز کیفیتی برابر دارد. محصولی با روش راه اندازی عصایی که با وجود زمانبر بودن راه اندازی آن نسبت به سایر چادر ها از مزیتی مانند حجم و جایگیری کمتر بهره مند است. اما برای آشنایی بیشتر با این کالای مقرون به صرفه همراه ما باشید تا به بررسی آن بپردازیم...

 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر به صورت مربعی بوده و همانند بسیار از همنوعان خود از سقف شیبدار برخوردار می باشد. سقفی که سبب می شود تا به خوبی هنگام ریزش آب باران بر روی آن به سوی زمین جاری شود. این چادر از یک درب ورودی بزرگ و یک پنجره بهره برده که هر کدام از یک پشه بند و یک روکش از جنس بدنه اصلی برخوردار هستند. روکش توری که به عنوان پشه بند استفاده شده به خوبی هوای بیرون را نیز در فضای داخل چادر رد و بدل می کند. روکش اصلی آن نیز می تواند از ورود نور و یا گرد و غبار به داخل این کالا به خوبی جلوگیری کند. هر دوی این روکش ها توسط یک زیپ مخصوص سرخود باز و بسته می شوند. روش راه اندازی این چادر نیز به صورت عصایی بوده که توسط فریم های مجزا صورت می گیرد که در بخش نحوه راه اندازی به توضیحات آن خواهیم پرداخت...

 

ابعاد و وزن

 

ابعاد این چادر سفری معادل (طول: 211 سانتی متر ، عرض: 185 سانتی متر ، ارتفاع: 150 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن و یا ایستادن سه نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و از ارتفاع کمتری نسبت به بسیاری از چادر های سفری بهره می برد. این ارتفاع کم سبب می شود تا هنگام وزش باد خطر کمتری این کالا را تهدید خواهد کرد. البته می توان این محصول را توسط میخ و طناب مخصوص نصب بر روی زمین مستحکم تر کرد. ابعاد و جنس بدنه ای که این محصول داشته وزنی معادل 4 کیلوگرم را به همراه خواهد داشت. وزنی که برای این چادر سفری بسیار مناسب بوده و با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص به آسودگی قابل حمل خواهد بود.

 

جنس بدنه

 

جنس بدنه چادر سه نفره از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده که از ضخامت خوبی برخوردار می باشد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که می تواند در برابر آب باران و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این چادر مسافرتی داشتن بدنه ای منعطف بوده که باعث می شود تا در اندازه های کوچکتری جمع شده و جایگیری کمی را داشته باشد. قسمت کف نیز از نوع پارچه شمعی ساده خواهد بود. اما نوع جنس فریم های این چادر نیز از نوع پلاستیک منعطف بوده که از انعطاف خوبی برخوردار است. این فریم های نیز در برابر آب و ضربه های آرام مقاومت خوبی خواهد داشت.

 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

 

راه اندازی این محصول سه نفره سفری از نوع عصایی بوده که برای راه اندازی آن کمی بیشتر از چادر های اتوماتیک و فنری باید وقت گذاشت. در ابتدا باید بدنه اصلی را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و در انتها فریم ها را به صورت تک تک وارد دریچه های مخصوص تعبیه شده بر روی بدنه چادر کرد. دقت کنید که هر فریم را به قسمت انتهایی فریم های داخلی متصل کنید. پس از انجام این کار ها خواهید دید که این چادر به صورت کامل راه اندازی شده است. برای جمع کردن بدنه نیز کافیست عکس مرحله راه اندازی را انجام داده و در ساک حمل خود قرار دهید.

 

جمع بندی

 

چادر مسافرتی سه نفره محصولی با قیمت بسیار مناسب و فروش بالا که از کیفیت و طراحی مناسب و قابل قبولی بهره برده که برای انواع سفر های معمولی گزینه خوبی خواهد بود. این کالا توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...